Ja want het is sociaal geaccepteerd als je ergens nieuw bent om meteen bullshit uit te gaan kramen, beter blijf je in je eigen topic.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]wie mag dat dan wel niet zijn?
Ik praat gewoon mee, maar jullie blijven me aanvallen.
[..]
Hoi nee gr gr
p.s. jij wel
Neequote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja want het is sociaal geaccepteerd als je ergens nieuw bent om meteen bullshit uit te gaan kramen, beter blijf je in je eigen topic.
En nu opgetieft
Natte komt hard.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja want het is sociaal geaccepteerd als je ergens nieuw bent om meteen bullshit uit te gaan kramen, beter blijf je in je eigen topic.
En nu opgetieft
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)t_french_open_1.html
quote:
Deze manquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
En nu opgetieft
Je hoeft geen foto's van jezelf te plaatsen hoor. Die link had ik van te voren ook al kunnen maken.quote:
Haha, wat een harde comeback, Held.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hoeft geen foto's van jezelf te plaatsen hoor. Die link had ik van te voren ook al kunnen maken.
Nee, dat is wel weer duidelijk, zo'n kerel als jou kan niemand aan. Wij zijn dan ook niet speciaal getraind om met gehandicapten om te gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]. Ik ben weer weg. Jullie kunnen mijn aanwezigheid niet aan.
Je bent te fuszy.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]. Ik ben weer weg. Jullie kunnen mijn aanwezigheid niet aan.
Ah ik ben dus goodstuffquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
1x, dat was meer dan genoeg.
[ afbeelding ]
Goodstuff is 3 of meer.
Die natte tochquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
En nu opgetieft
Dit, en niks minder.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die natte toch. Heerlijk opgenomen in dit elite groepje als een baas, en zegt nu ook gewoon meteen waar het op staat
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:05 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn huisgenoot heeft z'n stiefzus geneukt, de baas.
Retardquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:05 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn huisgenoot heeft z'n stiefzus geneukt, de baas.
Maar hij is het wel kwijt, en dat kunnen wij nog niet zeggenquote:
Pokébal op je hoofd gehad?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef Fsmxi het volgende:
Wat is al deze, FS verward, FS niet begrijp.
Gast, dat wíl ik helemaal niet kunnen zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar hij is het wel kwijt, en dat kunnen wij nog niet zeggen
jij doet aan sparen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, dat wíl ik helemaal niet kunnen zeggen
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik nooit een fuck van jouw posts
quote:
quote:
quote:
Dat was voordat zijn pa en haar ma elkaar kenden.quote:
Daarom is hij ook hekkensluiter.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
maar ik krijg er wel de seconde of fame er doorquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waar?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
maar ik krijg er wel de seconde of fame er door
In dat Sylvana gangbang topicquote:
Had ik ook maar een seconde maar nodigquote:
Ah dus je bent wel over mevrouw theelepel heen geweest?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had ik ook maar een seconde maar nodig
ik niet hoor, had al herpes zatquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dus je bent wel over mevrouw theelepel heen geweest?
Welke?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shit man, hoor elke keer die voice message van Michhas in mn kop.![]()
Gelukkig . je moet wel aan je street cred denkenquote:
die heb ik op mijn telefoon staanquote:
Het zou je wekker maar zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die heb ik op mijn telefoon staan![]()
![]()
Hmm weet niet of dat kan fixen, maar dat zou wel epic shit zijn jaquote:
ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
Krijg ik geen mitchel berichtjes meer?
Ik had hem ook niet gekregen hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zal morgen even een nieuwe maken voor Timbo en Bozz
Upload die shit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm weet niet of dat kan fixen, maar dat zou wel epic shit zijn ja
Dafawq lul je dan pipo?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik had hem ook niet gekregen hoor.
Dat is tegenwoordig mijn wekker, pipo.quote:
Die lange of die korte?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig mijn wekker, pipo.![]()
"Hallo, dit is Mauri-MWAAAAAP MWAAAAAP"![]()
Die van whatsapp, seconde of 10 denk ik.quote:
Waren er tweequote:Op donderdag 7 juni 2012 23:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die van whatsapp, seconde of 10 denk ik.
fixedquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waren er twee
Doesn't matter, had a wank
Left or right hand?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waren er twee
Doesn't matter, had sex.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:12 schreef Michhas het volgende:
jezelf anraken is heel nornaal hoor, hoeven jullie niet zo gek te doen gelijk, sjees
je bent zelf een vuil kontebonker en je hebt seks voor geld met opas ha ha xD egt smeerig :s :squote:
ik vanmidag ook pnten gekochd met geld van papaaa zijn creditttcard, kreg wel een foutmlding, maar het wass nae 3 keer wel gelukd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef SoldMayor het volgende:
Hoi jonguhs alemaal.
Ick heb zonet een pakje geopent bij FIVA12 en dan bij FUT.
Ik moes wel punten betalen maar dat heb ick geregelt door de crditcart van mij papaa hahahah
Maar nu heb ick dus een swart kaartjuh in mij pakjuh,
Kan ick die nu ook gebruike voor mij team????????????????????????????
Gr gr Jessie J.
Kom fifa doen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik vanmidag ook pnten gekochd met geld van papaaa zijn creditttcard, kreg wel een foutmlding, maar het wass nae 3 keer wel gelukd.
had 2 swarte kaartjkesss in 2 pakjes, dat is wel goed toch :$. geliukkig kan ikk nu weer lekkah slapeN vnavond.
nah, pappppa zegd dt ik op tyd naar bed toe m0et vnavond. v0rr die punten, moet yk wel goeieee cyfers halen op mijn doiplomaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |