Gooi je dobber maar in het water.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van het weekend ook maar weer eens hengelen naar 16 jarige chicks
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van het weekend ook maar weer eens hengelen naar 16 jarige chicks
Tauch is volwassen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:02 schreef Kutstudent het volgende:
Tauch die altijd alles te serieus neemt.
Vorige zaterdag ik dus met zo'n meid praten beetje dansen enzo. Vraag ik eens hoe oud ze eigenlijk is blijkt ze 15 te zijn ben nog nooit zo snel weg geweestquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:02 schreef Kutstudent het volgende:
Tauch die altijd alles te serieus neemt.
Behalve dat DICE die shit waarschijnlijk weer niet weet te balancen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
To get the AC-130 your team must capture a Base on the map. -
2 Gunner Seats - 2 Weapons | 20 MM 25Mm Cannon - 105MM - 1 360 degree anti air gun
AC-130 gives jets something to do - protect
Gunners in the AC-130 Can deploy flares
CAN BE SHOT DOWN - Respawns like normal vehicles - If the enemy team has captured the base then it will respawn for them
As long as your team holds the AC-130 - you can use it as a mobile spawn beacon - Use it tactically to spawn in over bases as it circles the sky - It is on a guided circle formation. You can spawn on it even if people are occupying the gunner seats.
Niks mis mee.
Bij mij vaak andersom. Laatst iemand die 25 bleek te zijn, begon ze allemaal over dat ze haar eigen schoonheidssalon had enzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorige zaterdag ik dus met zo'n meid praten beetje dansen enzo. Vraag ik eens hoe oud ze eigenlijk is blijkt ze 15 te zijn ben nog nooit zo snel weg geweest
Ouder is geen probleem toch? Gewoon beetje voelen zus zoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij mij vaak andersom. Laatst iemand die 25 bleek te zijn, begon ze allemaal over dat ze haar eigen schoonheidssalon had enzo
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij mij vaak andersom. Laatst iemand die 25 bleek te zijn, begon ze allemaal over dat ze haar eigen schoonheidssalon had enzo
[ afbeelding ]
Oud is goud.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ouder is geen probleem toch? Gewoon beetje voelen zus zo
Nee hoor.quote:
En dit. Paar jaar oudere chicks.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ouder is geen probleem toch? Gewoon beetje voelen zus zo
Ja nou ik heb hem irl gezien en hij ziet er niet oud uit. Misschien als hij zich niet scheert dat het dan minder is, want ik herinner me die foto ook wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
1x een foto van Tauch gezien waar hij er echt oud uitzag.
Dat was met mijn vakantiebaardje, kom nou maar een keer naar een meetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Schattige donshaartjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat was met mijn vakantiebaardje, kom nou maar een keer naar een meet
dat was vroeger, tijden veranderenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Volgens Michhas ben jij de Milfhunter.
Laat mijn vriendin eens met rustquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ouwe snoeperd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat mijn vriendin eens met rust
Ohnee, die is nog maar 24
Tauch klinkt door zijn zware stem als een vent van 40 over Xbox Live, maar irl is het een schattig menneke van 18-20quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Te puntige kin, wouldn't bangquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof je niet zou geven.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof je niet zou geven.
Staat nog op het lijstje inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nu nog een keer fappen in de baas z'n tijd
En verdeurie Pierre, ook poule doen jongen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nu nog een keer fappen in de baas z'n tijd
Wel zo dat er een lucht hangt waar je bijna plakken van kan snijden.quote:
Nee, meeten met Bozzquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Bozziebozzmans, volgende week zaterdag is die motorrit van FOK! Was jij nog van plan om daar aan mee te doen? Zo ja, dan kijk ik ook of ik een dagje vrij kan maken
Damnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nou ik heb weer werk dus ik kan mee rijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Bozziebozzmans, volgende week zaterdag is die motorrit van FOK! Was jij nog van plan om daar aan mee te doen? Zo ja, dan kijk ik ook of ik een dagje vrij kan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |