niet generaliseren, ik bedoelde het goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:57 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Je zit stil, je bent zelfbewuster, je wilt jezelf fijner voelen en je gaat nu gespamd worden met berichten van mannen die je willen ''troosten''.
Troost jezelf maar, je bent niet de enigste die fok gebruikt als hun persoonlijke dagboekquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:53 schreef babykitty het volgende:
Echt iets voor mij om 1 sec na het huilen daaroverna te denken en te posten op FOK!.
haha echt he xDquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:53 schreef babykitty het volgende:
Echt iets voor mij om 1 sec na het huilen daaroverna te denken en te posten op FOK!.
De meeste mensen hebben 't volgens mij sneller koud als ze moe zijn. Dus huilen --> moe --> koud.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:05 schreef Marie30 het volgende:
Ik word er wel moe van... maar koud nooit eigenlijk.
Klinkt logisch...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben 't volgens mij sneller koud als ze moe zijn. Dus huilen --> moe --> koud.
Dit denk ik ook. Ik ben ook vaak moe en koud als ik gehuild heb.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:37 schreef CindieY het volgende:
De meeste mensen hebben 't volgens mij sneller koud als ze moe zijn. Dus huilen --> moe --> koud.
Herkenbaar, mijn vriendin heeft dat ook heel erg. Heeft ze zitten huilen heeft ze een heel erg dik opgezet linkeroog.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:07 schreef Marie30 het volgende:
Ik word moe van het huilen, mijn ogen zwellen daar van op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |