Me 2!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik kook groenten enzo ook altijd zonder zout, is gewoon lekkerder vind ik
Whehehe, ik zag al mooie creaties toen ik begon met de zinquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde iets gaan zeggen maar ik doe het niet
Ja of mensen die alles uit pakjes koken, ik lust dat dus echt niet eens he.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Me 2!
Van die hele ladingen zout, dat doet me altijd denken aan mensen die bij voorbaat al ketchup/maggie/saus over eten mikken, terwijl ze nog geen hap hebben geproefd
Ja ik ben het ook van huis uit amper gewend.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja of mensen die alles uit pakjes koken, ik lust dat dus echt niet eens he.
Pasta ook, saus uit een fles of uit een pakje, huuuuuuu![]()
Maar mijn moeder deed dat ook echt al nooit, ik weet niet beter, gelukkig.
ja hmmm.quote:
Oeh lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja hmmm.
Ik denk dat ik geen tonijnpasta maar vegapasta dr van maak en dan loop ik woensdag ff naar de markt voor courgette en aubergine en zo
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Ja met pijnboompitten en zo, en verschen olijven
dat valt nog wel mee. (misschien al eens eerder verteld maar goed;)quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Oh wat faal ik toch ook soms.
Ik zit mijn lijstje na te lezen.
Lees ik zappels.
Ik denk echt wtf zijn zappels nou weer???????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 appels, like duh
Ik heb de rozensiroop van de Surinaamse winkel, erg zoet, maar een klein scheutje door zelfgemaakt ijs!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Megazoete meuk, ik koop het 1 keer per jaar of zo, maar tis wel vet lekker![]()
Zo, nu beesten voeren en zelf eten
Oh kak, neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
The look ->quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
JOAH!quote:
Heul dat ik een bril heb. Op sterkte. Moet hem eigk constant op want ik kan verre dingen niet lezen, nummerborden, tv letters, straatnamenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:04 schreef oh-oh het volgende:
FB, Lensway, die geven vaak heel veel brillen gratis weg. Jij hebt er toch geen ??
Je moet wel je sterkte weten en zo![]()
Oh man ik wil een geluksvogel voor Piet, maar geen C1000
Mijn Ma shopt bij de c1000, krijg je die bij de boodschappen? Zal dr ff mailen danquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:04 schreef oh-oh het volgende:
FB, Lensway, die geven vaak heel veel brillen gratis weg. Jij hebt er toch geen ??
Je moet wel je sterkte weten en zo![]()
Oh man ik wil een geluksvogel voor Piet, maar geen C1000
Whahahaha kun je dr niet ff bellen en het gesprek voor me opnemen dan???quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn Ma shopt bij de c1000, krijg je die bij de boodschappen? Zal dr ff mailen dan
neequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahaha kun je dr niet ff bellen en het gesprek voor me opnemen dan???
![]()
![]()
![]()
WAT DACHT JE VAN DE NEDERLANDSE? BLINDE HOERRRRRRRRquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef Qwea het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)source=search&ref=ts
die, oh-oh?
quote:
Engels pipsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, die boeit voetbal nog minder dan het mij boeitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat het snel 18.00 uur zijn, dan sluiten alle pools en kan ik van Papastathopoulos genieten.
Ga je met je Griek kijken Oh?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:27 schreef Miniem het volgende:
Een vriend van me spotte deze Mini gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat zo een megamini? Die heb ik ook al een paar keer gezien, die doen hun naam geen eer aan
Oh wacht, het nummerbord
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nee een gewone Mini Cooper, maar idd het kentekenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]Is dat zo een megamini? Die heb ik ook al een paar keer gezien, die doen hun naam geen eer aan
Oh wacht, het nummerbord
![]()
Ik heb je vogel gefixtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]Is dat zo een megamini? Die heb ik ook al een paar keer gezien, die doen hun naam geen eer aan
Oh wacht, het nummerbord
![]()
Je kunt dan in alle rust wandelen waar je wil!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, die boeit voetbal nog minder dan het mij boeit![]()
Ik denk niet eens dat ik morgen kijk hoor, of ik moet echt niks te doen hebben.
Ik vind het pas leuk als we de halve finale redden.
Ik hou alleen van oranje
True that, en kersen jatten, dat deed de buurman met het WK elke keer als NL speeldequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt dan in alle rust wandelen waar je wil!!
Postponedquote:
Ik help je wel herinneren. Wanneer wil je een reminder?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Je denkt toch niet dat ik dit langer dan een dag ga onthouden he ???
Next week, same time, same crisis
Donkerblauwquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Mn broertje woont sinds een week niet meer thuis trouwens, die heeft zijn eigen donkere hol gevonden.
Hij wilde alle muren donkerblauw verven, in het hele huisje![]()
Mn ouders zijn voor het eerst in bijna 39 jaar kinderloos thuis.
Ik vraag me af wie er het eerst bij me aanklopt voor een advocaat.
ALLE MUREN HEA!!!quote:
Ik ga proberen vandaag sowieso al eens te bellen om te polsen wanneer ze op vakantie gaan, met een bietje mazzel zijn ze weg volgend weekendquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik help je wel herinneren. Wanneer wil je een reminder?
Gewoon alleen 'Beste" typen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
HELP!
Ik moet een mail beantwoorden aan een Ger-Anne.
Welk geslacht zou dat wezen?
Geachte heer/mevrouw,quote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom zou je "opgelost, slotje" mailen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |