quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij zit ie wel wat strak, maar dat had ik wel een beetje verwacht. Ik heb veel hersens dus een grotere kop dan gemiddeld.
Gewoon gaan joh, je moet dr toch wel es gezien hebben!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
En nu blijft dat concert in de banners komen natuurlijk, ik had gister al bijna een kaartje besteld, zat al te dubben over welke plek ik moest kiezen.
Ja precies, en straks tourt ze ineens niet of nauwelijks meer, dan vreet ik m'n been opquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon gaan joh, je moet dr toch wel es gezien hebben!
Nee precies. Maar ik heb wel een wat grotere kop dan gemiddeld, tenminste bij Petten moet het petje altijd erg groot zijn ingesteld, ook bij een muts moet ik echt voor maat XL + gaan, anders krijg ik hem echt niet goed over mjn koppie.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Ja die Sudoku's komen niet vanzelf aanwaaien natuurlijk
Wat goed is komt in grote hoeveelheden Bosquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee precies. Maar ik heb wel een wat grotere kop dan gemiddeld, tenminste bij Petten moet het petje altijd erg groot zijn ingesteld, ook bij een muts moet ik echt voor maat XL + gaan, anders krijg ik hem echt niet goed over mjn koppie.
quote:
quote:
Nou, heb je al besteld?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja precies, en straks tourt ze ineens niet of nauwelijks meer, dan vreet ik m'n been op
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:15 schreef Bos81 het volgende:
Nou hij zit nu toch wat beter, hij moest denk ik even wat uitrekken en wennen aan mij..
Nee, ik denk dat ik vanavond ff ga kieken welke plek. Ik ga lekker solo op stap, heerlijkquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik vanavond ff ga kieken welke plek. Ik ga lekker solo op stap, heerlijk
Leukquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:25 schreef Strega het volgende:
Hier valt net het shirt van Tashi, nummer 11, in de brievenbus! Foto's volgen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:25 schreef Strega het volgende:
Hier valt net het shirt van Tashi, nummer 11, in de brievenbus! Foto's volgen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt te lang niet naar een concert geweest. Eigenlijk wilde ik dit geld voor creaspul en dingen in huis bewaren, maar ja. Even goed nadenken nog
Zou je beter op de eerste avond kunnen gaan? Zou ze nog meer schor zijn op de Zondag?
Doen, doen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik zou bijna meegaan
![]()
Maar ik moet het echt niet doen
Je zweert wel vakerquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ik heb echt gezworen dat ik dr nooit meer heen ga![]()
Nasiquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:36 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOH KAK, IK BEN NOG STEEDS NIET VERDER MET MN BOODSCHAPPENLIJST DAN GIDS EN WAT IK NODIG HEB VOOR DE COCOSMUFFINS SO FAR![]()
![]()
![]()
Dit is er echt een waar ik me aan wil houden, dat had ik met Eurodisney ook moeten doenquote:
Dat lust ik alleen van de chinees.quote:
Eurodisneyquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dit is er echt een waar ik me aan wil houden, dat had ik met Eurodisney ook moeten doen
Heb ik pas nog op, zo heel vaak vind ik dat niet lekkerquote:
Is dat een aanrader Muis?quote:
Nou wij waren in Disneyland in LA toen ik 11 was en dat was natuurlijk helemaal de max, maar toen had ik mn broertje Eurodisney beloofd toen ie zn communie deed, hij was 7 en ik 19.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
EurodisneyDat doe ik echt alleen als een kind erom vraagt
Aiquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Kakkers, krijg ik net een eindafrekening van het oude huis; gas 80 eur. Daar gaat m'n concertkaartje
Wrapsquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik pas nog op, zo heel vaak vind ik dat niet lekker![]()
Wraps maak ik in elk geval.
Ik heb daar heel soms wel es zin in hoor, met die appel erinquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee het is verschrikkelijk vies maar ik wilde zien of jullie erin trapten.
Ik was sarcastischquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb daar heel soms wel es zin in hoor, met die appel erin![]()
Oh, ik heb wel weer es zin in die kipkerrieappelananasbanaantoestanden
Dien tweede.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja wanneer Muis, toen je het opperde of toen je zei dat je het opperde om te zien of we erin zouden trappen?
Ik vind het redelijk lekker maaaaaar het is het enige wat ik maak uit een pakje dus ik vind het veel te zout, ik had liever een vers recept denk ik.
Hea Qweaquote:
Als ik bij De Griek heb gegeten, heb ik ook altijd een paar uur nadorst, dat ken ik wel hendelenquote:
Met spek, en ook nog zout, en zwartbroodquote:
Ik wilde iets gaan zeggen maar ik doe het nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik bij De Griek heb gegeten, heb ik ook altijd een paar uur nadorst, dat ken ik wel hendelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |