Vind ik wel een toffe seriequote:Op zondag 8 juli 2012 12:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
Voor de paar fans die er nog zijn, NYC 22 heeft episodes 5 en 6 uitgezonden.
Ja leuk, tot je weer aan seizoen 6 begint en dat kut einde krijgtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:58 schreef s0k het volgende:
Misschien Lost maar weer opnieuw gaan kijken.
Ik vond het wel aardig, ik denk dat het een beetje zoals Xena en Hercules gaat worden, met die mythologische monsters en zo.quote:
Weer een voor in het rijtje Lie to me, Medium. Numbers etc. lijkt mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:13 schreef friekin_ het volgende:
Perception: Dr. Daniel Pierce is an eccentric neuroscientist who uses his unique outlook to help the federal government solve complex criminal cases.
[ afbeelding ]
Ik vond het leuk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Weer een voor in het rijtje Lie to me, Medium. Numbers etc. lijkt mij.
Ik ben beter gewend van BBC.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:27 schreef poker4lifee het volgende:
iemand Blackout gezien, zo ja was het wat?
17 min volgehouden, geen idee hoe. heel snel weer verwijderd nu.quote:
Gisteravond weer aan begonnen, leuk om met de latere kennis terug te zien hoe Charlie in de pilot net niet in de motor van het vliegtuig terecht komt en even later tenauwernood brokstukken ontwijkt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:58 schreef s0k het volgende:
Misschien Lost maar weer opnieuw gaan kijken.
iddquote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardig, ik denk dat het een beetje zoals Xena en Hercules gaat worden, met die mythologische monsters en zo.
not my cup of tea eitherquote:
Dat was mijn enige bedenking EN ik vond Sinbad een beetje te jong/jongensachtig, maar dat laatste gaat denk ik nog veranderen. Tuurlijk zijn de special effects niet geweldig, maar ach, dat vind ik niet zo erg bij zo een serie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:40 schreef Mentos79 het volgende:
[..]
not my cup of tea either
en dat 'nette' brits vind ik niet echt passen bij een serie als Sinbad
Game of Thrones een soap serie noemen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben na de eerste 2 afleveringen ook volledig afgehaakt
soap in een middeleeuws ridderjasje. Not my cup of tea.
dat de middeleeuwen niet mijn cup of tea zijn is een foute conclusie van jouw kantquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:52 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Game of Thrones een soap serie noemen.![]()
Een kenmerk van een soap is dat je na een hele tijd niet kijken weer makkelijk in de cheesy verhaallijnen kan rollen en bij GoT is dat allesbehalve het verhaal.
Dat de middeleeuwse setting niet jouw cup of tea is kan ik begrijpen, dat heb ik namelijk met westerns, maar de production value en de kwaliteiten van de acteurs/actrices liggen hier toch een stuk hoger.
OT:
The Newsroom bevalt me eerlijk gezegd wel.
Ik ga Line of Duty en Continuum denk ik ook maar proberen.
Leuk en aardig dat je een eigen mening hebt en die wil verkondigen, maar "een verhaal van niks, gaat echt nergens over, kabbelt maar voort, geen actie, niks" is echt de grootste onzin die ik ooit gelezen hebt. Zeg dan gewoon dat het niet je ding is en dat je het na 1 aflevering ofzo voor gezien hebt gehouden zonder al deze bullshit eromheen, die dus duidelijk nergens op is gebaseerdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:03 schreef JDx het volgende:
Game of Thrones is toch een verhaal van niks man, gaat echt nergens over, kabbelt maar voort, geen actie, niks. Ik ben het wel eens met die soap.
Maar inderdaad, ik hou weer van series die jullie niet waarderen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |