pro-tip; ga hierna naar de HAVOquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:29 schreef -Datdus- het volgende:
Jullie zijn slim toch? Ik probeer er achter te komen hoe je een cirkel tekent met wiskunde! Ja echt.Ik ben een ontzettende VMBO'er dus ELI5.
nee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:37 schreef MineraalWater het volgende:
Bob nieuwe chris brown echt wel iets voor jouw.
Smoking weed en fucking bitcheszzz.
Ja IT ga ik doen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Op de IT deden de MBO'ers het prima op HBO, dus als je die kant op gaat is de drempel volgens mij te behappen. Bij de economische opleidingen daarentegen was dat een ander verhaal.
Stap wordt alleen maar groter als je eenmaal MBO doet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja IT ga ik doen.
Maar ik had het over het VMBO naar Havo, Is nog een best groten stap.
Misschien wel, Maarja dan zit je teminste wel op je opleiding.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Stap wordt alleen maar groter als je eenmaal MBO doet.
Niet als je een kut opleiding doetquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Misschien wel, Maarja dan zit je teminste wel op je opleiding.
Ik zit dan liever op het HBO dan Havo.
Nee, Dat klopt maar dan zit je wel verkeerdquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:02 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Niet als je een kut opleiding doet![]()
Ik doe bedrijfsadministratie. Niet aan te raden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee, Dat klopt maar dan zit je wel verkeerd
Ik ken genoeg mensen die naar de ICT willen alleen omdat ze denken dat je daar de hele dag kan gaan gamen
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:29 schreef -Datdus- het volgende:
Jullie zijn slim toch? Ik probeer er achter te komen hoe je een cirkel tekent met wiskunde! Ja echt.Ik ben een ontzettende VMBO'er dus ELI5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |