Damnquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou dat was vanochtend zo, ik zie nu dat je ze al voor 150K kan krijgen![]()
Over pricedrops gesproken.
Crafting costs gaan van 20-30k naar 100-200 in patch 1.03quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt dikke pricedrop sinds vanochtend om ongeveer 8 uur.
Maar dan worden ze wel goedkoper om te maken. Was het voorheen 3 * 20k om een flawless square te maken, kost het nu nog maar 2 * 100. Scheelt toch al gauw een paar duizendquote:
Rogue heb ik nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
gister gedownload, vanavond tijd om het voor het eerst te spelen. Hoop dat het werkt.
Weet alleen nog niet welke class ik neem haha.
Rogue heeft wel wat, alleen las ik dat je daarbij nauwelijks voorbij King Leoric kan komen.
Iemand geeft op internet aan dat de Witch Doctor het beste is voor PvE en questing.
Zijn jullie het hier mee eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En elke class kan makkelijk Inferno act 1 halen. De kunst is je aanpak daarna. Gewoon kiezen wat je leuk lijkt kwa gameplay, zou ik zeggen. Op dit moment zijn wizard en demon hunter het sterkst in Inferno, maar als je er nu een rolt weet je bijna zeker dat tegen de tijd dat je diep in Inferno zit de classes al weer meer balanced zijn.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
DH is wel erg gear afhankelijk vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Rogue heb ik nog niet geprobeerd![]()
En elke class kan makkelijk Inferno act 1 halen. De kunst is je aanpak daarna. Gewoon kiezen wat je leuk lijkt kwa gameplay, zou ik zeggen. Op dit moment zijn wizard en demon hunter het sterkst in Inferno, maar als je er nu een rolt weet je bijna zeker dat tegen de tijd dat je diep in Inferno zit de classes al weer meer balanced zijn.
rogue is meer melee gefocust. Of iniedergeval dat idee krijg ik er bij. Dus monk zou er meer op lijken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:15 schreef lifeblind het volgende:
Is er een rogue class dan? Demon hunter komt het dichtste in de buurt
DH is overigens tof om te spelen, Evasive Fire (met cover fire rune) als primary ability en gaan! (en die extra rune dat je 3% crit per seconde er bij krijgt)
EDIT: Ben met m'n DH nu overigens lvl 57, gisteren Belial op Hell afgemaakt, tot nu toe eigenlijk nergens last van dat dingen echt niet te doen zijn eerlijk gezegd
Ik heb echt moeite met invunerable minion packs, ik kan gewoon geen damage krijgen op de main boss omdat alles er voor looptquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:15 schreef lifeblind het volgende:
Is er een rogue class dan? Demon hunter komt het dichtste in de buurt
DH is overigens tof om te spelen, Evasive Fire (met cover fire rune) als primary ability en gaan! (en die extra rune dat je 3% crit per seconde er bij krijgt)
EDIT: Ben met m'n DH nu overigens lvl 57, gisteren Belial op Hell afgemaakt, tot nu toe eigenlijk nergens last van dat dingen echt niet te doen zijn eerlijk gezegd
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb echt moeite met invunerable minion packs, ik kan gewoon geen damage krijgen op de main boss omdat alles er voor loopt.
Mja, DH heeft in ieder geval wel een hoop rogue-like abilities (snelle movement, uit zicht gaan van tegenstanders e.d.). Geen idee hoe monk eigenlijk speelt, heb er eentje die nog steeds op lvl isquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
rogue is meer melee gefocust. Of iniedergeval dat idee krijg ik er bij. Dus monk zou er meer op lijken.
DH is wel de "ranged rogue" als je het zo bekijkt.
Ik heb een DH op level 35/40 ofzo. Ben ik mee gestopt omdat ik het "saai" begon te vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmmm dan heb ik nog een keuze tussen 3... DH, Monk, WD...
Wat spelen jullie en waarom?
iK heb voor DH gekozen omdat ik meestal met dit soort spellen juist begin als melee en een keer wat anders wilde. Sowieso sprak de class me wel aan toen ik er over las. Ook vind ik het leuk om wat meer tactiek te gebruiken ipv gewoon maar hard te rammen en potions te spammenquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb een WD omdat ik dat vanaf aankondiging al wilde spelen, bij nader inzien had ik een andere char moeten maken aangezien WD nu het zwakste is van alle classes en buffs nog lang gaan durenquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
WD gebruik ik nu ook puur voor buffs en CC, de DPS moeten de anderen maar doen. Als soloclass is het niet best nee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Heb een WD omdat ik dat vanaf aankondiging al wilde spelen, bij nader inzien had ik een andere char moeten maken aangezien WD nu het zwakste is van alle classes en buffs nog lang gaan duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |