Hoe werkt dat? Grasp + zombie wall voor cc? En moet je niet ongeveer in melee range zijn om locust te gebruiken (=klappen vangen)?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
same hier, rond lvl40 ben ik volgens mij overgestapt naar een acidrainbuild, niet lang daarna naar een locustbuild, die ik nu nog gebruik op inferno.
Yep, gaat minder goud kosten (thank god).quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ik hoorde van een maatje dat het craften van gems een stuk goedkoper zou worden met de nieuwe patch? Wat weten jullie daar van?
http://us.battle.net/d3/e(...)review-6_6_2012#blogquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ik hoorde van een maatje dat het craften van gems een stuk goedkoper zou worden met de nieuwe patch? Wat weten jullie daar van?
Geen zin om de layout mooier te maken ga gewoon maar naar de linkquote:Just Three Two Easy Payments
We previously hinted that Blacksmith and Jeweler costs are coming down, and overall it will be far more reasonable to train them up and craft items. The most dramatic reduction is on the combine costs for tier 2-8 gems.
Gem Quality
Previous Cost
New Cost
Flawed
3 Chipped + 500 gold
2 Chipped + 10 gold
Normal
3 Flawed + 750 gold
2 Flawed + 25 gold
Flawless
3 Normal + 1250 gold
2 Normal + 40 gold
Perfect
3 Flawless + 2000 gold + 1 Page
2 Flawless + 55 gold + 1 Page
Radiant
3 Perfect + 3500 gold + 2 Pages
2 Perfect + 70 gold + 2 Pages
Square
3 Radiant + 7500 gold + 1 Tome
2 Radiant + 85 gold + 1 Tome
Flawless Square
3 Square + 20,000 gold + 2 Tomes
2 square + 100 gold + 2 Tomes
The gem combine costs for Perfect Square and above will remain unchanged.
Ligt er beetje aan welke enemys natuurlijk, maar meestal dartspam + grasp / barricade. Als ze dichterbij komen / teleport / jump / vortex , doe je SW + SH + locust cast tegelijk. Is even oefenen met richten en snelheid maar leer je snel zatquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Grasp + zombie wall voor cc? En moet je niet ongeveer in melee range zijn om locust te gebruiken (=klappen vangen)?
Hm, ook maar eens proberen dan. Heb nu zombie bears als 2e damage skill (naast flash fire runed fire bombs als main attack), doen wel veel damage maar ik vind ze soms wat onhandig in 't gebruik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan welke enemys natuurlijk, maar meestal dartspam + grasp / barricade. Als ze dichterbij komen / teleport / jump / vortex , doe je SW + SH + locust cast tegelijk. Is even oefenen met richten en snelheid maar leer je snel zat
Barricade is zoooo handig in dungeon / indoors / caves, blocked complete pad. Voor Locust kan je ook Acidrain gebruiken als je echt niet in de buurt wilt komen, maar is in inferno wat minder handig aangezien ik daar merk dat de mobs sneller reageren / springen
Bijv. waarschijnlijk klaagde deze persoon eerst nog het hardst dat het unbalanced wasquote:Killing the Inferno difficulty, sad but true, rather change creature mechanics instead.
Or make an elite version of Inferno beside it. So people whom do actually like a creature challenge got one.
http://us.battle.net/d3/e(...)or#aZSdUk!WVY!aacYZaquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hm, ook maar eens proberen dan. Heb nu zombie bears als 2e damage skill (naast flash fire runed fire bombs als main attack), doen wel veel damage maar ik vind ze soms wat onhandig in 't gebruik.
Welke rune? Dat ie sneller verspreidt?
klinkt bekend, mn collega zit ook te zeuren dat hij zo vaak dood gaat, elites niet dood kunnen en hij niet solo kan door act1. Dan lees ik de patch preview voor en dan zegtie 'ooohja maak het vooral nog makkelijker'quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Die comments... Ik word echt helemaal gek van het geklaag.
[..]
Bijv. waarschijnlijk klaagde deze persoon eerst nog het hardst dat het unbalanced wasDaarbij staat hier enkel dat het gat tussen de acts wordt verkleint ipv dat het direct vanaf beest 1 10x moeilijker is wat ik ook wel terecht vind. Momenteel loop je redelijk makkelijk door act 1 daar waar je in act 2 direct 10x wordt ge one shot door het eerste beste beest wat je tegen komt.
Mooi zo, want het craften van een radiant square kost gewoon 50k echt belachelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yep, gaat minder goud kosten (thank god).
Dat is gewoon achterlijk inderdaad, volgens mij zijn die dingen op de AH nog goedkoper.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooi zo, want het craften van een radiant square kost gewoon 50k echt belachelijk.
Klopt kan mij er best aan storen en ben dan snel geneigd de one liner 'Dan stop je toch met spelen' te hanterenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
klinkt bekend, mn collega zit ook te zeuren dat hij zo vaak dood gaat, elites niet dood kunnen en hij niet solo kan door act1. Dan lees ik de patch preview voor en dan zegtie 'ooohja maak het vooral nog makkelijker'
zucht
Heb je em toen ook een bitchslap gegeven? Een wake-up slap? Ik bedoel... wtf...quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
klinkt bekend, mn collega zit ook te zeuren dat hij zo vaak dood gaat, elites niet dood kunnen en hij niet solo kan door act1. Dan lees ik de patch preview voor en dan zegtie 'ooohja maak het vooral nog makkelijker'
zucht
Dat is de instelling van 70% van de beetje gamer volgens mij. Misschien ben ik ook wel te positief mede omdat Diablo het eerste en enige spel is wat ik speel in jarenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:32 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Heb je em toen ook een bitchslap gegeven? Een wake-up slap? Ik bedoel... wtf...
Ironisch genoeg worden die dus niet generfed he...quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooi zo, want het craften van een radiant square kost gewoon 50k echt belachelijk.
Goede overgang nu, van 100 gold naar 50Kquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooi zo, want het craften van een radiant square kost gewoon 50k echt belachelijk.
Nee, voor radiant squares betaal je rond de 450-500k.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is gewoon achterlijk inderdaad, volgens mij zijn die dingen op de AH nog goedkoper.
Ja, ik zie het, ach het wordt iig goedkoper om perfect squares te maken dat scheelt een hoop.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:33 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ironisch genoeg worden die dus niet generfed he...
Ah, dan heb ik het mis. Alsnog is 50k debiel IMHO.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, voor radiant squares betaal je rond de 450-500k.
Nou dat was vanochtend zo, ik zie nu dat je ze al voor 150K kan krijgenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik het mis. Alsnog is 50k debiel IMHO.
Whut echt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, voor radiant squares betaal je rond de 450-500k.
quote:
Wow.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt dikke pricedrop sinds vanochtend om ongeveer 8 uur.
Damnquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou dat was vanochtend zo, ik zie nu dat je ze al voor 150K kan krijgen![]()
Over pricedrops gesproken.
Crafting costs gaan van 20-30k naar 100-200 in patch 1.03quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt dikke pricedrop sinds vanochtend om ongeveer 8 uur.
Maar dan worden ze wel goedkoper om te maken. Was het voorheen 3 * 20k om een flawless square te maken, kost het nu nog maar 2 * 100. Scheelt toch al gauw een paar duizendquote:
Rogue heb ik nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
gister gedownload, vanavond tijd om het voor het eerst te spelen. Hoop dat het werkt.
Weet alleen nog niet welke class ik neem haha.
Rogue heeft wel wat, alleen las ik dat je daarbij nauwelijks voorbij King Leoric kan komen.
Iemand geeft op internet aan dat de Witch Doctor het beste is voor PvE en questing.
Zijn jullie het hier mee eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En elke class kan makkelijk Inferno act 1 halen. De kunst is je aanpak daarna. Gewoon kiezen wat je leuk lijkt kwa gameplay, zou ik zeggen. Op dit moment zijn wizard en demon hunter het sterkst in Inferno, maar als je er nu een rolt weet je bijna zeker dat tegen de tijd dat je diep in Inferno zit de classes al weer meer balanced zijn.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
DH is wel erg gear afhankelijk vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Rogue heb ik nog niet geprobeerd![]()
En elke class kan makkelijk Inferno act 1 halen. De kunst is je aanpak daarna. Gewoon kiezen wat je leuk lijkt kwa gameplay, zou ik zeggen. Op dit moment zijn wizard en demon hunter het sterkst in Inferno, maar als je er nu een rolt weet je bijna zeker dat tegen de tijd dat je diep in Inferno zit de classes al weer meer balanced zijn.
rogue is meer melee gefocust. Of iniedergeval dat idee krijg ik er bij. Dus monk zou er meer op lijken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:15 schreef lifeblind het volgende:
Is er een rogue class dan? Demon hunter komt het dichtste in de buurt
DH is overigens tof om te spelen, Evasive Fire (met cover fire rune) als primary ability en gaan! (en die extra rune dat je 3% crit per seconde er bij krijgt)
EDIT: Ben met m'n DH nu overigens lvl 57, gisteren Belial op Hell afgemaakt, tot nu toe eigenlijk nergens last van dat dingen echt niet te doen zijn eerlijk gezegd
Ik heb echt moeite met invunerable minion packs, ik kan gewoon geen damage krijgen op de main boss omdat alles er voor looptquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:15 schreef lifeblind het volgende:
Is er een rogue class dan? Demon hunter komt het dichtste in de buurt
DH is overigens tof om te spelen, Evasive Fire (met cover fire rune) als primary ability en gaan! (en die extra rune dat je 3% crit per seconde er bij krijgt)
EDIT: Ben met m'n DH nu overigens lvl 57, gisteren Belial op Hell afgemaakt, tot nu toe eigenlijk nergens last van dat dingen echt niet te doen zijn eerlijk gezegd
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb echt moeite met invunerable minion packs, ik kan gewoon geen damage krijgen op de main boss omdat alles er voor loopt.
Mja, DH heeft in ieder geval wel een hoop rogue-like abilities (snelle movement, uit zicht gaan van tegenstanders e.d.). Geen idee hoe monk eigenlijk speelt, heb er eentje die nog steeds op lvl isquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
rogue is meer melee gefocust. Of iniedergeval dat idee krijg ik er bij. Dus monk zou er meer op lijken.
DH is wel de "ranged rogue" als je het zo bekijkt.
Ik heb een DH op level 35/40 ofzo. Ben ik mee gestopt omdat ik het "saai" begon te vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmmm dan heb ik nog een keuze tussen 3... DH, Monk, WD...
Wat spelen jullie en waarom?
iK heb voor DH gekozen omdat ik meestal met dit soort spellen juist begin als melee en een keer wat anders wilde. Sowieso sprak de class me wel aan toen ik er over las. Ook vind ik het leuk om wat meer tactiek te gebruiken ipv gewoon maar hard te rammen en potions te spammenquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmmm dan heb ik nog een keuze tussen 3... DH, Monk, WD...
Wat spelen jullie en waarom?
Heb een WD omdat ik dat vanaf aankondiging al wilde spelen, bij nader inzien had ik een andere char moeten maken aangezien WD nu het zwakste is van alle classes en buffs nog lang gaan durenquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmmm dan heb ik nog een keuze tussen 3... DH, Monk, WD...
Wat spelen jullie en waarom?
WD gebruik ik nu ook puur voor buffs en CC, de DPS moeten de anderen maar doen. Als soloclass is het niet best nee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Heb een WD omdat ik dat vanaf aankondiging al wilde spelen, bij nader inzien had ik een andere char moeten maken aangezien WD nu het zwakste is van alle classes en buffs nog lang gaan duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |