Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef detennismaster het volgende:
MexilombiaIk hoorde hele slechte verhalen over die Colombiaanse keeper?
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of zal ik het zo doen?
Ik vind deze ook vetter.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind deze ook vetter.Kijken of ik het nog met een ander land kan mixen.
Best een tof team alleen vind ik dos Santos meer een winger maar misschien doet hij het wel goed op cam.. maar die Kameni kan echt nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of zal ik het zo doen?
Nee, hij is baas. Zieke reflexen heeft die neger!quote:
ook wel leuk..quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:57 schreef Rijst het volgende:
Gisteren trouwens Heavy Rain uitgespeeld. Wat een gameLaat de demo je niet misleiden ga hem gewoon halen. Iedere ps3 bezitter moet hem gespeeld hebben.
Nu bezig met Uncharted en is ook wel leuk ja.
Neger op doel is bloed aan de muur ja, maar Kameni is wel een baas..buigt voor niemand.quote:
Vorig jaar op CAM gehad en daar deed hij het toen heel erg goed. Als hij daar niet bevalt kan ik nog altijd 4222 gaan spelen met:quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:03 schreef laucas het volgende:
[..]
Best een tof team alleen vind ik dos Santos meer een winger maar misschien doet hij het wel goed op cam.. maar die Kameni kan echt niet
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:59 schreef WezepAFCA het volgende:
Kan iemand hier een leuk team bedenken voor mij?
4-3-3, LW Ronaldo en RW Robben, rest mag je zelf bedenken. Budget 100k en allemaal gold. Thanks
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neger op doel is bloed aan de muur ja, maar Kameni is wel een baas..buigt voor niemand.
Wie nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij wil ronaldo en robben voor 100k?
Nee, de rest van het teamquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij wil ronaldo en robben voor 100k?
Mooi dat 'ie je bevallen is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:57 schreef Rijst het volgende:
Gisteren trouwens Heavy Rain uitgespeeld. Wat een gameLaat de demo je niet misleiden ga hem gewoon halen. Iedere ps3 bezitter moet hem gespeeld hebben.
Nu bezig met Uncharted en is ook wel leuk ja.
Menez heeft Low def workrate he.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:17 schreef StijnDa het volgende:
Wil zoiets makenLens RM is niet ideaal zo maar meer kan ik er niet van maken. Iemand nog suggesties? NlBelFraDu
[ afbeelding ]
Ja het zijn ook 2 verschillende spellen. Heavy Rain is eigenlijk gewoon een film. Je tijdens het spelen de hele tijd in spanningquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook wel leuk..Heavy Rain tot nu toe de voorkeur dus?
Spel lijkt me ook maar saai, niet echt mijn ding.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Menez heeft Low def workrate he.
Miss Hazard op LM?
Nvm, dan gaat je hele ribery en fanni verhaal ook niet meer door
Tja, centraal wel ondersteuning van de middenvelders maar op de flank niet inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:22 schreef Tim86 het volgende:
3-4-3 met zulke flanken wordt je overlopen vrees ik..Ben ervaringsdeskundige
Jongen. Dat werkt niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:28 schreef UltimateTeam het volgende:
mensen die zeuren om workrates snap ik niet je kunt ze gewoon aanpassen, kijk hier eens:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1533361.page
Dit heeft niet echt een thema en dat vind ik altijd wel vet bij goldhybrids.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:34 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan ook. Ziet er minder mooi uit, wel beter.
kquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja het zijn ook 2 verschillende spellen. Heavy Rain is eigenlijk gewoon een film. Je tijdens het spelen de hele tijd in spanning![]()
Na het spelen van Heavy Rain vallen de graphics van Uncharted een beetje tegen.Gameplay is tof. Doet me erg denken aan Jak and Daxter. Zelfde maker ook.
Alleen na een uur of 2 wordt het toch een beetje repetitief. Ik kom te
vaak dezelfde piraten tegen.
Ja daarom. Minder leuk, wel beter team. Kan wel jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit heeft niet echt een thema en dat vind ik altijd wel vet bij goldhybrids.Kan je niet iets met 2 landen doen? FraBelg bijv?
Ben benieuwd hoe duur hij uiteindelijk wordt. Clichy is altijd al mijn favoriete LB van dit spel geweest en die IF is wel aantrekkelijk.quote:
TOTY Hazard Lukaku SIF Ben Arfaquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja daarom. Minder leuk, wel beter team. Kan wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |