Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef detennismaster het volgende:
MexilombiaIk hoorde hele slechte verhalen over die Colombiaanse keeper?
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of zal ik het zo doen?
Ik vind deze ook vetter.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind deze ook vetter.Kijken of ik het nog met een ander land kan mixen.
Best een tof team alleen vind ik dos Santos meer een winger maar misschien doet hij het wel goed op cam.. maar die Kameni kan echt nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of zal ik het zo doen?
Nee, hij is baas. Zieke reflexen heeft die neger!quote:
ook wel leuk..quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:57 schreef Rijst het volgende:
Gisteren trouwens Heavy Rain uitgespeeld. Wat een gameLaat de demo je niet misleiden ga hem gewoon halen. Iedere ps3 bezitter moet hem gespeeld hebben.
Nu bezig met Uncharted en is ook wel leuk ja.
Neger op doel is bloed aan de muur ja, maar Kameni is wel een baas..buigt voor niemand.quote:
Vorig jaar op CAM gehad en daar deed hij het toen heel erg goed. Als hij daar niet bevalt kan ik nog altijd 4222 gaan spelen met:quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:03 schreef laucas het volgende:
[..]
Best een tof team alleen vind ik dos Santos meer een winger maar misschien doet hij het wel goed op cam.. maar die Kameni kan echt niet
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:59 schreef WezepAFCA het volgende:
Kan iemand hier een leuk team bedenken voor mij?
4-3-3, LW Ronaldo en RW Robben, rest mag je zelf bedenken. Budget 100k en allemaal gold. Thanks
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neger op doel is bloed aan de muur ja, maar Kameni is wel een baas..buigt voor niemand.
Wie nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij wil ronaldo en robben voor 100k?
Nee, de rest van het teamquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij wil ronaldo en robben voor 100k?
Mooi dat 'ie je bevallen is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:57 schreef Rijst het volgende:
Gisteren trouwens Heavy Rain uitgespeeld. Wat een gameLaat de demo je niet misleiden ga hem gewoon halen. Iedere ps3 bezitter moet hem gespeeld hebben.
Nu bezig met Uncharted en is ook wel leuk ja.
Menez heeft Low def workrate he.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:17 schreef StijnDa het volgende:
Wil zoiets makenLens RM is niet ideaal zo maar meer kan ik er niet van maken. Iemand nog suggesties? NlBelFraDu
[ afbeelding ]
Ja het zijn ook 2 verschillende spellen. Heavy Rain is eigenlijk gewoon een film. Je tijdens het spelen de hele tijd in spanningquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook wel leuk..Heavy Rain tot nu toe de voorkeur dus?
Spel lijkt me ook maar saai, niet echt mijn ding.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Menez heeft Low def workrate he.
Miss Hazard op LM?
Nvm, dan gaat je hele ribery en fanni verhaal ook niet meer door
Tja, centraal wel ondersteuning van de middenvelders maar op de flank niet inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:22 schreef Tim86 het volgende:
3-4-3 met zulke flanken wordt je overlopen vrees ik..Ben ervaringsdeskundige
Jongen. Dat werkt niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:28 schreef UltimateTeam het volgende:
mensen die zeuren om workrates snap ik niet je kunt ze gewoon aanpassen, kijk hier eens:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1533361.page
Dit heeft niet echt een thema en dat vind ik altijd wel vet bij goldhybrids.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:34 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan ook. Ziet er minder mooi uit, wel beter.
kquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja het zijn ook 2 verschillende spellen. Heavy Rain is eigenlijk gewoon een film. Je tijdens het spelen de hele tijd in spanning![]()
Na het spelen van Heavy Rain vallen de graphics van Uncharted een beetje tegen.Gameplay is tof. Doet me erg denken aan Jak and Daxter. Zelfde maker ook.
Alleen na een uur of 2 wordt het toch een beetje repetitief. Ik kom te
vaak dezelfde piraten tegen.
Ja daarom. Minder leuk, wel beter team. Kan wel jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit heeft niet echt een thema en dat vind ik altijd wel vet bij goldhybrids.Kan je niet iets met 2 landen doen? FraBelg bijv?
Ben benieuwd hoe duur hij uiteindelijk wordt. Clichy is altijd al mijn favoriete LB van dit spel geweest en die IF is wel aantrekkelijk.quote:
TOTY Hazard Lukaku SIF Ben Arfaquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja daarom. Minder leuk, wel beter team. Kan wel ja
Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Erg zonde dat het toernooi 'al' voorbij is. Heb 'm maar twee keer kunnen spelen en heb 'm twee keer gewonnen. Weinig tijd gehad..
3-5-2 werkt wel gigantisch goed. Toernooitjes met twee vingers in m'n kanus gewonnen.
IF Vermaelen, was ik al weer vergetenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
TOTY Hazard Lukaku SIF Ben Arfa
IF Witsel IF Fellaini TOTY Cabaye
IF Clichy TOTY Kompany IF Vermaelen Sagna
TOTY Courtois
IF Witsel is erg goed. Maar je kan daar ook gewoon SIF Menez, Sissoko of M'Vila neerzetten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Vermaelen, was ik al weer vergetenBeetje klein, maar gaat er mee door. Zit leuk in elkaar, maar liever spelers als Witsel er niet in, en Lukaku ben ik ook geen superfan van.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:50 schreef Rijst het volgende:
Nee wat lameIk had een hattrick gemaakt met Koevermans tegen Thiago Silva en Chielini maar de webapp laat de statistieken niet zien
![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk slaat hij dus de statestieken niet op tijdens invalbeurten? Maar goed zo slecht is hij niet eens. Wel een beer van een speler met een hard schot. Ik had geen +10 kaartj eroverheen gedaan maar hij lijkt sneller dan 50 pace.
Iedereen heeft toch gewoon 9.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:51 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan.
Had liever Cabaye centraal, maar ziet er leuk uit. Jammer dat ze niet zo goed verbinden allemaal.
Kloptquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch gewoon 9.![]()
Vind je 4321 trouwens niet fijner?
Ik had er laatst een voor 200c BIN gekocht toen ik mn Engelse bronzen team ging maken. Net verkocht voor 5.2kquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind gewoon een Pearce voor 900c BIN die er al 40 minuten op staat. De mensen letten duidelijk niet op
DIe keeper lijkt net 14quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:51 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan.
Had liever Cabaye centraal, maar ziet er leuk uit. Jammer dat ze niet zo goed verbinden allemaal.
Fanni, Clichy en IF Cabaye zijn ook al erg goed. En dat schilt al erg veel coins.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
KloptMaar ik kan dit weer niet betalen helaas
Je geeft wel veel geld uit voor een LB, RB, LCM zo, toch minder belangrijke posities. Kan ook Clichy en Fanni pakken.
Nee.
Hey wat leuk. We hebben dezelfde team.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:09 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik zit met een probleem ik had Toty kagawa maar moest hierdoor die IF lb van dortmund pakken die was gruwelijk slecht en daarom verplaats ik Kagawa naar RCAM met die Toty pool van bvb erachter. Maar wie nu op LCAM met welke LB? Ik weet het niet het fijnste is als hij snelheid heeft. Dit is me team, wil graag Kagawa houden met hem passeer ik zou makkelijk
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bw2348lZbdGaP
quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:13 schreef UltimateTeam het volgende:
Nu dan
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hlWiIUOXbdGaV
www.puush.mequote:Op donderdag 7 juni 2012 01:16 schreef UltimateTeam het volgende:
hoe upload ik hier foto:p ben nooit zo handig met pc enzo
Netjes. Het handelen wil bij mij de laatste dagen niet meer lukken :s kan niks goeds vinden om te handelenquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
In 1 dag van 15k naar 52k gegaan. Productief.
Jose Enrique linksback?quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:20 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik hoop dat het werkt maar dit is me team met probleem
[ afbeelding ]
Jose Enrique LBquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:20 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik hoop dat het werkt maar dit is me team met probleem
[ afbeelding ]
Dan kan je misschien Clichy linksback als die genoeg haalt uit Tevez en Touré, maar ben niet bekend met je formatie.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:23 schreef UltimateTeam het volgende:
Nee die Silva wordt verkocht wil graag op CAM een iets snellere speler, ik zat te denken om op CAM IF tevez te zetten en Alonso verkopen met Toure er voor terug.
\quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:23 schreef UltimateTeam het volgende:
Nee die Silva wordt verkocht wil graag op CAM een iets snellere speler, ik zat te denken om op CAM IF tevez te zetten en Alonso verkopen met Toure er voor terug.
Waarom wil je dan Schweinsteiger zo graag? IF Gundogan zou ik doenquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:28 schreef UltimateTeam het volgende:
http://futhead.com/12/squad/806177
Ik kom er maar niet uit gaat die Bastian weer zeiken en maar 7chem nemen
Vind schweinsteiger altijd goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom wil je dan Schweinsteiger zo graag? IF Gundogan zou ik doen
Messi als Linker CAM? You sure? Volgens mij kun je die beter op rechts hebben, als je 'm uberhaupt op CAM wilt verkrachten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:28 schreef Tim86 het volgende:
Messi linker CAM. IF Alba linksback. Knallen
Kamexico klinkt leukerquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:35 schreef detennismaster het volgende:
Zo behalve IF Vela en IF Dos Santos Mexiroen klaar. Heb nog 80K als mijn tradepile leeg is dus dat red ik makkelijk.
Nee, zit er wat voor je tussen?quote:
Hij zocht naar een optie op linker CAM, dan is Messi niet slechtquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Messi als Linker CAM? You sure? Volgens mij kun je die beter op rechts hebben, als je 'm uberhaupt op CAM wilt verkrachten.
Junuzovic - Arnautovic wel interessant, maar als RMquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, zit er wat voor je tussen?
Nee dat deed die toch niet echt?quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
DAT IS NAMELIJK DEZE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
! D:! D:
![]()
Flatschquote:Op donderdag 7 juni 2012 02:33 schreef laucas het volgende:
KUTMOF, ik kan het gewoon ruiken als ik tegen ze speel.
[ afbeelding ]
BAM
Ik heb gisteren het woordje ROTMOF op wordfeud neer mogen leggen, het is nog een correct woord ook volgens wordfeudquote:Op donderdag 7 juni 2012 02:33 schreef laucas het volgende:
KUTMOF, ik kan het gewoon ruiken als ik tegen ze speel.
[ afbeelding ]
BAM
haha, Opa Toef dus lekker aan het scrabbelen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het woordje ROTMOF op wordfeud neer mogen leggen, het is nog een correct woord ook volgens wordfeud
Dat zijn de lekkerste overwinningenquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
haha, Opa Toef dus lekker aan het scrabbelen.
Gister bij een toernooi 3 uur op de baan gestaan. Ik won uiteindelijk 5-7 7-6 7-5 Nog 1 matchpoint tegen gehad!![]()
Nu vandaag de kwartfinale.
Het was wel even wennen, maar het gaat uistekendquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:17 schreef Tim86 het volgende:
Jouw generatie speelt toch gewoon nog Scrabble toef?
Nee, zeker geen Roowbin. Vecht altijd tot het laatst. Deze pot echt eruit gesleept want die vent waar ik tegen speelde was echt heel erg goed. (Oud 3)quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:18 schreef Tim86 het volgende:
Lekker kent. Wat voor type speler ben je? Mentaal gezien geen rooowbin iig begrijp ik
Wat een sneu verhaal, ook van zn vrouw en kinderen. Nooit van deze man gehoord maar volg de BBVA ook niet echt.quote:
Dat is niks inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat mijn team één groot ramp wordt. De grootste veldspeler is Zapate met 1,87 en de rest zit onder de 1,83
Andere twee CB's zijn 1,80 en 1,73
Ik ben afgehaakt, maar kijk wel uit naar het EKquote:
Ik ben benieuwd hoe Oekraine zal spelen. 10 spelers die een voedselvergiftiging zijn opgelopen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt, maar kijk wel uit naar het EKNog 1 dag. Griekenland gaat morgen minstens 1 punt pakken denk ik. En winst voor de Russen.
Lucio en Thiago Silva omdraaien!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:00 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips voor dit team? Heb er voor het eerst dat 7500 toernooi gewonnen gister avond. Speelt echt lekker vooral achterin loopt Thiago Silva alles dicht. Heb nog rond de 60K dat ik kan besteden.
Sparen voor Olave dus ipv Cordoba.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat mijn team één groot ramp wordt. De grootste veldspeler is Zapate met 1,87 en de rest zit onder de 1,83
Andere twee CB's zijn 1,80 en 1,73
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:12 schreef Rijst het volgende:
352 eerst was het nog leuk toen ik het had met Ramos op RM en Marcelo Ja ja mensen ik had er al 1 voordat het cool was.
ik vind dit een chil team.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:00 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips voor dit team? Heb er voor het eerst dat 7500 toernooi gewonnen gister avond. Speelt echt lekker vooral achterin loopt Thiago Silva alles dicht. Heb nog rond de 60K dat ik kan besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |