en we kunnen verder over Neelie Kroes en andere BB kornuitenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:56 schreef new_moon het volgende:
[..]
ja logisch
en met de huidige stand van zaken in de gezondheidszorg, pharmaceutische- en voedselindustrie zie ik de mensen ook niet snel veel ouder en gezonder worden
zekers..quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef damirovic het volgende:
Raar dat Neelie Kroes in die bilderberg pic staat, want zij is wel een iemand die zo'n beetje het tegenovergestelde is van BNW mbt privacy e.d.
Zo gedoemd is dat allemaal niet imo, Alex Jones en co lijken eerder hiermee te overdrijven. Plus het feit dat het nog maar een soort van een idee is in Kroes' lief kopje.quote:Het voorstel van Kroes is nadrukkelijk geen oproep voor de invoering van één Europese e-IDkaart. Ook gaat Brussel de lidstaten niet verplichten een elektronische identificatiekaart in te voeren; dat blijft aan de lidstaten zelf. Zij blijven ook verantwoordelijk voor het systeem en de informatie die bekend is.
Ach, ik snap je verbazing niet over haar naam op de Bilderberg Pic, en ik snap al helemaal je opm niet dat zij het tegenovergestelde is van BNW ( denk dat je de NWO bedoelt) mbt privacy.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:45 schreef damirovic het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)ne-identificatie.ece
Ok, ze wil dus dat het inschrijven voor universiteiten en het aanvragen van uitkeringen vergemakkelijkt wordt door zo'n e-IDkaart te hebben,
[..]
Zo gedoemd is dat allemaal niet imo, Alex Jones en co lijken eerder hiermee te overdrijven. Plus het feit dat het nog maar een soort van een idee is in Kroes' lief kopje.
We moeten maar afwachten op meer info voordat we gelijk overgaan naar ZOMGG MARK OF TEH BAEST 666!!11111111
quote:Men wil een “INTERNET ID-KAART” verplicht stellen voor iedereen die gebruik maakt van het internet.
http://herstelderepubliek(...)-er-ook-aan-geloven/
http://www.euractiv.com/i(...)s-eu-cit-news-512833
het wordt toch geheim gehouden wat besproken wordt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:55 schreef Bankfurt het volgende:
Optie besproken:
Pechtold wordt informateur.
Rinnooy Kan wordt dan de nieuwe premier van Nederland van een zakenkabinet om hervormingen door te voeren.
Neelie Kroes idd, mother of darkness in rituals; Illuminati's troefkaart in de Nederlandse politiek.
Via z'n implantaatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
waar kom je dan aan "betrouwbare" bronnen met info?
Bron ? Het is andersom.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
het wordt toch geheim gehouden wat besproken wordt?
waar kom je dan aan "betrouwbare" bronnen met info?
en waarom zouden de vergaderingen geheim moeten zijn,quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Bron ? Het is andersom.
Ik stel hun agendapunten op.
(Uiteraard na een leuke brainstormsessie van: "Goh, wie zullen we eens dit jaar premier laten worden", en zo"; en daarna koud buffet met veel wijn en bier)
Gelukkig wordt hij niet de grootste.. met zijn pro-NWO agenda. Hoop ik..quote:D66-leider Alexander Pechtold wil premier worden als D66 bij de verkiezingen de grootste partij wordt. Dat zei hij vanmiddag in Buitenhof. Pechtold zei enorm gemotiveerd te zijn de verkiezingen tot een succes te maken. Als het aan hem ligt komt er een kabinet dat pro-Europa is.
Het zou me niets verbazen als D66 wél plots de grootste wordt.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:09 schreef Green1 het volgende:
Pechtold krijgt wel ineens grote ambities zeg, voor zo'n klein partijtje:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-bekritiseert-rutte/
[..]
Gelukkig wordt hij niet de grootste.. met zijn pro-NWO agenda. Hoop ik..
Maar ik vind dit bericht wel opmerkelijk, zeker naar zijn geheimzinnige bezoekje aan Washington.
Jaja, dit is Public Relations zeker, maar ondertussenquote:The Conference will deal mainly with Challenges for Growth: Innovation and
Budgetary Discipline, the Euro and Challenges for the European Union, the role of
Emerging Economies, Social Networks: Connectivity and Security Issues, New
Challenges in the Middle East, Conflict Areas, Demographic Challenges, China,
Switzerland: Can it remain successful in the future?
Ik denk dat hij daar niet echt pro-actief zijn aandacht aan heeft besteed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
Paul Polman, CEO van Unilever was ook aanwezig op de Bilderberg-conferentie.
Zou hij daar nog over het debacle van Pro-actief gehad hebben?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar niet echt pro-actief zijn aandacht aan heeft besteed.
" Ja balen voor je jongen." Gewoon lekker luchtig. Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
of het was van.. laten we dat maar even naar buiten brengen, dan hebben de alu hoedjes wat om zich mee bezig te houden, terwijl de rest EK kijktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
Dat kan ook nog heel goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
of het was van.. laten we dat maar even naar buiten brengen, dan hebben de alu hoedjes wat om zich mee bezig te houden, terwijl de rest EK kijkt
kunnen we mooi wat plannen erdoorheen jassen in de komkommerzomer
Nee?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:23 schreef Bastard het volgende:
Doen ze verder ook nog wat nuttigs die Bilderbergers?
ID kaart voor internet is leuk gebabbel maar er is belangrijker wereldproblematiek waar ze zich over zouden moeten buigen.
Dan zou de invloed daarvan nog best mee kunnen vallen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We weten het gewoon niet. We hebben niets gehoord over wat er besproken is.
Of niet..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan zou de invloed daarvan nog best mee kunnen vallen.
Ik vind het een stoere vrouw maar ook heel charmant.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:22 schreef Re het volgende:
[..]
zekers, geen enkel satanische rommel gezien hoor
http://www.standejong.nl/(...)es-neelie-biografie/quote:Was ze dan echt fout bezig? Ze ging in elk geval met de verkeerde mensen om. Ze had bijvoorbeeld enkele jaren nauw contact met de Nederlandse vastgoedhandelaar Jan-Dirk Paarlberg. Op zijn kasteel Bolenstein had ze (gratis) een kantoor en liet ze ook haar administratie doen. In ruil daarvoor deed ze wel eens iets voor hem. Heel weinig maar, zegt ze zelf. Heel veel, zeggen anderen, onder wie ex-partner Peper.
Maar toen Paarlberg werd verdacht van miljoenenfraude en Kroes een carrière in Brussel ambieerde, heeft ze op een nacht haar kantoor leeggeruimd en is ze vertrokken zonder ooit nog iets van zich te laten horen.
Nope. En ik denk ook niet dát hij dat gaat doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:15 schreef YazooW het volgende:
Heeft Pechtold al wat gezegd over wat hij heeft gedaan/besproken tijdens de afgelopen Bilderberg meeting?
Ook nergens een clipje ofzo waar hij een vraag van een journalist hierover ontwijkt?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. En ik denk ook niet dát hij dat gaat doen.
Ik heb het iig nergens gezien, maar misschien iemand anders wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:20 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ook nergens een clipje ofzo waar hij een vraag van een journalist hierover ontwijkt?
Oh ja, die zouden het zo vragen, maar antwoord krijgen ze niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:27 schreef Green1 het volgende:
Ik zou het wel wat voor pownews vinden om dat aan hem te vragen.. wat ze daar besproken hebben...
Vrij speculatief topic dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of niet..
We zullen daar gewoon nooit achter komen.
Het is gewoon een criminele organisatie. Normale mensen zouden alleen voor het lid zijn van zoiets al opgepakt worden.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vrij speculatief topic dan.
Voor hetzelfde idee is het een jaarlijks scrabble uitje. We zullen het nooit weten.
Ja dat weet je dus niet, niet welke invloed ze uitoefenen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:39 schreef Green1 het volgende:
[..]
Het is gewoon een criminele organisatie. Normale mensen zouden alleen voor het lid zijn van zoiets al opgepakt worden.
Die deelnemers zouden allemaal berecht moeten worden in den haag voor misdaden tegen de menselijkheid. Het zou op zijn aller minst onderzocht moeten worden.
Maarja, dat gaat een beetje moeilijk als degene die het zouden moeten onderzoeken ook in die groep zitten.
Nou, dat dus. Dat is het probleem.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:39 schreef Green1 het volgende:
[..]
Het is gewoon een criminele organisatie. Normale mensen zouden alleen voor het lid zijn van zoiets al opgepakt worden.
Die deelnemers zouden allemaal berecht moeten worden in den haag voor misdaden tegen de menselijkheid. Het zou op zijn aller minst onderzocht moeten worden.
Maarja, dat gaat een beetje moeilijk als degene die het zouden moeten onderzoeken ook in die groep zitten.
Dat zal ongetwijfeld meespelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat weet je dus niet, niet welke invloed ze uitoefenen.
Gewoon elite die zichzelf groot houden zodat ze belangrijk gevonden worden. Het zal alemaal wel meevallen misschien.
Net als dat de media tycoons erin zitten, zodat die dit elite feestje, en alle leuke geintjes de ze aan het uithalen zijn met de economie en oorlogen, vakkundig uit de media kunnen houden. Of lekker verkleurd weer kunnen geven.quote:
Ja, zo gaat dat altijd he.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:54 schreef Green1 het volgende:
[..]
Net als dat de media tycoons erin zitten, zodat die dit elite feestje, en alle leuke geintjes de ze aan het uithalen zijn met de economie en oorlogen, vakkundig uit de media kunnen houden. Of lekker verkleurd weer kunnen geven.
Revolutie..quote:Op maandag 18 juni 2012 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat kun je er aan doen? Helemaal niets.
Wat dacht je van Occupy? Dat is wel een aardige beweging in potentie, maar tegelijk met die opkomst heb je nog veelteveel mensen die het meteen bekritiseren en weghonen. Hier ook, in niet misteverstane bewoordingen werden de deelnemers niet begrepen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:32 schreef Green1 het volgende:
[..]
Revolutie..
Maar dat is ook dichtgetimmerd met wapenverboden enzo...
Maar god, wat hebben we een vrijheid.
Maar het komt wel, zodra het voedsel en olie op gaat raken en er honderden duizenden doden gaan vallen over niet al te lange tijd. Let maar op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |