Ah, nee dan moet ze inderdaad andere schoenen hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Minimalistische schoenen, dus met minder demping. Niet geschikt voor mensen met (veel) overgewicht en je moet er heel anders op lopen dan op gewone schoenen (voorvoet-/middenvoetlanding vs. haklanding).
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
ooo...mijn niet te stelpen bloedend hart.
Ja, nee, ja, ja...quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar wel tevreden over dus? Niet te warm? Laat zweet goed door? Laat de regen buiten? etc.
Wanneer ga je proefdraaien op de Pure Cadence?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar minimalistische schoenen met veel minder demping
er zit een binnenbroekje in mijn shorts....quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
je hele hebben en houden los, bedoel je?Ik vrees voor een cameltoe
als ze binnen zijn...this is NZ bro...good things take time, sweet asquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Wanneer ga je proefdraaien op de Pure Cadence?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
je hele hebben en houden los, bedoel je?Ik vrees voor een cameltoe
Hm, klinkt wel goed. Waar heb je hem vandaan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, ja...![]()
Nogmaals, ik verbaas me erover dat ik eigenlijk sinds september nog geen 1x een echte stortbui op mijn dak heb gekregen...
dit you got that Dr.Sexy?quote:
Ik ben echt benieuwd, het zal best wennen zijn. Als je ze voor het eerst aan hebt en gewoon wilt gaan staan, voelt het alsof je achterover kunt vallenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ze binnen zijn...this is NZ bro...good things take time, sweet as
Ikke niet. Ff een rustweekendje qua wedstrijdjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:05 schreef xzaz het volgende:
Iemand die nog in Zevenhuizen ZH gaat lopen de 16de?
Niet in de mijnequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zit een binnenbroekje in mijn shorts....
nee hoor...loopt gewoon veel lekkerder en wat the hell, niemand die me zietquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n vriend doet dat ook, ik dacht toen ie het zei eerst dat ie een grapje maakte
goede vraag...quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, klinkt wel goed. Waar heb je hem vandaan?.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ze binnen zijn...this is NZ bro...good things take time, sweet ass
Volgens mij is hij nu verbaasdt naar zijn scherm te kijken wat zijn zoekopdracht heeft voortgebrachtquote:
En schijnbaar doen heel veel mannen dat. Ik kan het me als vrouw niet voorstellen moet ik zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee hoor...loopt gewoon veel lekkerder en wat the hell, niemand die me ziet
Handigquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:09 schreef Barbapapamama het volgende:
Woehoe, even zo een armband gekocht
http://www.ebay.nl/itm/SP(...)e68054e#ht_656wt_905
Is zien of het handig is, voor die paar euro
O laat even weten of het goed werkt als je 'm hebt gebruikt, ik zie dat ie ook voor mij telefoon kanquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:09 schreef Barbapapamama het volgende:
Woehoe, even zo een armband gekocht
http://www.ebay.nl/itm/SP(...)e68054e#ht_656wt_905
Is zien of het handig is, voor die paar euro
Dat had ik ook op de telefoon daarstraks, is echt niet te doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef streamnl het volgende:
Laat maar, ik hou jullie niet bij op de ipad.
Ik wens ieder een goede nacht en sommige een prettige dag
Doei doei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |