Klopt!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dus als je je oor op een stukje ademed stuk stof houd en je voelt de lucht in en uit gaan is het ademend, zo niet dan is het niet ademend ?
Ik zing nu ook mee, ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Succes! Slechter dan bij mij kan 't niet gaan!
*call me maybe* *zing*
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*call me maybe* *zing*
Check dat youtubefilmje hierbovenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat liedje heb ik nu toevallig opstaan
Verrot aanstekelijk vrolijk kutnummerquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*call me maybe* *zing*
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:47 schreef SEMTEX het volgende:
Toch ontbreekt er nog een mooi winddicht regenjack in mijn hardloopcollectie.
Wat tofquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook voor dat jasje kijken, ooit. Heb ik hetzelfde jasje als GotC.
Heb flink wat afgegoogeld, maar ik kom weinig jasjes tegen waarbij vermeld staat dat ze ook rain resistant zijn.
Ow, die had ik nog niet gezien, ff kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Check dat youtubefilmje hierbovenhij is briljant: is een compilatie van allemaal mensen die dat liedje op youtube hebben gecoverd of geplaybacked
![]()
Hij's fijn!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ow, die had ik nog niet gezien, ff kijken
Ze had ze ook gevonden bij fysieke winkels. maar ja, ze heeft GOEDE schoenen waar ze veel plezier mee kan hebben puntquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies. En als er iets mis is? Je kan zo weer terug.
Bovendien..duurder dan concurrenten? Concurrenten zijn andere fysieke winkels he
Ik sta ook nog steeds verbaasd van het schema van Renate streamnlMaargoed, we komen er wel.
Ja, valt erg tegen ja. Je komt dan toch wel op soft shell jasjes uit en daar zijn er blijkbaar niet zo veel van.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat tof!
Valt tegen he? Dit was uiteindelijk de beste die ik kon vinden. Vooral qua Windstopper en rain resistancy..
Welke is het? Ebay / internet al eens afgestruind?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat tof!
Valt tegen he? Dit was uiteindelijk de beste die ik kon vinden. Vooral qua Windstopper en rain resistancy..
Daarom kocht ik dat Reebok-jasje ook al niet. Maar waarop let je nu precies bij een hardloopjasje?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, valt erg tegen ja. Je komt dan toch wel op soft shell jasjes uit en daar zijn er blijkbaar niet zo veel van.
Op dit moment is er niet echt de noodzaak tot het kopen van een jasje, maar wel fijn om te weten wat ik wil als ik de noodzaak wel voel. Hij is er in jouw kleur en in het zwart, toch?
Zelf heb ik naast alle truien een gewoon Ron Hill fluo regenjack. Ik ben een beetje bang dat ik dood ga van de hitte als ik met een windstopper aan ga lopen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, valt erg tegen ja. Je komt dan toch wel op soft shell jasjes uit en daar zijn er blijkbaar niet zo veel van.
Op dit moment is er niet echt de noodzaak tot het kopen van een jasje, maar wel fijn om te weten wat ik wil als ik de noodzaak wel voel. Hij is er in jouw kleur en in het zwart, toch?
Tof om te zien he?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ze had ze ook gevonden bij fysieke winkels. maar ja, ze heeft GOEDE schoenen waar ze veel plezier mee kan hebben punt
Toen ik zag hoe hun te werk gingen, was ik verkocht! Mijn zien ze sowieso terug!
Hoe ver ben jij nu met je schema? Want dat schrijf jij niet erbij bij Endomondo?
O ja, over die app. Ik had nu een peptalk. Maar dat zag ik pas achteraf. Ik heb niets gehoord en het geluid (audio en volume) stonden aan. Zelfs bij de instellingen van de app staat het peptalk op aan. Is dit een bekend probleem?
Iig dat 'ie winddicht is en bij voorkeur ook waterresistent, want dan kun je ermee lopen in de regel zonder doorweekt thuis te komen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Daarom kocht ik dat Reebok-jasje ook al niet. Maar waarop let je nu precies bij een hardloopjasje?
Nee, die dwarsfluit dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die accordeon, je kon me oprapen![]()
Als dat tijdvak op maximale snelheid... Ik ben nog niet zo geavanceerd dat ik precies weet in welke zone ik aan het lopen ben en zoquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Nice, ziet er mooi uit! Hoe zien de intervallen eruit?
http://www.trekkinn.com/o(...)r-blue-woman/17683/pquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Welke is het? Ebay / internet al eens afgestruind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |