Niet in de mijnequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zit een binnenbroekje in mijn shorts....
nee hoor...loopt gewoon veel lekkerder en wat the hell, niemand die me zietquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n vriend doet dat ook, ik dacht toen ie het zei eerst dat ie een grapje maakte
goede vraag...quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, klinkt wel goed. Waar heb je hem vandaan?.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ze binnen zijn...this is NZ bro...good things take time, sweet ass
Volgens mij is hij nu verbaasdt naar zijn scherm te kijken wat zijn zoekopdracht heeft voortgebrachtquote:
En schijnbaar doen heel veel mannen dat. Ik kan het me als vrouw niet voorstellen moet ik zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee hoor...loopt gewoon veel lekkerder en wat the hell, niemand die me ziet
Handigquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:09 schreef Barbapapamama het volgende:
Woehoe, even zo een armband gekocht
http://www.ebay.nl/itm/SP(...)e68054e#ht_656wt_905
Is zien of het handig is, voor die paar euro
O laat even weten of het goed werkt als je 'm hebt gebruikt, ik zie dat ie ook voor mij telefoon kanquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:09 schreef Barbapapamama het volgende:
Woehoe, even zo een armband gekocht
http://www.ebay.nl/itm/SP(...)e68054e#ht_656wt_905
Is zien of het handig is, voor die paar euro
Dat had ik ook op de telefoon daarstraks, is echt niet te doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef streamnl het volgende:
Laat maar, ik hou jullie niet bij op de ipad.
Ik wens ieder een goede nacht en sommige een prettige dag
Doei doei!
Ik snap niet helemaal wat er nou aan de hand is hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu verbaasdt naar zijn scherm te kijken wat zijn zoekopdracht heeft voortgebracht
Hij is nu zo rustig...
Zal ik doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O laat even weten of het goed werkt als je 'm hebt gebruikt, ik zie dat ie ook voor mij telefoon kan
Mooie tijd inderdaad zegquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:11 schreef VKV het volgende:
Ik dacht nog even vóór de regen te kunnen hardlopen. Resultaat: Helemaal doorweekt
Maaar wel een mooie score: 5.07 km in 29:30, dus 10,35 km/uur!
Alleen ben ik bang dat ik net iets te hard gelopen heb, heb nu al last van m'n been namelijk
Werkt toppie! Zelfs als je wat grotere (gespierde) bovenarmen hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O laat even weten of het goed werkt als je 'm hebt gebruikt, ik zie dat ie ook voor mij telefoon kan
O die heb ik nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Werkt toppie! Zelfs als je wat grotere (gespierde) bovenarmen hebt.
Ik zal hem even streng toespreken dattie zich gedraagt en morgen niet meer zeurtquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie tijd inderdaad zeg
Nu maar hopen dat het meevalt met je been...
Ook flauw dat ik daar eerst een marathon voor moet kunnen rennenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, deze dan...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |