Of van die gasten die op FB met dimaco's staan te zwaaienquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:42 schreef jankaas020 het volgende:
Godver, zie ik op facebook foto's van een beëdiging voorbij komen, kindsoldaten tot en met en zelfs nu al eerste klas!
Wat is dat met studenten clubs en "ch"?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:34 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik was ambiërend USC lid alleen heb mij helaas tijdens de ontgroening huilend moeten laten ophalen door mijn mams.
Die lui had ik in de VVO maar dan met glocks,quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Of van die gasten die op FB met dimaco's staan te zwaaien
Om nog maar te zwijgen van wat het met de geloofwaardigheid van je onderdeel doetquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Die lui had ik in de VVO maar dan met glocks,maar ff gezegd dat het niet wijs zou zijn om dat soort foto's op FB zetten.
Had je niet voor na de KMA hoeven gaan, zit nu ook standaard in het Natres-pakket.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:44 schreef Vortix het volgende:
[..]
Neuh, reflex schieten in het kader van OVG. Niet op de KMA, maar op mijn stageplek.
Onderdelen doen wij niet aan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van wat het met de geloofwaardigheid van je onderdeel doet
Ha! eindelijk, duurde evenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef Lotusss het volgende:
Omg, ABO een eliteclubje![]()
![]()
![]()
Voor een biertje per maand heb je een FOK! abonnement en heb je toegang. En ik vind het daar heel gezellig.
Bedoelde ook niet jouw onderdeel hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:55 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Onderdelen doen wij niet aan.Plus dat ik mijn ex klasgenoten sporadisch spreek.
Ja en nu? Ga je nu slapen?quote:
Dat klinkt ouderwetsch. Aangezien studentenverenigingen alles wat in hun ogen doorgaat voor 'traditie' aanbidden vinden ze het heerlyck om lekker te chhh'en.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat is dat met studenten clubs en "ch"?
Amsterdamsch, Utrechtsch. Is dat cool ofzo
Hebben jullie ook ontgroeningen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef Lotusss het volgende:
![]()
![]()
Voor een biertje per maand heb je een FOK! abonnement en heb je toegang. En ik vind het daar heel gezellig.
Ach, ik snap best dat iemand ff tinus wil doen met een wapen. Maar ga er niet mee op iemand of op jezelf richten...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Bedoelde ook niet jouw onderdeel hoorMaar ik zie wat jongens op FB met een Dimaco rondzwaaien en dat straalt nou niet echt professionaliteit uit
Lekker neerkijken op alle gratis FOK!kers. Ja ik ken jullie welquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef Lotusss het volgende:
![]()
![]()
Is het uberhaupt wel toegestaan om met een wapen op je profielfoto te staan?.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Of van die gasten die op FB met dimaco's staan te zwaaien
Dat vroeg ik me ook af. Maar volgens die persoon maakt dat niet uit, zolang je niet richt en je je profiel afschermtquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Is het uberhaupt wel toegestaan om met een wapen op je profielfoto te staan?.
Ik ben zaterdag nog op de Harskamp geweest en zo veer ik weet heeft een select clubje alleen de 'gewone' contact drills met scherp gedaan. Ik zelf lag lekker bewegende doelen te maaien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:51 schreef Schild het volgende:
[..]
Had je niet voor na de KMA hoeven gaan, zit nu ook standaard in het Natres-pakket.
Dus Hoogvlieger, waarschijnlijk tijdens Harskamp komt dit aan de beurt.
Je bent hier verrek mod maar je staat niet eens in een actieve fokkers lijst... duidelijk toch? En in abo ben ik gaan slapen.quote:
Nope. Zeker niet.quote:
Toegestaan? Ja. Verstandig? Neequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Maar volgens die persoon maakt dat niet uit, zolang je niet richt en je je profiel afschermt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |