goeie 19x p/d...quote:
Nope.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
goeie 19x p/d...
En mondje Esses jij paft ook als een vent.
Krakers afgeschoten?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:13 schreef Vortix het volgende:
Zo, eindelijk weer eens op een leuke manier hulzen gemaakt vandaag.
Och, zo ben jij ooit ook begonnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:42 schreef jankaas020 het volgende:
Godver, zie ik op facebook foto's van een beëdiging voorbij komen, kindsoldaten tot en met en zelfs nu al eerste klas!
Neuh, reflex schieten in het kader van OVG. Niet op de KMA, maar op mijn stageplek.quote:
Neen. Ik zie jongere koppies dan dat ik was toen ik in dienst ging, plus dat ze zometeen kpl worden, zonder ooit een meter te hebben gevaren..quote:
Reflex schieten? Dat is een contactdrill speciaal voor OVG ofos?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:44 schreef Vortix het volgende:
[..]
Neuh, reflex schieten in het kader van OVG. Niet op de KMA, maar op mijn stageplek.
Is het snel reageren, heet bij ons noodweer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:54 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik google 'Reflex schieten' is dit de tweede hit http://nl.wikipedia.org/wiki/Toeschietreflex
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:54 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik google 'Reflex schieten' is dit de tweede hit http://nl.wikipedia.org/wiki/Toeschietreflex
*psssstt*quote:Tot slot kan het toeschietreflex ontstaan na een orgasme omdat tijdens een orgasme ook oxytocine vrijkomt.
D'ohquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die benzine wordt ook maar niet goedkoper zeg
Wat is wel goedkoper aan het wordenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die benzine wordt ook maar niet goedkoper zeg
Je moe....quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is wel goedkoper aan het worden
Toch een cent minder dan ik betaalquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef Esses het volgende:
Naja benzine word wel goedkoper. Betaal wat, 166?
Z'n fleshlight mag je gratis gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Z'n fleshlight mag je gratis gebruiken.
nietsquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dan had ik wel gevraagd "wat is er in ABO"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |