ssstquote:
Bukt u maar even voor Vadertje Staat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:48 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ga zelf weg met je politiestaat. Kabinet bruin I is al gevallen. De Revolutie is nabij!
Zover ik weet had iig de B17 een simpele gyroscopische autopilot. Maar die werd volgens mij alleen gebruikt bij bom runs omdat op dat moment de bomber de controle over de kist had.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vroeg me af, welke vliegtuigen in WO2 al een autopilot hadden, en ik vermoed dat hier wel wat mensen zitten die daar wat van weten? Ik hoop het!
B-17 is ook een gevechtsvliegtuig, maar als je het over jagers hebt:quote:
F-15 denk ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
OK, dank je, weet je toevallig het eerste jacht gevechtsvliegtuig dat een autopilot had dat echt een koers kon volgen met wijzigingen erin? Dus een vluchtplan volgen zeg maar?
Alweer thuis.quote:
Stelt ook helemaal niks voor, die baan van jouquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:35 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Alweer thuis.Morgen nog een dag en dan weer weekend.
Stoppen met roken is goed voor je.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:15 schreef Thaboel het volgende:
Best zuur zeg: half uur op een bus wachten in the middle of nowhere en een aansteker hebben die dienst weigert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |