Ik had heel stuk gepost maar mag niet uit abo lekken. Dus weg.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dan had je met "niets" kunnen antwoorden
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik had heel stuk gepost maar mag niet uit abo lekken. Dus weg.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik had heel stuk gepost maar mag niet uit abo lekken. Dus weg.
Chill. Maar met 556 op 5 meter schieten? Is dat niet wat riskant ivm ricochets?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:58 schreef Vortix het volgende:
Whehe. Ja maar zoiets is het wel inderdaad. Het is doublettes schieten op een pistoolschijf (wel met lang wapen) waarbij veruit het grootste gedeelte van je treffers in de kegel moeten zitten. Starthouding is schietbereidheid laag, bij signaal schietinstructeur loop omhoog en treffers boeken. Afstand variabel, van 5 tot 25 meter.
Commentaar?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Eliteclubjes...
Lijkt Minerva wel.
Dit dus...quote:
Zo voelt men zichquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op. Waarom eliteclubje?
Gewoon, beetje snobbistisch, rijk, dat soort dingenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op. Waarom eliteclubje?
Naar buiten gaan en ze uitschelden. Je hebt een baard, je schrikt ze wel afquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:28 schreef Thaboel het volgende:
Kut studenten. Vanacht hielden ze me wakker. Kutvolk
Je hebt een nachtelijke gangbang gehad met studenten?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:28 schreef Thaboel het volgende:
Kut studenten. Vanacht hielden ze me wakker. Kutvolk
Eh..quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je hebt een nachtelijke gangbang gehad met studenten?
ik woon vrijwel naast 1 van die bolwerken... En ze komen nog wel eens dronken langs brallenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je hebt een nachtelijke gangbang gehad met studenten?
Hey Lisanne-Marie, nog met Roderick geneukt danquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik woon vrijwel naast 1 van die bolwerken... En ze komen nog wel eens dronken langs brallen
jaaalaaalalalaaalaaa biejjrjjrjrjrquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hey Lisanne-Marie, nog met Roderick geneukt dan
Ik was ambiërend USC lid alleen heb mij helaas tijdens de ontgroening huilend moeten laten ophalen door mijn mams.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ben jij ook een dispuut trutje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |