abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:08:43 #276
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112564297
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:06 schreef Gaelle het volgende:

[..]

Ik begrijp zijn standpunt ook ja, maar ik blijf niet bij hem uit wanhopige onzekerheid, maar echt wel liefde. Hield ik niet van hem dan stond hij al lang aan de deur.
Ik kan eroverheen gelezen hebben maar weet je zeker dat dit ook wederzijds is?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_112564402
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:08 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik kan eroverheen gelezen hebben maar weet je zeker dat dit ook wederzijds is?
Ja dat weet ik heel zeker, ik heb gisteren een heel goed gesprek gehad met hem. Ik kan er alleen maar uit afleiden dat ik zijn droomvrouw ben voor wie hij alles zou doen. Hij blijft bij mij ondanks al mijn grillen van de laatste tijd, zoals eerder vermeld heb ik derealisatie en voor hem is dat zeker ook niet altijd makkelijk hoe labiel ik soms ben de laatste tijd.. We hebben echt onze diepste downs die je kan hebben al bereikt en we komen der altijd weer uit. Dus dit moet ook wel lukken
..
pi_112564532
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:51 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Dit is misschien nog de beste post die ik je heb zien maken. De mens wordt beperkt door datgene wat hij niet kan bevatten dus ja ;) in die zin zou het best kunnen zijn dat wat ik heb gezien in mijn leven (zowel werk als privé) niet representatief is voor de bevolking.

Maar je doet kennis op door wat je ziet en ervaart en je wordt gevormd door je kennis. En dit is het beeld van mannen wat ik meer wel dan niet heb gezien. Wat niet wil zeggen dat ik niet opensta voor een andere mening, elke man met wie ik iets begin wantrouw en hem geen kans geef. Ik vertrouw je als je me nog geen reden hebt gegeven je te wantrouwen. Ik ben ook geen jaloers type in een relatie, eerder vrij

[..]

Ja nou hoor eens, ik scheld niet vaak, volgens mij was dit de 1e keer op dit forum maar sommige vergelijkingen moet je gewoon helemaal niet maken, onzin of niet. Ik vind het nog steeds een zakkerige opmerking dus ik neem het ook niet terug. Wel eens pedofilie meegemaakt in je naaste omgeving?
Die empirische kennis rechtstreeks voor de altijd geldende waarheid aannemen is op zoveel manieren niet slim, en juist beperkend voor je mensenkennis.

Ooit eens over nagedacht dat juist de mannen die hun vreemdgaan aan jou vertellen, dit alleen maar doen omdat ze specifiek naar jou (hun dokter) komen met een medisch (soa) of psychisch (verwijzing psych) probleem / vraag? Mannen die dat probleem niet hebben, omdat ze niet vreemdgaan, zullen dus ook niet bij je komen en je niets over hun liefdesleven vertellen.

Maw, je mannelijke patiënten (de controlegroep) is niet representatief voor de mannelijke bevolking.
Ik had gehoopt dat je dat wel wist, met die academisch wetenschappelijke achtergrond enzo, je posts getuigen echter van niet.. moet je misschien serieus eens naar kijken, dat zou denk ik enorm verruimend voor jezelf, en ook erg goed voor de arts-patiënt-relatie zijn
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:17:18 #279
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_112564596
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:00 schreef Gaelle het volgende:

[..]

Yes, morgen had ik al een afspraak :)
Goed werk, succes ermee.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_112564717
Ik snap het niet, waarom praat iedereen zo negatief over die vriend. Ik was het lezen na 1 pagina zat, maar hij is toch helemaal niet vreemd gegaan? Gewoon wat gesprekken op een chat. Lekker boeiend zeg, als dat al vreemdgaan is. :')
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:21:07 #281
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_112564755
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:02 schreef Gaelle het volgende:

[..]

Waarom? Hij heeft mijn vertrouwen geschaadt, maar ik wil hem een tweede kans geven. Ik zat gewoon erg in de put met dat vertrouwen, ik zat mezelf op te vreten met vanalle gedachtes en wou mijn ei eens kwijt hier. Iedereen verdient toch een tweede kans?
Mannen die de vrouw en/of de kinderen slaan verdienen geen tweede kans wat mij betreft. Mannen die het in hun gore hoofd halen hun kind ongepast aan te raken verdien geen tweede kans. Mannen die systematisch vreemd zijn gegaan ook niet. Mannen die een keer écht vreemd zijn gegaan, denk aan seks, tsja, dan moet je zelf weten of je nog met zo'n persoon kan leven, maar ik kan me op zich voorstellen dat je bij hem blijft afhankelijk van hoe hij tegen zijn fout aankijkt.

In het geval van jouw vriend vind ik dat hij een tweede kans verdient, mits hij het er als de volwassen persoon die hij is een keer goed over heeft, daarbij toegeeft dat het niet netjes van hem was en niet alles op jouw onzekerheid afschuift.

Er zijn een hoop dingen die hij gedaan zou kunnen hebben die een stuk erger zijn, maar ik vind het vooral kwalijk dat hij vindt dat het allemaal maar moet kunnen omdat jullie toen nog maar net een relatie hadden en dan ook nog met de rare uitleg komt dat hij immers heel graag een relatie met jou wilde, maar niet wist hoe jij daar precies in stond, afgewisseld met dat het je enkel dwars zit omdat je onzeker bent.
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:21:35 #282
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112564785
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:20 schreef Myraela het volgende:
Ik snap het niet, waarom praat iedereen zo negatief over die vriend. Ik was het lezen na 1 pagina zat, maar hij is toch helemaal niet vreemd gegaan? Gewoon wat gesprekken op een chat. Lekker boeiend zeg, als dat al vreemdgaan is. :')
Oh.. :') Shit, dat is wel triest. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:11 schreef Gaelle het volgende:

[..]

Ja dat weet ik heel zeker, ik heb gisteren een heel goed gesprek gehad met hem. Ik kan er alleen maar uit afleiden dat ik zijn droomvrouw ben voor wie hij alles zou doen. Hij blijft bij mij ondanks al mijn grillen van de laatste tijd, zoals eerder vermeld heb ik derealisatie en voor hem is dat zeker ook niet altijd makkelijk hoe labiel ik soms ben de laatste tijd.. We hebben echt onze diepste downs die je kan hebben al bereikt en we komen der altijd weer uit. Dus dit moet ook wel lukken
Nou ja, het klinkt allemaal een beetje twijfelachtig.
pi_112564878
quote:
Het was niet zomaar op een chat, het was met meisjes die hij geregeld zag.
..
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:24:21 #284
351921 CruellaDeVil
pi_112564894
quote:
Jij zou het geen enkel probleem vinden als jouw vriend seksueel getinte gesprekken zou houden met andere vrouwen, zou vinden dat dat best wel kan omdat het immers het begin van jullie relatie was en je daarbij bovendien zou vertellen dat je er enkel mee zit omdat je gewoon onzeker bent, want hij heeft immers helemaal niets gedaan dat fout of ongepast was, maar dat hij daar wel samen aan wilt werken? :{
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:25:14 #285
351921 CruellaDeVil
pi_112564923
quote:

[..]

En wat is er zoal gezegd over dat chatvoorval?
pi_112564940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:24 schreef Gaelle het volgende:

[..]

Het was niet zomaar op een chat, het was met meisjes die hij geregeld zag.
Is er iets met die meisjes gebeurd?
pi_112564989
quote:

[..]

In theorie ja, waar blijkt dat dan uit? :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:27:53 #288
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_112565018
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:06 schreef Gaelle het volgende:

[..]

Ik begrijp zijn standpunt ook ja, maar ik blijf niet bij hem uit wanhopige onzekerheid, maar echt wel liefde. Hield ik niet van hem dan stond hij al lang aan de deur.
Precies wat ik bedoel.
Lang leve de liefde joh, hier word je gelukkig van.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_112565048
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:25 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

En wat is er zoal gezegd over dat chatvoorval?
ik quote " toen was ik in een fase, ik kon ni zwijgen over je ma kwas er nog niet zeker van en ik dacht hetzelfde van jouw, want een van de eerste weken dat we elkaar kenden zei jij dat jij niet wist of een relatie tussen een man een vrouw gemaakt is om te slagen. Dat een koppel niet gemaakt is om voor eeuwig bij elkaar te blijven." Dus die uitspraak van mij, heeft hem bang gemaakt en hij dacht dat ik snel ging vluchten, dus das zijn uitleg waarom hij het gedaan heeft.
..
  Redactie Frontpage donderdag 7 juni 2012 @ 13:29:18 #290
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_112565066
Antwoorden:
Nee.

Verder, verbreek de relatie, je bent duidelijk doodongelukkig en je zoekt hier aandacht, iets wat je in de echte wereld zou moeten krijgen.
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
pi_112565097
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:24 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Jij zou het geen enkel probleem vinden als jouw vriend seksueel getinte gesprekken zou houden met andere vrouwen, zou vinden dat dat best wel kan omdat het immers het begin van jullie relatie was en je daarbij bovendien zou vertellen dat je er enkel mee zit omdat je gewoon onzeker bent, want hij heeft immers helemaal niets gedaan dat fout of ongepast was, maar dat hij daar wel samen aan wilt werken? :{
Daar zou ik geen problemen mee hebben nee. Als mijn vriend het sowieso leuk vind om een beetje online te lopen geilen moet die dat vooral doen. En of dat nou na 3 maanden is of na een jaar maakt me ook niet uit. Dat hoeft hij helemaal niet te verklaren.

Ik vind het eerder achterlijk dat je iemands facebook/mail/telefoon gaat controleren. Geef elkaar gewoon ruimte en vertrouwen, dat is de basis van een relatie. Als je zeker bent van jezelf en van je relatie hoef je niet onzeker te zijn over andere contacten anders kan je constant in wantrouwen leven, want misschien praat die wel met iemand in de supermarkt.
pi_112565114
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

In theorie ja, waar blijkt dat dan uit? :)
Ik zal hem nog maar is quoten dan " ik wou eh, dat elke man zo een meisje als jij gevonden had. Ma dan ook ma alles, ma ook alles is gewoon goed aan u. Sex, gezelschap, liefde, vriend, plezier, wijsheid noem maar op. Kan gewoon niks bedenken wat er beter zou kunnen worden aa njou. je bent een droomvrouw en ni die alleen van mij ma ook van vele andere, nog nooit heeft iemand mij in deze schrale wereld zo gelukkig gemaakt"
..
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:32:10 #293
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_112565167
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:30 schreef Gaelle het volgende:

[..]

Ik zal hem nog maar is quoten dan " ik wou eh, dat elke man zo een meisje als jij gevonden had. Ma dan ook ma alles, ma ook alles is gewoon goed aan u. Sex, gezelschap, liefde, vriend, plezier, wijsheid noem maar op. Kan gewoon niks bedenken wat er beter zou kunnen worden aa njou. je bent een droomvrouw en ni die alleen van mij ma ook van vele andere, nog nooit heeft iemand mij in deze schrale wereld zo gelukkig gemaakt"
Klinkt redelijk standaard :') en ongeschoold.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_112565169
Quote je het echt? Oftewel, die "belangrijke" gesprekken voer je op MSN of iets? :')
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:32:34 #295
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_112565181
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:29 schreef JeMoeder het volgende:
Antwoorden:
Nee.

Verder, verbreek de relatie, je bent duidelijk doodongelukkig en je zoekt hier aandacht, iets wat je in de echte wereld zou moeten krijgen.
Ja, precies, en dan opent TS een een topic waarin ze haar ongelukkige gevoel eruit gooit, om vervolgens naadloos haar vriend te gaan verdedigen. Wat is het nou, word TS nou gelukkig of niet van deze vriend? En is liefde dan een exuus om voor ongeluk te kiezen.

Gebrek aan aandacht voor een partner verneukt relaties; Gebrek aan vertrouwen verneukt relaties. En dat valse gevoel van liefde laat mensen ervoor kiezen om dat in stand te houden, soms zijn mensen zo blind voor de werkelijkheid... Liefde is geen excuus voor ongeluk en wantrouwen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:33:48 #296
351921 CruellaDeVil
pi_112565217
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:28 schreef Gaelle het volgende:

[..]

ik quote " toen was ik in een fase, ik kon ni zwijgen over je ma kwas er nog niet zeker van en ik dacht hetzelfde van jouw, want een van de eerste weken dat we elkaar kenden zei jij dat jij niet wist of een relatie tussen een man een vrouw gemaakt is om te slagen. Dat een koppel niet gemaakt is om voor eeuwig bij elkaar te blijven." Dus die uitspraak van mij, heeft hem bang gemaakt en hij dacht dat ik snel ging vluchten, dus das zijn uitleg waarom hij het gedaan heeft.
Dus omdat hij bang was dat jij hem zou verlaten vond hij het nodig seksueel getinte gesprekken te houden via de chat met een vrouw die hij daadwerkelijk kende? Vind jij dat echt logisch?
Ik vind het persoonlijk een verre van toereikend antwoord waar ik zo mijn twijfels bij heb. En oké, het kan waar zijn, maar dan vind ik dat het iets niet bepaald positiefs over zijn persoonlijkheid zegt.
pi_112565223
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Daar zou ik geen problemen mee hebben nee. Als mijn vriend het sowieso leuk vind om een beetje online te lopen geilen moet die dat vooral doen. En of dat nou na 3 maanden is of na een jaar maakt me ook niet uit. Dat hoeft hij helemaal niet te verklaren.

Ik vind het eerder achterlijk dat je iemands facebook/mail/telefoon gaat controleren. Geef elkaar gewoon ruimte en vertrouwen, dat is de basis van een relatie. Als je zeker bent van jezelf en van je relatie hoef je niet onzeker te zijn over andere contacten anders kan je constant in wantrouwen leven, want misschien praat die wel met iemand in de supermarkt.
Sorry hoor, maar als ik erachter kom dat mijn vent het blijkbaar belangrijker vindt zijn eigenwaarde op te vijzelen dmv chatten met lellebellen, vind ik dat wel ontzettend triest. Je kan je afvragen waarom een kerel dat dan echt niet kan laten, dan heeft hij dat dus nodig. Waarom?

Er is een heel groot verschil tussen niet onzeker over jezelf zijn of eigenwaarde hebben waardoor je het niet toestaat dat je vent vunzige chatsessies heeft met vage onbekende meiden. Ik zou niet weten waarom het "normaal"zou zijn, ook al is het geen vreemdgaan, het is gewoon kansloos.

Kortom, naar mijn mening heeft dit niets van doen met onzekerheid, maar alles met respect naar je partner toe.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:34:02 #298
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_112565226
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:13 schreef Re het volgende:

[..]

Dit is R&P, doe serieus of blijf lekker weg, dit geldt ook voor anderen natuurlijk
Zo'n stigmatiserende OP zorgt natuurlijk voor eenzelfde reply van simpele usertjes als ik. Maar ik blijf wel weg. Mensen die 'chatten met een ander' scharen onder vreemdgaan is al niet serieus, vervolgens alle mannen onder een noemer scharen is niet serieus maar idd... de antwoorden moeten dan wel serieus zijn _O- Ik hoop dat je zelf het punt ook wel ziet.
pi_112565237
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:32 schreef Myraela het volgende:
Quote je het echt? Oftewel, die "belangrijke" gesprekken voer je op MSN of iets? :')
wel, het is beter voor mij om op msn zo een dingen te zeggen, omdat ik meestal dichtklap in het echt en de helft vergeet te zeggen wat ik eigenlijk wou zeggen.
..
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:34:39 #300
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112565253
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:34 schreef Gaelle het volgende:

[..]

wel, het is beter voor mij om op msn zo een dingen te zeggen, omdat ik meestal dichtklap in het echt en de helft vergeet te zeggen wat ik eigenlijk wou zeggen.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')