SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
darthI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Loop ik laatst met Erik op de markt,
komt er ineens zo'n achterlijke gladiool tegen me aanlopen,
met van die gouden tanden in ze porem
zeg ik "Eej voor je kijken doorlopen!" nou rennen dat ie deed hoor![]()
http://www.whosampled.com/quote:
Weet niet hoe groot hun database is, maar bij heel veel rapnummers en artiesten die ik opzoek staat bij welk origineel nummer ze hebben gesampled voor hun nummers. Zit zoveel goede muziek tussen.
Denken dat rap-producers maar wat aankloten.
![]()
het gay vindt om af en toe een chickflick met zn chick te kijken en vervolgens foto's in LIF posten
Deathlift or Die.![]()
Ja maar vaak verkrachten ze klassiekersquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://www.whosampled.com/
Weet niet hoe groot hun database is, maar bij heel veel rapnummers en artiesten die ik opzoek staat bij welk origineel nummer ze hebben gesampled voor hun nummers. Zit zoveel goede muziek tussen.
![]()
Heb je het over mij? Als je niet zo onder de plak zat zou je misschien beter lezen en zien dat ik weiger in LIF te posten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef Ethanolic het volgende:
het gay vindt om af en toe een chickflick met zn chick te kijken en vervolgens foto's in LIF posten![]()
no shit, originelen zijn gewoon beter dan dat stomme gerap erdoor heenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://www.whosampled.com/
george clinton
parliament
funkadelic
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Tsja, kwestie van smaak uiteindelijk. In vind het juist heerlijk om te horen waar ze hun inspiratie vandaan hebben gehaald, dan wegzwijmelen bij het origineel en vervolgens respect hebben voor wat ze ervan hebben weten te makken anno nuquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar vaak verkrachten ze klassiekers.
Ah:
over 142,000 songs and 52,000 artists![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je het over mij? Als je niet zo onder de plak zat zou je misschien beter lezen en zien dat ik weiger in LIF te posten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zat te zoeken naar een cameltoe.
quote:![]()
True. Waar zit die Heart of glass sample nu in dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tsja, kwestie van smaak uiteindelijk.![]()
Correctie dan, dat ik weiger foto's van mezelf in LIF te posten.
Ik ben niet iemand die lulverhalen ophangt hoor, dus je zou me er ook niet op kunnen betrappen.
Waarschijnlijk vindt je het he-le-maal niks, maar:quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
True. Waar zit die Heart of glass sample nu in dan?
![]()
Goh, in Fernandes danquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je het over mij? Als je niet zo onder de plak zat zou je misschien beter lezen en zien dat ik weiger in LIF te posten.
Deathlift or Die.![]()
Want jij hebt nog nooit foto's in Fernandes gepost?quote:#STOP IT 5.
Beter voorbeeld van een sample van een zieke beat:
Origineel:
Rap track:
![]()
Ik zit me niet op te winden over iemand die weleens een chickfilm kijkt met z'n chick.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Want jij hebt nog nooit foto's in Fernandes gepost?#STOP IT 5.
Zeggen dat het gay is en whatev om vervolgens te willen horen hoe cool z'n shirtje is.
Deathlift or Die.![]()
Can somebody please support this man up front with some ice water to make him chill the fuck out? Ik wil geen ruzie met deze brede boiquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zit me niet op te winden over iemand die weleens een chickfilm kijkt met z'n chick.Zeggen dat het gay is en whatev om vervolgens te willen horen hoe cool z'n shirtje is.
.
![]()
Wanneer heeft hij een pic van zichzelf met nieuw shirtje gepost dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zit me niet op te winden over iemand die weleens een chickfilm kijkt met z'n chick.Zeggen dat het gay is en whatev om vervolgens te willen horen hoe cool z'n shirtje is.
![]()
Kan dit inderdaad niet handelenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Correctie dan, dat ik weiger foto's van mezelf in LIF te posten.
Ik ben niet iemand die lulverhalen ophangt hoor, dus je zou me er ook niet op kunnen betrappen.
[..]
Waarschijnlijk vindt je het he-le-maal niks, maar:. Afgezet voordat ie bij de sample was, toen toch maar weer opgezet omdat ik het toch wilde horen
![]()
![]()
Ik ben as chill as I can get.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Can somebody please support this man up front with some ice water to make him chill the fuck out? Ik wil geen ruzie met deze brede boi.
Bloederig heet.Deathlift or Die.![]()
Daarom had ik ook nog 2 andere voorbeelden gepost, iets beter luisterbaar voor de neutrale luisteraarquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan dit inderdaad niet handelen. Afgezet voordat ie bij de sample was, toen toch maar weer opgezet omdat ik het toch wilde horen
.
Vorige deel laatste pagina?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij een pic van zichzelf met nieuw shirtje gepost dan?
[ Bericht 12% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 06-06-2012 17:41:45 ]![]()
Niet tofquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
damn, ik moet volgende week gewoon in BERGEN OP ZOOM werkenWat is dit men
Wat moet je gaan doen?
![]()
Broer all mad en shit omdat ik z'n ass whoop met FIFA.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je zou me een maand geleden al inmaken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Broer all mad en shit omdat ik z'n ass whoop met FIFA.Deathlift or Die.![]()
Regel een online pass voor me en ik doe het met liefde.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je zou me een maand geleden al inmaken.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Regel een online pass voor me en ik doe het met liefde.Ik ga een beetje betalen om het laatste beetje hoop uit je miezerige leventje te zuigen.
Deathlift or Die.![]()
Ohja dat deed je. Tof welquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Grootschalig teambuilding evenement aka kantoorslaven afbeulen.Kom maar op. I'll kick your ass.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Broer all mad en shit omdat ik z'n ass whoop met FIFA.![]()
Mijn FIFA kunsten aanschouwen is het waard om voor te betalen. Vuige antivoetballert. (Wat een ankerterm is dat, antivoetbal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ik ga een beetje betalen om het laatste beetje hoop uit je miezerige leventje te zuigen.
)
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ik geef je Jantje binnen 27 min.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn FIFA kunsten aanschouwen is het waard om voor te betalen. Vuige antivoetballert. (Wat een ankerterm is dat, antivoetbal.)
Deathlift or Die.![]()
Ik heb je al Jantje gegeven voordat het potje ook maar begint.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ok, en nu?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
A.s. vrijdag afgesproken met lekkere studente van 23 jaar.
Hate me FOK!kerZ![]()
lekkor tenon likkon.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Hate me FOK!kerZThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
I don't hate, I congratulate. Well donequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Hate me FOK!kerZ.
![]()
Mensen die Trae Tha Truth - I'm On feat. Wiz Khalifa, Lupe Fiasco, Wale, Big Boi & MDMA voelden:
Er is nu ook een Pt. 2 met Trae Tha Truth (Feat. Big K.R.I.T., Jadakiss, J.Cole, Kendrick Lamar, B.o.B., Tyga, Gudda Gudda, Bun B & Mark Morrison)
![]()
Moet wel zeggen dat dit er 10x aangenamer uitziet dan zo'n onding van een hak van 15 cm eronderquote:![]()
.
![]()
Ik vind jou maar een raar menneke.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Deze neger.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat dit er 10x aangenamer uitziet dan zo'n onding van een hak van 15 cm eronder![]()
.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wil je mijn lekkere eelt tenen aflikken? Die lekkere dode huidcellen swallowen.quote:Deathlift or Die.![]()
Dankje babe, love u 2 (L)quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een raar menneke.
Speciaal voor jou:![]()
![]()
Jijquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat dit er 10x aangenamer uitziet dan zo'n onding van een hak van 15 cm eronder![]()
.
All good things are wild and free.![]()
Ik ben geen voetenman.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Dankje babe, love u 2 (L)
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik kijk niet uit naar die dag.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ge zijt een dwaas.quote:Ok dushi.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:24 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Is net zo onvermijdelijke als de dood, je bent gewaarschuwd honey!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Is een alpaca, nerd.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nigger jij zit al sinds je uit den luiers kwam op FOK!quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hey, heb je eindelijk een punt gevonden waar je me op zou kunnen pakkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nigger jij zit al sinds je uit den luiers kwam op FOK!.
De tering, over een maand of 15 alweer 10 jaar!! HOLY CRAP![]()
![]()
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar haten op hakken..quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
!
![]()
Jouw hakken zijn de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar haten op hakken..!
.
![]()
Sowieso.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw hakken zijn de uitzondering die de regel bevestigd.
En nu wil ik nieuwe schoenen, maar ben blut![]()
![]()
anker.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De tering, over een maand of 15 alweer 10 jaar!! HOLY CRAP
Ik dacht dat je mijn muziek smaak veracht.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn muziek smaak veracht.
![]()
3 juli in de Melkweg. Wees daar of wees vierkant.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor [ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
wauw vet hipster echte familie uit de 21ste eeuw gewoon same drugs delequote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Drugs van m'n moeder genomen[ afbeelding ]
ik had laats ook een wei shakie van me pa!Deathlift or Die.![]()
Was gewoon een pijnstiller hoor mpp Etha.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wauw vet hipster echte familie uit de 21ste eeuw gewoon same drugs dele
ik had laats ook een wei shakie van me pa!![]()
Wel man is heet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:26 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Daarom voor het zingen de kerk uit baby.
Dus niet in je poenie laten spuiten enzo.![]()
Je moeder.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
That's what she said.
[..]
Hoi.
[..]
TR gemaakt.![]()
He jongens ik was dronken dit weekend, jullie ook?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
ectoquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
ik oowk vnv morge en zterdag weer jwt livelovelifeDeathlift or Die.![]()
Heet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik oowk vnv morge en zterdag weer jwt livelovelife
Heb gn alcohol nodig om me te vermaken![]()
![]()
Stond een erge ziekte in (en ik had die TR nieteens gemaaktquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:49 schreef JackieBrown het volgende:
Waar is die post van Phan over d'r spiraal heen?)
Deathlift or Die.![]()
Jaja, verrraderquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Stond een erge ziekte in (en ik had die TR nieteens gemaakt)
![]()
![]()
Lol @ EcTo BrOSkIquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ecto
ik oowk vnv morge en zterdag weer jwt livelovelife
Do u EvEn LiFT SoN?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Stoewre boi.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
De cut is wel goed verlopen, niet?full stops and exclamation marks![]()
Wel okay, moet nog wat kwijt. Ik heb anti sixpack genen ofzo.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit je pa?![]()
JAquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Is dit de jouwe?
Op de goede weg iig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wel okay, moet nog wat kwijt. Ik heb anti sixpack genen ofzo.Zonder toestemming foto posten om te bashen, ban.quote:quote:
full stops and exclamation marks![]()
kga vanaf maandag aan kuurtje testo met laatste 3 weken anavartje erbijquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wel okay, moet nog wat kwijt. Ik heb anti sixpack genen ofzo.
geowon om droog te staan voor de zomer
Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Je lijkt sprekend op 'm.
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze zag ik totaal niet van mijlenver aankomen hoor.
[ afbeelding ]
Je lijkt sprekend op 'm.
![]()
![]()
Godverdomme heldquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze zag ik totaal niet van mijlenver aankomen hoor.
[ afbeelding ]
Je lijkt sprekend op 'm.
![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
hallo hier posten dus de knapste mensen van FOK!?![]()
Tli! M'n vriendin heeft dat jurkje dat jij hebt vandaag voor me gehaald!quote:
Een goedenavond liefjes. Weer rustig hier. Altijd de laatste tijd![]()
![]()
Echt waar ja? Welke maat had je nu dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:27 schreef junamii het volgende:
[..]
Tli! M'n vriendin heeft dat jurkje dat jij hebt vandaag voor me gehaald!
Een goedenavond liefjes. Weer rustig hier. Altijd de laatste tijdIk ga alleen de mouwtjes er af halen, vind hem dan net wat mooier voor in de zomer.
Ik wel soms, dus dat haalt 't gemiddelde flink omhoog ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
hallo hier posten dus de knapste mensen van FOK!?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ze heeft een xs en een s gehaald, ben heel erg benieuwdquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt waar ja? Welke maat had je nu dan?Ik ga alleen de mouwtjes er af halen, vind hem dan net wat mooier voor in de zomer.
![]()
![]()
Ja hoi.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:03 schreef JackieBrown het volgende:
Verder nog iemand hier met zonder leven?
Jawel, je keek.![]()
Bah, zo'n dag had ik gister, 2 uur over een artikel van 10 pagina's gedaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:09 schreef jna het volgende:
[..]
een scriptie, waar ik vandaag al zeker 200 woorden aan heb geschreven![]()
Jij?. Concentratievermogen van 0,niks. Ik deed voor de grap eens m'n internet uit. Toen werd echt pijnlijk duidelijk hoe vaak en dwangmatig ik m'n browser steeds opende om iets anders te gaan doen
Ik heb gewoon niks te doen
Wanneer is je deadline en moet je nog veel?![]()
Ja dat heb ik dus ook constantquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bah, zo'n dag had ik gister, 2 uur over een artikel van 10 pagina's gedaan. Concentratievermogen van 0,niks. Ik deed voor de grap eens m'n internet uit. Toen werd echt pijnlijk duidelijk hoe vaak en dwangmatig ik m'n browser steeds opende om iets anders te gaan doen
Ik heb gewoon niks te doen
Wanneer is je deadline en moet je nog veel?![]()
Heb nog wel even qua deadline, maar moet ook nog bijna alles doen qua schrijvenJawel, je keek.![]()
Keelpijn, ben gewoon weer ziekquote:![]()
Wilde wel iets doen vanavond, maar vriendinnen wilden niet mee vanwege tentamens. Dus nu zit ik thuis te niksen![]()
![]()
Herkenbare klacht. Scripties en tentamens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:17 schreef junamii het volgende:
[..]
Keelpijn, ben gewoon weer ziek![]()
Wilde wel iets doen vanavond, maar vriendinnen wilden niet mee vanwege tentamens. Dus nu zit ik thuis te niksensaaierds. Gewoon uitgaan en dan in 1x door naar het tentamen toch
![]()
Wilde The Notebook weer kijken toch. Poging om het vandaag te kijken misluktequote:
Was wel lekker geweest, vandaag weer regen in de middag/avond.![]()
En als je vraagt of ze aan het leren zijn, zijn ze bezig met andere shit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Herkenbare klacht. Scripties en tentamens.saaierds. Gewoon uitgaan en dan in 1x door naar het tentamen toch
Hadden ze net zo goed mee uit kunnen gaan![]()
![]()
Thnx babequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:21 schreef JackieBrown het volgende:
Beterschap btwuitgaan zou niet zo goed zijn voor je keelpijn tho
Er gaat veel honing met thee naar binnen wel, voelde me gister slechter.![]()
Echt hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:22 schreef junamii het volgende:
[..]
En als je vraagt of ze aan het leren zijn, zijn ze bezig met andere shit.
Hadden ze net zo goed mee uit kunnen gaan
Mobiel posten is wel echt behoorlijk irritant trouwens.![]()
Vind je? Ik post 9/10 keer met m'n telefoonquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt he
Mobiel posten is wel echt behoorlijk irritant trouwens.Meerdere mensen quoten is wel irritant. Omslachtig knippen plakken gedoe
![]()
![]()
Gorgelen met zout water helpt ook. Hoe ranzig het ook klinkt. Gewoon keukenzout in een glas water, gorgelen en uitspugen. Niet slikkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:23 schreef junamii het volgende:
[..]
Thnx babe
Er gaat veel honing met thee naar binnen wel, voelde me gister slechter.![]()
![]()
quote:
Ik ga weer opnieuw met DH beginnen. Ben jij eigenlijk helemaal bij Jackie? Ik heb nu seizoen 8 ook helemaal gezien. Hartpijn![]()
![]()
Mobiel posten valt inderdaad wel mee vind ik. Doe het ook heel vaak omdat ik dan te lui ben om m'n laptop te pakken als ik op de bank zit ofzo
Jawel, je keek.![]()
Ghehehe, m'n vader is tandarts dus die hecht heel veel waarde aan mondverzorging etc. Ik spoel m'n mond dagelijks met water en zout, echt al jaren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gorgelen met zout water helpt ook. Hoe ranzig het ook klinkt. Gewoon keukenzout in een glas water, gorgelen en uitspugen. Niet slikken
Zometeen maar gorgelen in plaats van alleen spoelen![]()
![]()
Ja heb het helemaal afgekeken. En ik zit nu nog met een leegte. Heb Greys Anatomy en 90210 maar weer opgepakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:28 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ga weer opnieuw met DH beginnen. Ben jij eigenlijk helemaal bij Jackie? Ik heb nu seizoen 8 ook helemaal gezien. Hartpijn
Opnieuw beginnen met series hou ik niet zo van omdat je dan al alles weet.
Ja ik hou er niet van, traag en je ziet tijdens het typen niet of er posts bijkomen. Meerdere quotes waag ik me al helemaaal niet aan![]()
![]()
Veul! Maar mn favorieten waren toch wel Nip/Tuck, True Blood, Californication, Weeds vroeger en DH.quote:
Maar dus ook greys, 90210, gossip girl. Niet allemaal tegelijkertijd/even intensief hoor.
Jij??![]()
DH, Big Bang Theory, HIMYM, Breaking Bad, Modern Family, Californication, Spartacus, Heroes, Fringe, Gossip Girl etc.quote:
Alleen ik heb nooit tijd om alles vanaf het begin te kijken, probeer het welMaar dat komt meer omdat ik bijna geen van alle vanaf het begin heb gevolgd, mis hele stukken zeg maar.
![]()
TBBT, Family Guy, Southpark, Dexter, Boardwalk Empire, Breaking Bad. Die laatste 2 ben ik pas aan begonnen maar nu al verslaafd, vooral breaking bad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Veul! Maar mn favorieten waren toch wel Nip/Tuck, True Blood, Californication, Weeds vroeger en DH.
Maar dus ook greys, 90210, gossip girl. Niet allemaal tegelijkertijd/even intensief hoor.
Jij??Jawel, je keek.![]()
Films>SeriesI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
heeft 1 van jullie wel eens Games of Thrones gezien? zo ja, is het echt zo goed als iedereen zegt?Jawel, je keek.![]()
Ik had het al een hele tijd niet meer gezien en toen was in NL de aflevering er op met die vliegtuigcrash.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Welke ep? Ben nu bij seizoen 8 e16 geloof ikAll good things are wild and free.![]()
Dat hoor ik ook van iedereen jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef jna het volgende:
heeft 1 van jullie wel eens Games of Thrones gezien? zo ja, is het echt zo goed als iedereen zegt?Toch maar eens gaan downloaden.
Ja, volgens mij moet je wel van dat hele sfeertje houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van iedereen jaToch maar eens gaan downloaden.
Jawel, je keek.![]()
vette serie, maar je moet idd die setting ook gwn kunnen waarderenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef jna het volgende:
heeft 1 van jullie wel eens Games of Thrones gezien? zo ja, is het echt zo goed als iedereen zegt?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Op The Wire na, de beste serie ooit. Trust.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef jna het volgende:
heeft 1 van jullie wel eens Games of Thrones gezien? zo ja, is het echt zo goed als iedereen zegt?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Lol net gewerkt kankermoe LoL sleutels vergeten LoL vriendin wakker gebeld LoL die was niet amused LoL. DOei LoL[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hoi ik ben een prutser en val in slaap in de bus en word in the middle of nowhere wakkerThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 05:03 schreef Jajong het volgende:
Lol net gewerkt kankermoe LoL sleutels vergeten LoL vriendin wakker gebeld LoL die was niet amused LoL. DOei LoLquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoi ik ben een prutser en val in slaap in de bus en word in the middle of nowhere wakker![]()
![]()
![]()
Moet je eens in de trein doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoi ik ben een prutser en val in slaap in de bus en word in the middle of nowhere wakkerDeathlift or Die.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
1 van de beste series ooitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef jna het volgende:
heeft 1 van jullie wel eens Games of Thrones gezien? zo ja, is het echt zo goed als iedereen zegt?.
Seizoen 2 is net klaar, dus is weer ff wachten
VIVA LA ASSANGE¡![]()
wantquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Beter dan een verlaten rangeerterreinquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef junamii het volgende:
[..]
Zo een keer terechtgekomen in Eindhoven
Jawel, je keek.![]()
Dat gebeurd mij nou echt nooit. Ik word zonder uitzondering wakker gemaakt.
Een keer onderweg van Utrecht naar Rdam Centraal was ik heel moe en ben ik gewoon bij elk station weer door iemand wakker gemaakt om te vragen of ik er niet uit moest
Ik zie er niet intimiderend uit als ik slaap oid![]()
![]()
Ik ga volgensmij ook in de problemen komen volgend schooljaar.. woensdag op weg naar utrecht viel ik al bijna in slaapquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef JackieBrown het volgende:
Een keer onderweg van Utrecht naar Rdam Centraal was ik heel moe en ben ik gewoon bij elk station weer door iemand wakker gemaakt om te vragen of ik er niet uit moest
Ik zie er niet intimiderend uit als ik slaap oiddat geschommel van auto's en treinen
![]()
![]()
Inderdaad, sommige bussen ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat geschommel van auto's en treinen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:42 schreef wise het volgende:
[..]
1 van de beste series ooit.
Seizoen 2 is net klaar, dus is weer ff wachtenbij elke aflevering die ik kijk (ja ik moet me er echt toe zetten omdat iedereen het zo geweldig vind) denk ik weer van... waarom? wat? zo traag en oninteressant... jammer.
Moet 5 nog kijken van seizoen 1 maar lukt me echt niet.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]bij elke aflevering die ik kijk (ja ik moet me er echt toe zetten omdat iedereen het zo geweldig vind) denk ik weer van... waarom? wat? zo traag en oninteressant... jammer.
Moet 5 nog kijken van seizoen 1 maar lukt me echt niet.Dan ben je echt een debiel sorry.
Ik ga het nog niet opgeven maar wat is er zo geweldig aan dan, volgens jou?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga volgensmij ook in de problemen komen volgend schooljaar.. woensdag op weg naar utrecht viel ik al bijna in slaapdat geschommel van auto's en treinen
slaap daar echt zo lekker van inderdaad.
Zelfs in het vliegtuig, het liefst met m'n gezicht vol in de zon![]()
![]()
Ja verdomme. Ik als beschonken boze negermans tussen allemaal brave borsten die naar hun werk toe gaan. Natuurlijk maken ze mij niet wakker.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef JackieBrown het volgende:
Ik zie er niet intimiderend uit als ik slaap oidThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
"weer zo 1 met een overdose"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja verdomme. Ik als beschonken boze negermans tussen allemaal brave borsten die naar hun werk toe gaan. Natuurlijk maken ze mij niet wakker.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wanneer ik solo van werk kom en de nachtbus pak val ik bijna altijd in slaap in dat kreng.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat geschommel van auto's en treinenGoddank is de eindhalte praktisch voor mijn deur.
Verharding van de maatschappijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja verdomme. Ik als beschonken boze negermans tussen allemaal brave borsten die naar hun werk toe gaan. Natuurlijk maken ze mij niet wakker.![]()
![]()
Opportunistisch as fuck.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Werk jij?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van je werk komen en ontbijten lunchen met een paëlla.
![]()
![]()
Yup, ben naaktfotograaf. Ik schiet kiekjes voor al uw feesten en partijen.quote:
En daarna plaats ik ze op internet.
![]()
Ik heb op mijn CV staan dat ik Schaparchitect was bij de AH.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je baan een andere naam geven zodat het beter klinkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb op mijn CV staan dat ik Schaparchitect was bij de AH.![]()
Bij schiphol was ik "Aviation sanitation manager"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je baan een andere naam geven zodat het beter klinkt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Chai is Mozy zat.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik wacht al tijden op de dag dat ik kan toeslaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sowieso dat ik chai ga hitten als het uit is.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Je kan jezelf wel van dat lijstje afschrapen danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen rekening houden met het feit dat Chai big dicked niggaz prefereert.
.
![]()
Zeggen dat mijn pik klein isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan jezelf wel van dat lijstje afschrapen dan.
. Jouw kut was gewoon fucking groot
.
![]()
Ohhh shiiiiiiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeggen dat mijn pik klein is. Jouw kut was gewoon fucking groot
.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Jawel, je keek.![]()
Kenst een boorplatform op zetten mien jungquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
![]()
chai hoeft geen zwarte hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen rekening houden met het feit dat Chai big dicked niggaz prefereert.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
watquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kenst een boorplatform op zetten mien jung
Als je de baarmoederhals raakt zit je bij haar gewoon op Chinees grondgebied.
![]()
ik ben niet geelquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
![]()
![]()
eeehh, no shitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef RickoKun het volgende:
T was een gare film
Warhorse
een FOKKING PAARDEFILM![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Lekker naar mn grot.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef RickoKun het volgende:
T was een gare film
Warhorse
een FOKKING PAARDEFILMThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:
Kwam er pas laatst achter dat er nog een heel deel na ongeveer de helft zat (@ de clip), stopte 'm altijd vroegtijdig.
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef RickoKun het volgende:
T was een gare film
Warhorse
een FOKKING PAARDEFILM![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwam er pas laatst achter dat er nog een heel deel na ongeveer de helft zat (@ de clip), stopte 'm altijd vroegtijdig.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaaahaast
![]()
DIT IS VOOR MN SUKKELS* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dudequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
THIS ALBUM WANNA MAKE YOU EAT SPARERIBS* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Vuile efebofiel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef krioro het volgende:
I WILL FIGHT YOU ALL voor de hand van Chai.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heb respect voor Mozy ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef krioro het volgende:
I WILL FIGHT YOU ALL voor de hand van Chai.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
!
Er zijn hoeren in duh tent.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
gigantische kutceremoniequote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
EPISCHE TIJDEN BEGINNEN.
Openingscerenomie begint nu op Ned 1.
![]()
.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zag net godverdomme een heerlijke Griek in het publiek zittenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
EPISCHE TIJDEN BEGINNEN.
Openingscerenomie begint nu op Ned 1.
![]()
.
Hehe, al die hoofden die in de gaten krijgen dat ze in beeld zijn
Dat lijkt me awkward jongen, vooral als het langer dan 2 seconden isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:51 schreef tliciouz het volgende:
Hehe, al die hoofden die in de gaten krijgen dat ze in beeld zijn.
True wel, maar er zijn 4 dingen waar mijn burgerlijk hartje naar uitkijkt, EK's/WK's/Oud&Nieuw/Koninginnedagquote:.
![]()
Hehe ja, ik zou echt hebben shit wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat lijkt me awkward jongen, vooral als het langer dan 2 seconden is.
[..]
True wel, maar er zijn 4 dingen waar mijn burgerlijk hartje naar uitkijkt, EK's/WK's/Oud&Nieuw/Koninginnedag.
En eensAlleen staan bij mij de vierdaagse feesten er bij ipv Koninginnedag.
Ik een Grieksequote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zag net godverdomme een heerlijke Griek in het publiek zittenJawel, je keek.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:06 schreef jna het volgende:
Ze lijkt me eerder PoolseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Btw, beetje mijn belastinggeld verkwanselen door de hoofdprijs te betalen voor EK-kaartjes, verdomme![]()
![]()
Voor wie zou Wilders zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze lijkt me eerder Poolse.
Btw, beetje mijn belastinggeld verkwanselen door de hoofdprijs te betalen voor EK-kaartjes, verdomme [ afbeelding ]Jawel, je keek.![]()
Godverdomde misselijk jong. Dat bier haat mij.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je had wel dorst zeg, of niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Godverdomde misselijk jong. Dat bier haat mij.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2012 19:14:12 ]![]()
Mijn maag stribbelt tegen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ik weet hetquote:Ja, ik weet welke jij bedoeltquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Ally serieus deze is echtDonker haar, lekkere tats.
. Maar er zitten er meerdere bij die echt hot zijn
.
![]()
quote:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat Chai, jij stuurt remlof die in het ziekenhuis ligt een kaartje?![]()
halloquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Omdat het kan. En is leuk voor hem.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?
Niks mis met remlof overigens, hoor
En er stond wel een adres bij, maar volgens mij stuurt bijna niemand er een, dus dacht ach waarom niet. 1 minuut om alles te schrijven en postzegel dan gewoon bij de rest leggen van wat op de post moet.![]()
Oke, oke. Wat nobel van jequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat het kan. En is leuk voor hem.
En er stond wel een adres bij, maar volgens mij stuurt bijna niemand er een, dus dacht ach waarom niet. 1 minuut om alles te schrijven en postzegel dan gewoon bij de rest leggen van wat op de post moet..
WEDSTRIJD GEËINDIGD IN GELIJKSPEL TROUWENS!!1![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik weet het
[..]
Ja, ik weet welke jij bedoelt. Maar er zitten er meerdere bij die echt hot zijn
.
Nep lesbi's
![]()
Houd je mond en breng mij een glas wortelappelsap.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fuck you echt, Rusland schakelde Nederland uit @ kwartfinale EK '08.
Vind Russen gewoon tofquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef jna het volgende:
[..]
Wat heb jij met Rusland?
Ik heb 2-0 voorspeld, ben het dus wel met je eens
quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:08 schreef junamii het volgende:
Houd je mond en breng mij een glas wortelappelsap.!
Shirokovquote:.
Hahahaquote:.
![]()
Die Kerzhakov was in fifa altijd keihard met Zenit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In FIFA spreekt die commentator (Engels) dat uit als Jerk-Off.
Deathlift or Die.![]()
2-0 voor tegen tsjechië. Ik denk dat Advocaat zo de beste speler gaat wisselen en Bosvelt inbrengt
Jawel, je keek.![]()
2 pools. Die ene is de hoofdprijs 150 euro ofzo, en die andere is de pool van Demy de Zeeuw waar je een horloge van ¤6400 euro kan winnen.quote:Jawel, je keek.![]()
Demy de Zeeuw is trouwens een toffe gast wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:06 schreef jna het volgende:
[..]
2 pools. Die ene is de hoofdprijs 150 euro ofzo, en die andere is de pool van Demy de Zeeuw waar je een horloge van ¤6400 euro kan winnen.![]()
Lijkt me ook wel ja. Heb je 'm wel eens ontmoet? Hij doet wel vaker prijsvragen ofzo. Laatst gaf ie 2 vip tickets voor watch the throne weg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef junamii het volgende:
[..]
Demy de Zeeuw is trouwens een toffe gast wel.Jawel, je keek.![]()
Ja, vaker ook. Een goede vriendin van mij is het nichtje van zijn vriendin, dus zie hem ook wel eens op verjaardagen/familiegelegenheden waar ik ook voor word uitgenodigd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:10 schreef jna het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel ja. Heb je 'm wel eens ontmoet? Hij doet wel vaker prijsvragen ofzo. Laatst gaf ie 2 vip tickets voor watch the throne weg.![]()
Ja, door die GIF'jes.quote:
Had eigenlijk nog 5 dagen maar omdat ik EK wil volgen kreeg ik unban van de allerliefste Yvonski.If not now, then when.![]()
Kunnen best ver komen.quote:
Trouwens, had je die crips docu nog gekeken? Volgens mij zag ik er pas 1 lopen
Jawel, je keek.![]()
Strapped 'n Strong ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
Kunnen best ver komen.
Die gasten denken echt dat ze ruig zijn. Ook die ene mongool die zegt "Ik heb granaten, bommen, kogels alles gehad, mij krijgen ze niet kapot". Aan het einde van de docu R.I.P. <naam van die gene>.
If not now, then when.![]()
Nee verdomme. Had er die avond alsnog geen tijd voor en ik ben nu die link kwijt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
Kunnen best ver komen.
Dus als je zo lief kan zijn..
En HAHA, met jullie gehaat op Rusland![]()
![]()
Omdat ik zo lief benquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef junamii het volgende:
[..]
Nee verdomme. Had er die avond alsnog geen tijd voor en ik ben nu die link kwijt.
Dus als je zo lief kan zijn..
En HAHA, met jullie gehaat op Rusland![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1105722Ja, ik heb echt zo gelachen cuzquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Strapped 'n Strong ofzo?
Die gasten denken echt dat ze ruig zijn. Ook die ene mongool die zegt "Ik heb granaten, bommen, kogels alles gehad, mij krijgen ze niet kapot". Aan het einde van de docu R.I.P. <naam van die gene>.![]()
Maar Den Haag is wel echt ghetto ook
Jawel, je keek.![]()
Dankjewel!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:45 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat ik zo lief ben![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1105722
[..]
Ja, ik heb echt zo gelachen cuz![]()
Maar Den Haag is wel echt ghetto ook
En Den Haag.. Ja..Wil zo snel mogelijk weg hier.
![]()
Ja Ypenburg, daar noem je ook watquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:02 schreef junamii het volgende:
[..]
Dankjewel!
En Den Haag.. Ja..Wil zo snel mogelijk weg hier.
![]()
Ga je nog in Amsterdam studeren?Jawel, je keek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: