Wanneer ik solo van werk kom en de nachtbus pak val ik bijna altijd in slaap in dat kreng.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat geschommel van auto's en treinen
Verharding van de maatschappijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja verdomme. Ik als beschonken boze negermans tussen allemaal brave borsten die naar hun werk toe gaan. Natuurlijk maken ze mij niet wakker.
Opportunistisch as fuck.quote:
Werk jij?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van je werk komen en ontbijten lunchen met een paëlla.
Yup, ben naaktfotograaf. Ik schiet kiekjes voor al uw feesten en partijen.quote:
Je baan een andere naam geven zodat het beter klinkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb op mijn CV staan dat ik Schaparchitect was bij de AH.
Bij schiphol was ik "Aviation sanitation manager"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je baan een andere naam geven zodat het beter klinkt.
Ik wacht al tijden op de dag dat ik kan toeslaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sowieso dat ik chai ga hitten als het uit is.
Je kan jezelf wel van dat lijstje afschrapen danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen rekening houden met het feit dat Chai big dicked niggaz prefereert.
Zeggen dat mijn pik klein isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan jezelf wel van dat lijstje afschrapen dan.
Ohhh shiiiiiiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeggen dat mijn pik klein is. Jouw kut was gewoon fucking groot
.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Kenst een boorplatform op zetten mien jungquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
chai hoeft geen zwarte hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen rekening houden met het feit dat Chai big dicked niggaz prefereert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |