quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef bobbernaut het volgende:
Ze verkopen ook van die mini BB guns, M4/Ak74/MP5, maar dan mini.
Deze bijvoorbeeld : http://www.dealextreme.co(...)ght-flashlight-27324Niet bestellen, en het is hier ook niet toegestaan over te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zo kijk naar de grote, ivm de oplader en batterijen is ie erg klein.
En de afmetingen zijn
[..]
En een echte is 68 CM lang. Dus dan zie je toch meteen dat ie nep is?
Want in de wet staat als ie op een echt geweer lijkt, is ie illegaal.
Deze lijkt wel op een MP5, maar ook weer niet (want mini)
Dus is dit legaal?
Het is en blijft een replica, alleen van een andere schaal (~:1)
Een bb-gun/airsoft gun dus.
Verder is dit écht rommel. Schiet 5 meter ver en na een dag kun je ervan uitgaan dat ie stuk is.What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?

Het is een replica. Dus valt het onder categorie 1 van de wet wapens en munitie. Verboden wapens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef shiznuts het volgende:
Ja. Een sleutelhanger moet toch ook niet doorgaan voor een wapen, dat kan vrijwel alleen doorgaan als sleutelhanger.Je kunt het niet eens in je hand houden als een echte wapen en featured ook geen afschietmogelijkheden.
[ afbeelding ] => lijkt me geen sleutelhanger.
Maar als je al twijfelt of dat mag of niet, en dus er een kans is dat het niet mag, heb het er dan niet over. Lijkt me een genoeg duidelijke richtlijn.Als je zoiets wilt hebben, op eigen risico en research.
-edit- OFFT: Rusland is goed bezig.

quote:Lucky Bag -> $57.09 -> sent
Lucky Bag 1 -> $18.49 -> packaging

Hahhahaha wat zou dáár nou weer in moeten danquote:blaat.....
Mja, waar hebben we het eigenlijk nu ook nog over?Hebben ze niet een 1000,- usd-box bij DX vandaag ofzo?

Chinashoppers Heaven.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef shiznuts het volgende:
Is wel een idee, voor $1000,- krijg je een retourticket Hong Kong incl 3 overnachtingen in een 5 sterren all-in hotel, een winkelwagen en 5 minuten het DealExtreme warehouse tot je beschikking.

quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:26 schreef W00fer het volgende:
Als iemand nog een goedkope Allwinner A10 Android Tv zoekt:
http://item.taobao.com/item.htm?id=15917991880
Ik heb m'n Mini X van DX besteld, echt het goedkoopste adres.
Hier wacht ik al tijden op; hou het al een hele tijd in de gaten. Nu alleen nog XBMC erop en dan heb je iets wat een stuk beter daarvoor is dan de Raspberry Pi. Met de mogelijkheid dat een Allwinner board nog goedkoper geproduceerd/verkocht kan worden dan de Raspberry Pi. Maar goed, dan zijn we een jaar verder.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:04 schreef W00fer het volgende:
Inmiddels is ook de eerste Cortex A9 dualcore Android TV stick gelanceerd, dit keer met PowerVR SGX530. Helaas geen composite out of externe wifi.
Ik ga er maar een topic over maken op Tweakers.
http://www.google-tv-box.(...)tv-dongle-dual-core/

Heb jij soms bij de Spetsnaz gezetenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:18 schreef shiznuts het volgende:
want ik heb een AK-47 getatoeëerd op m'n arm.
[..]

quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef shiznuts het volgende:
Is wel een idee, voor $1000,- krijg je een retourticket Hong Kong incl 3 overnachtingen in een 5 sterren all-in hotel, een winkelwagen en 5 minuten het DealExtreme warehouse tot je beschikking.

dan wil je wel eerst 10 minuten "verkenningstijd" hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef shiznuts het volgende:

Hand uitsteken , winkelkar ervoor en pakken wat je pakken kan. 5 Min is wel veel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]![]()
Wat zouden jullie doen, met die 5 minuten.
In welke richting zou je gaan?

Led pigsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]![]()
Wat zouden jullie doen, met die 5 minuten.
In welke richting zou je gaan?

quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dan wil je wel eerst 10 minuten "verkenningstijd" hebben

quote:

woah.. toch nog best wel veel handwerk allemaal. zal me niets verbazen als er heel wat sneuvelt omdat er zo veel op elkaar ligt of omdat het wat ruig gaat etc... Gelukkig bestel ik bijna altijd dingen die die niet zo breekbaar zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:57 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]![]()
Ik geloof dat ik toch zeker weten naar de zaklampen, tablets etc loop.
Edit: Hierzo, het warehouse van DX
Leuk om te zien hoe ze op 2:40 de dozen achter in de auto flikkeren...

How to turn real people into robots part 1. Lijkt mij best een leuke, afwisselende baan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:57 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]![]()
Ik geloof dat ik toch zeker weten naar de zaklampen, tablets etc loop.
Edit: Hierzo, het warehouse van DX
Leuk om te zien hoe ze op 2:40 de dozen achter in de auto flikkeren...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |