Speciaal, omdat jij geen Engels kan, vertaald.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:35 schreef freiss het volgende:
Ik zou eerst stoppen met random Engelse woorden te gebruiken.
Alles ligt door elkaar. Ik woon in een 75m2, 3 kamer appartement.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:36 schreef trovey het volgende:
Gewoon in een kamer in een kast beginnen en gaan maar en zo kamer voor kamer afwerken...of als je één kamer hebt hoek voor hoek.
De ironie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:35 schreef freiss het volgende:
Ik zou eerst stoppen met random Engelse woorden te gebruiken.
Dan moet je je zooi eerst maar eens sorterenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:37 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Alles ligt door elkaar. Ik woon in een 75m2, 3 kamer appartement.
Goed, dat gaat dus niets worden TS trekt over een paar dagen de deur gewoon achter zich dicht en komt na de vakantie terug in een huis met (extra) huisdieren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:44 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Eerst even eten, want ik ga veel energie nodig hebben.
Ja, maar TS heeft tenminste een excuus: ze was het gewoon vergeten....quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Goed, dat gaat dus niets worden TS trekt over een paar dagen de deur gewoon achter zich dicht en komt na de vakantie terug in een huis met (extra) huisdieren.
Oh ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar TS heeft tenminste een excuus: ze was het gewoon vergeten....
Is 'niets doen' een optie? Misschien kan je vriend wel opruimen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Je kamer binnen lopen en zeggen:"Wow ik moet dit opruimen" Om daarna weer weg te lopen.
Wie heeft hetzelfde issue?
Ik moet eens gaan beginnen, maar NIETS motiveert mij. Want ik zie 6729874 dingen die moeten gebeuren. En vrijdag ga ik voor 2 maanden op vakantieIk moet nog inpakken.
Where to begin?
Wie wil mee doen? (Z'n eigen troep opruimen)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Goed, dat gaat dus niets worden TS trekt over een paar dagen de deur gewoon achter zich dicht en komt na de vakantie terug in een huis met (extra) huisdieren.
Kan. Maar hij kookt al elke dag en doet de boodschappen en andere dingen. Plus hij heeft tentamens. Is dan wel erg egoistisch van mij danquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is 'niets doen' een optie? Misschien kan je vriend wel opruimen.
Om overzicht te krijgen wat ik mee kan nemenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom zou je op willen ruimen als je 2 maanden op vakantie gaat? Komt daarna wel.
Ik dacht dat stofzuigen aan het einde hoort te komenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:47 schreef sinbaddebanaan het volgende:
Ik maak wel een schema:
Woensdag middag: Stofzuigen en was wassen
Woensdag avond: Was opvouwen en afwassen
Donderdag ochtend: Dweilen en stoffen
Donderdag middag: Afwassen, de plantjes water geven en de keuken opruimen
Donderdag avond: Tas inpakken
Vrijdag ochtend: VAKANTIE
Alsjeblieft
Dan ga je maar opruimen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:41 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Kan. Maar hij kookt al elke dag en doet de boodschappen en andere dingen. Plus hij heeft tentamens. Is dan wel erg egoistisch van mij dan
Met je kookskillz is het ook al niet al te best gesteld hè?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zooooo. 3 pakjes Noodles en een blikje knakworstjes op![]()
Nu keiharde muziek opzetten en jullie tips opvolgen (op drugs etc na)
Dat is me volledig duidelijk als ik je lunch zo zie.quote:
Kun je zelf niet poetsen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:07 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik heb een super deal gesloten. Een goede vriendin van mijn vriend is sinds kort single en heeft een kamertje gevonden waarin ze 1 augustus mag zitten. Dus de maand juli mag ze hier blijven in ruil voor poetsen
Uh-huh, je bent gewoon vies lui.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:13 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Heb last van burn-out klachten. Anders ben ik extreem perfectionistisch wat betreft huishouden. Nu word ik na iets doen al moe. Als ik geld had zou ik ontharen zelfs over laten aan anderen (harsen)
Dat is ook zo. Beter komt ze terug in een opgeruimd huis. Opgeruimd huis, opgeruimde geest.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:20 schreef blue-eye het volgende:
als je terugkomt van vakantie wordt dat veel erger. mensen gaan op vakantie voor ontspanning, de confrontatie met je huis en je problemen na die vakantie wordt heftig! heb ik bij meerdere mensen gemerkt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:07 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik heb een super deal gesloten. Een goede vriendin van mijn vriend is sinds kort single en heeft een kamertje gevonden waarin ze 1 augustus mag zitten. Dus de maand juli mag ze hier blijven in ruil voor poetsen
quote:
Ze heeft een burn out. Dat is vrij ernstig en niet te vergelijken met lui zijn. Ze schrijft dat ze perfectionistisch is, mensen met die eigenschap willen alles hééééél goed doen en als dat niet kan, doen ze het eerder niet.quote:
K K Dr. Phil gr. gr.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Beter komt ze terug in een opgeruimd huis. Opgeruimd huis, opgeruimde geest.
[..]En beterschap, hoop dat je na je vakantie er weer bovenop bent of dat het dan toch de juiste richting opgaat...
[..]
[..]
Ze heeft een burn out. Dat is vrij ernstig en niet te vergelijken met lui zijn. Ze schrijft dat ze perfectionistisch is, mensen met die eigenschap willen alles hééééél goed doen en als dat niet kan, doen ze het eerder niet.
Ik ken het. Been there, done that.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Marie30,
Voordat ik burn-out kreeg werkte ik uit mijn sloffen op school en werk. Daarna was het huis altijd super schoon (waar de wereld allesreiniger gebruikt, gebruikte ik bleekmiddel). Daarnaast hield ik sociale contacten, maar ook kookte ik gezond. Sportte ik 3x per week. Was een controle freak; dacht dat ik invloed kon uitoefenen op alles. Tegengestelde werd duidelijk en daar kreeg ik spanning en frustraties van.
Dit is het resultaar![]()
Ik krijg nu soort van een therapie om weer op te bouwen. Ik vind het namelijk heel erg dat ik zo weinig kan, dus piekerde ik mezelf wakker de hele nacht. Ik probeer dat nu los te laten en weer normaal te slapen en waken.
Ik wens niemand perfectionistische trekjes aan.
Ik zit ook bijna tegen een burn-out aan, mij hoor je ok niet klagen om alles wat ik moet doen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Beter komt ze terug in een opgeruimd huis. Opgeruimd huis, opgeruimde geest.
[..]En beterschap, hoop dat je na je vakantie er weer bovenop bent of dat het dan toch de juiste richting opgaat...
[..]
[..]
Ze heeft een burn out. Dat is vrij ernstig en niet te vergelijken met lui zijn. Ze schrijft dat ze perfectionistisch is, mensen met die eigenschap willen alles hééééél goed doen en als dat niet kan, doen ze het eerder niet.
Je hebt veel vertrouwen in je vriend.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:07 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Dus je stuurt je vriend weg?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:12 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hij gaat niet met haar thuis zijnOok al is het zijn ''zusje''. Hell no!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:49 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik ga het wel doen, maar het idee dat het perfect moet zijn loslaten![]()
Ik heb namelijk ex collega's uitgenodigd voor morgen. Moet Wil me sociaal leven weer oppakken. Daar had ik ruim een jaar geen energie meer voor.
Voor 100,- exclusief reiskosten ruim ik je kamer op.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Je kamer binnen lopen en zeggen:"Wow ik moet dit opruimen" Om daarna weer weg te lopen.
Wie heeft hetzelfde issue?
Ik moet eens gaan beginnen, maar NIETS motiveert mij. Want ik zie 6729874 dingen die moeten gebeuren. En vrijdag ga ik voor 2 maanden op vakantieIk moet nog inpakken.
Where to begin?
Wie wil mee doen? (Z'n eigen troep opruimen)
technisch gezien is het al vandaag..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Voor 100,- exclusief reiskosten ruim ik je kamer op.
(Paypal staat klaar, mag ook handje kontantje morgen kan ik ->pm)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |