ik heb de tank vol geflikkerd voor 11 euro. Heb 1 op 20 gereden. Extra vol geflikkerd ook want het zat weer eens op mijn schoenenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:07 schreef Pagan het volgende:
Mijn zwager, uit Groningen, had een vriendinnetje in Maastricht. Ieder weekeinde op en neer met zijn oude Lada. Met de huidige benzineprijzen is dat niet meer te doen.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:14 schreef Pagan het volgende:
Die 9292ov site zuigt zeg, als ik de hele roue inplan stuurt hij je vanaf Groningen CS op een rondtocht door de provincie, maar als ik Groningen CS naar de dichtsbijzijnde bushalte geef zetten ze je gelijk op lijn 78.dat scheelt een uur.
Op een stukje van 15 kilometer.
Kom jij me ff halen, gaan we samen naar Groningen, doe je vast ook in 3 uurquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:17 schreef Qwea het volgende:
Ik ben met 3u bij oh-oh. Was ook in 3u in Sint Niklaas belgië
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:14 schreef Pagan het volgende:
Die 9292ov site zuigt zeg, als ik de hele roue inplan stuurt hij je vanaf Groningen CS op een rondtocht door de provincie, maar als ik Groningen CS naar de dichtsbijzijnde bushalte geef zetten ze je gelijk op lijn 78.dat scheelt een uur.
Op een stukje van 15 kilometer.
Groningen zou ik ook in 3u doenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom jij me ff halen, gaan we samen naar Groningen, doe je vast ook in 3 uur
maastricht groningen? dat red ik niet in 3 uurquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Groningen zou ik ook in 3u doen![]()
Ik hou me immers nooit aan de snelheid
Ik wil geloof ik echt nog geen 10 minuten met jou in een auto zittenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Groningen zou ik ook in 3u doen![]()
Ik hou me immers nooit aan de snelheid
Maastricht- den Helder ook niet hoor, zij welquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
maastricht groningen? dat red ik niet in 3 uur
Hallo, dat is 3:15 min. Nou, ik rijd standaard overal te hard. Dus die 15 min heb je zo weggewerkt hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maastricht- den Helder ook niet hoor, zij wel
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil geloof ik echt nog geen 10 minuten met jou in een auto zitten![]()
10 minuten met je over straat lopen is al levensgevaarlijk
De A2 door Limburg is een rampquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Laatste keer ook weer, op de terugweg van Texel, van 15.00 tot 15.45 over de laatste 4 km gedaan![]()
En je kan geen kant op, want de afslag van te voren stond ook muurvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |