Ook dat ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja en rijke supersterren die zo mogen uitzoeken in kindertehuizen![]()
Ik door Charlize Theronquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik ben gewoon jaloers hoor, ik wil ook wel geadopteerd worden door Madonna
Nou dan is er eens een kaart op tijd aangekomenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ga je nog iets speciaals doen op deze mooie regenachtige dag?
![]()
Ik hoop dat de post op tijd is![]()
( Indaha , jouw kaart kwam gisteren pas, ik laat hem wel liggen tot over een maand hoor)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan is er eens een kaart op tijd aangekomen![]()
Felicitaties voor Muis en Thessa![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik vind ze geweldigquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Muis, yaaaaay, twee van de drie poststukken van gisteren zijn op tijd bezorgd![]()
Ik hoop dat je het leuke kleine onbenulligdheden vind![]()
Pis, 24.95, en ik vind ze echt leuk en ik kan ze ook echt goed gebruiken eigenlijk
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht echt wat de neuk, wazzup met die negers, wat heeft Vaduz voor een trip
Ik luister ookquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:50 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik ging toen ik een jaar of 16 was altijd Somaliërs zoenen om mn vader te stangen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:50 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik ging toen ik een jaar of 16 was altijd Somaliërs zoenen om mn vader te stangen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is nooit meer wat van de tepels van ohtje vernomen.
Werkte keigoedquote:
Ik zit hier hardop te lachenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Werkte keigoed![]()
Laatste keer dat mn zusje en ik met mn ouders mee op vakantie moesten was zij 13, ik 15 en broertlief 3.
Zaten we ons daar echt dood te vervelen in een of ander lame ass kuthotel in Malgrat of Lloret of zo.
Tot er een buslading Antilliaanse Rotterdammers aankwam in hetzelfde hotel![]()
Mn vader deed niks als de hele nacht rond dat hotel rennen en ons uit de bosjes rukken daar![]()
Serieus, we vonden er echt niet veel aan, maar het was zo leuk om mn pa zo over de zeik te krijgen, en we hoefden nooit meer mee op vakantie
Whehe, heeft je broer het nog weten te overtreffen, of waren jij en je zus het hoogtepunt qua baldadigheid?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik weet nog zo goed dat we wat ouder waren en hier om de hoek in maastricht in een kroeg zaten met de hele familie en dr zo een Amerikaanse Denzelneger binnen kwam en zus en ik in stereo riepen Pak Dat Zaad!!!
Ik dacht dat papa ter plekke een hartaanval zou krijgen
Hey, die is opgepakt wegens voetbalhooligantoestanden op zijn 16equote:Op woensdag 6 juni 2012 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, heeft je broer het nog weten te overtreffen, of waren jij en je zus het hoogtepunt qua baldadigheid?
Ohquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, die is opgepakt wegens voetbalhooligantoestanden op zijn 16e![]()
Dus die heeft gewonnen ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |