Ja inderdaad. Maarja, wat doe je eraan?quote:
Niksquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maarja, wat doe je eraan?
Helaasquote:
quote:
Lekker op de bank nuquote:
Stel, je hebt 1500 euro in je hand en je geeft alles uit, hoeveel heb je nog in je hand?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef Kutstudent het volgende:
Hoi. Kkhard aan het studeren, als een baas.
Mijn biertje en in de andere een peuk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stel, je hebt 1500 euro in je hand en je geeft alles uit, hoeveel heb je nog in je hand?
Kkhard studeren noemt ie dat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn biertje en in de andere een peuk.
Hoe ver ben je met kijken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:17 schreef Muisraket het volgende:
Bdh, bedankt voor Community!
Halloween + achterlijke kostuums + ABBA = WIN.
Seizoen 2 dus, bij die halloweenaflevering met Señor Chang als een of andere sportvrouw, het schoolhoofd als Lady Gaga en die 'zombies'.quote:
Okquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Seizoen 2 dus, bij die halloweenaflevering met Señor Chang als een of andere sportvrouw, het schoolhoofd als Lady Gaga en die 'zombies'.
Uhu, ik kijk iets te weinig films etc. om alle grappen te snappen, maar er zijn gelukkig genoeg dingen die ik wel snap.quote:
Ik snap het ook niet altijd maar toch is de setting leuk!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu, ik kijk iets te weinig films etc. om alle grappen te snappen, maar er zijn gelukkig genoeg dingen die ik wel snap.
quote:
quote:
Ook zo. Mijn pappa is vandaag jarigquote:
Mooi! En gefeliciteerd met je vaderquote:
Dankje, ik zal het aan hem doorgevenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mooi! En gefeliciteerd met je vaderGa je nog naar zijn verjaardag?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dankje, ik zal het aan hem doorgevenIk ga nog wel, maar hij is nu in groningen, en ik moet vanmiddag werken. Wordt dus na negenen
Ik werk om de week op vrijdagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]pap gefeliciteerd van BarrieButsers
_! Oh nouja beter laat dan nooit toch
En je moet een keer op een vrijdagmiddag werken?
Dat valt toch wel meequote:
Wel lekker geregeld zo om de week. Ene week een chille dag, andere dag werken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik werk om de week op vrijdagEn gezien het feit dat mijn pa fan is van New Kids is waarschijnlijk nog blij met een felicitatie van Barrie Butsers ook
Zeker doen! Ik zei ook tegen mijn pa op zijn verjaardag: 'Je krijgt de felicitaties van de mensen op Fok.'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]pap gefeliciteerd van BarrieButsers
_! Oh nouja beter laat dan nooit toch
En je moet een keer op een vrijdagmiddag werken?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker doen! Ik zei ook tegen mijn pa op zijn verjaardag: 'Je krijgt de felicitaties van de mensen op Fok.'
Pa: 'Ken ik die dan?'
Ik: 'Nee, maar ik wel en ze feliciteren je.'
Pa: 'Wat ontzettend aardig van ze!'
Mijn pa; liefste baas ooit
Inderdaad, en ik heb de orginele BB ook wel eens gezien hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel lekker geregeld zo om de week. Ene week een chille dag, andere dag werken.Jouw pa
Je kan zelfs zeggen dat je die persoon wel eens hebt gezien
Vetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik heb de orginele BB ook wel eens gezien hoor
Ze waren een keer aan het filmen bij de sigarenwinkel op de uilenburg, waar nu die ijswinkel zit.quote:
Dankuquote:
Klopt ja, dat je dat toen hebt gezien daarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ze waren een keer aan het filmen bij de sigarenwinkel op de uilenburg, waar nu die ijswinkel zit.
Mijn zus heeft die Rickert gedate vroegerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik heb de orginele BB ook wel eens gezien hoor
Hahaha awesome.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn zus heeft die Rickert gedate vroegerBest trots op, was namelijk een uberaardige en grappige kerel. Komt van de Hambaken.
Ik moet mijn huis vanmiddag nog zwart rood en geel versierenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanmiddag het huis oranje versieren. Als dat straks geen ruzie gaat opleveren weet ik het ook niet meer![]()
Hier hangt heeeeeeeel de buurt onder de oranje vlaggetjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanmiddag het huis oranje versieren. Als dat straks geen ruzie gaat opleveren weet ik het ook niet meer![]()
Waar kan je dat spul kopen joh?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moet mijn huis vanmiddag nog zwart rood en geel versieren
Ook leuk voor diegene die er wonen. Lekker geluid bij windquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier hangt heeeeeeeel de buurt onder de oranje vlaggetjesKlinkt zo gezellig als je er onderdoor fietst
Jup!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook leuk voor diegene die er wonen. Lekker geluid bij wind
In Klevequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar kan je dat spul kopen joh?
Normaal mag ik met mijn verjaardag slingers enzo, nu met het EK mag ik geen oranje omdat hij dat aso vindt. Dus dan doe ik het zelf maar
Mooi kutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jup!Ik ben al zovaak gefopt dat ik dacht dat het regende, maar neen! Het zijn den vlaggekes!
Je hebt er veel voor overquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
In KleveEn de buurt is hier ook helemaal oranje
Alles voor die Heimatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mooi kut_!
[..]
Je hebt er veel voor over![]()
Wel beter dat ze morgen om 20:45 moeten, betere tijd in ieder gevalquote:
Ideale tijd om het in de kroeg te kijken tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel beter dat ze morgen om 20:45 moeten, betere tijd in ieder geval
Zeker! Morgen 6 uur is kutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ideale tijd om het in de kroeg te kijken toch
Dat zal ik zeker doenquote:
Nu ben ik gelukkigquote:
Alles om jou gelukkig te maken, schatquote:
Niks kut aan. Vroeg dronken zijn is de bom.quote:
Ben je dit weekend nog in den bosch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks kut aan. Vroeg dronken zijn is de bom.
Valt meequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:18 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, maandag, dinsdag en woensdag tentamens.
Ik blijf gefascineerd naar je UI kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:18 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, maandag, dinsdag en woensdag tentamens.
Dat zei ik niet, maar ik merkte dat ik er intens geboeid naar zat te starenquote:
quote:
Of ze is gewoon een slechte actrice, wat ze ook dan ook is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar ik merkte dat ik er intens geboeid naar zat te starenEn als ze al zo kijkt bij alleen maar spanken, is ze nog niet veel gewend.
Gaat heen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Driftkikkerrrrr is mijn kloon, naast DeJori dan.
quote:
Stomquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Btw: in mijn tokkiebuurt valt de oranjekoorts tot mijn grote verbazing nog enorm mee!
Nee hoor, maar het valt me wel op.quote:
Hier is dat ook amper, en dat is niet stom maar juist fijn.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier is dat ook amper, en dat is niet stom maar juist fijn.
Trouwens over 3 wedstrijden kan het er al weer af
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:34 schreef bijdehand het volgende:
DIE NIEDERLANDE![]()
SCHADE NIEDERLANDE ALLES IST VORBEI!
Pauper.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:34 schreef bijdehand het volgende:
DIE NIEDERLANDE![]()
SCHADE NIEDERLANDE ALLES IST VORBEI!
Kutstudent die iemand pauper noemt is hetzelfde als een drol die zegt dat iemand stinkt: het betekent niets.quote:
Bedankt voor de waarschuwing, maar wij hebben het volste vertrouwen in jouw rijvaardigheden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Lieve fokkers, blijf zometeen allemaal binnen. Ik moet met een vreemde auto een rondje den bosch maken. Het is voor jullie eigen veiligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |