Ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:37 schreef Rave_NL het volgende:
Laat haar maar even contact met mij opnemen, zonder al die gefrustreerde pubertjes. Ga ik even op haar inpraten.
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:37 schreef Rave_NL het volgende:
Laat haar maar even contact met mij opnemen, zonder al die gefrustreerde pubertjes. Ga ik even op haar inpraten.
Post bezorgen, prima, maar chauffeur, komt toch knap nog wat bij kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:08 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
'Domme apen' kunnen prima post bezorgen (sorry). Als ze zelfs dát verneuken trap je ze eruit en kunnen ze als schoonmaker voor de NS te werken, of iets dergelijks. Is overigens ook geen ondankbaar werk.
Kijk maar uit, zo komt Esses de topicmilitärpolizeifrau achter je aan om deze hetze tegen sam te stoppen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Volgens mij is Sammy gewoon een kloon van zichzelf
Esses, die blauwe??quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:46 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zo komt Esses de topicmilitärpolizeifrau achter je aan om deze hetze tegen sam te stoppen.
Cookies allus, politiestaat!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:46 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zo komt Esses de topicmilitärpolizeifrau achter je aan om deze hetze tegen sam te stoppen.
De lange lat erover!!!samenscholing van meer dan 2 personen verboten!!!quote:
Jij bent gewoon aan het demoniseren. En we weten allemaal wat dat voor een gevolgen kan hebbe!11!!1!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:46 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
De kogel kwam van links!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jij bent gewoon aan het demoniseren. En we weten allemaal wat dat voor een gevolgen kan hebbe!11!!1!
Touwen ophangen! Maar kuddo's dat je er 1tje hebt. TRX is ook een relatief nieuwe manier van trainen in Nederland.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:50 schreef Rave_NL het volgende:
@thaboel
Heb maar 1 TRX dus dat wordt moeilijk..
Ik kan zo'n ding nergens kwijtquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:50 schreef Rave_NL het volgende:
@thaboel
Heb maar 1 TRX dus dat wordt moeilijk..
En smurfen van rechts hebben voorrangquote:
Ga dan maar lekker push-up, planken en optrekken in het trapgat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gewoon oldskool halters op zolder jeweet
Ik gebruik mijn seksschommel wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Touwen ophangen! Maar kuddo's dat je er 1tje hebt. TRX is ook een relatief nieuwe manier van trainen in Nederland.
Je hoeft maar 1 draagmuur te hebben met 2x1 meter vrije ruimte ervoor. Hang een optrekstang op en je kunt een strandkast kweken..quote:
Improviseren werkt prima hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker push-up, planken en optrekken in het trapgat.
Optrekken is echt een klassieker en goed voor de rugquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Improviseren werkt prima hoor
Alhoewel ik niet in het trappengat ga hangen
Eckte zolderbazen trainen door afwisselend met links en rechts te handkarren tot men een barbecuegeur begint te ruiken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gewoon oldskool halters op zolder jeweet
Seems legit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Eckte zolderbazen trainen door afwisselend met links en rechts te handkarren tot men een barbecuegeur begint te ruiken.
Maar dat ga ik niet in het trappengat doen. Heb daar gewoon een optrekstang voorquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Optrekken is echt een klassieker en goed voor de rug
Geen ruimte voor hiero, maar heb een sportschool gevonden waar ze er een hebben hangenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn seksschommel wel.
[..]
Je hoeft maar 1 draagmuur te hebben met 2x1 meter vrije ruimte ervoor. Hang een optrekstang op en je kunt een strandkast kweken..
Vanaf 1:03.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Eckte zolderbazen trainen door afwisselend met links en rechts te handkarren tot men een barbecuegeur begint te ruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |