Je vergeet de tien keer achter elkaar: " MEH"quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Lief is verkouden en dat gaat zo:
Snuif..........snuif...... SNUIF!!!
OWWWWWWWWWWWWWWW liefjeSNUIF
Mannen
Ah gusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Lief is verkouden en dat gaat zo:
Snuif..........snuif...... SNUIF!!!
OWWWWWWWWWWWWWWW liefjeSNUIF
Mannen
Nawquote:
Penistransplantatie?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zijn ze inderdaad. En het zijn er nog veel ookarrogant
![]()
Helaas ben ik meestal net een paar jaar te vroeg met mijn ideeen en visie en zien directies pas naderhand in dat ik gelijk had/heb. Maar dan heeft een gewiekstere collega het idee al geadopteerd en mag hij met de eer strijken.
*gaat op zoek naar een training waarmee ik dit probleem kan elimineren
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef Perruche het volgende:
Trouwens even spammen;
http://www.red-een-kaas.nl/
Moest denken aan Kaas de fokker, met de Kaasmobielquote:
Niet erg, maar ze bevatten gewoon wat weinig nuttige stoffen, that's allquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Phaidra, het waren wel bruine bollen en maar 1 soepstengel?Da's toch nie zo erg?
Dit is een beetje een dikkie. Net zo zwaar als een zusje, maar lijkt wel een keer zo breed. Ook wat wolligerquote:
Bij deze leeftijd begint het ook echt leuk te worden. Lekker wollige klunsjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dit is een beetje een dikkie. Net zo zwaar als een zusje, maar lijkt wel een keer zo breed. Ook wat wolligerEn ze kan haar kont nog niet zo goed omhoog krijgen bij het lopen
Dat vraag ik me ook een beetje afquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Moest denken aan Kaas de fokker, met de Kaasmobiel![]()
Leuk wel! Maar 1,5 kilo kaas, hoe krijg je dat op tijd op
Goed dat je die quote! Ik ga ook een kaas redden!quote:
Kun je tot in het oneindige invriezen las ik.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed dat je die quote! Ik ga ook een kaas redden!
Ik heb gesquat met 45 kilo in mn nek. En mn armen voelen een beetje doof aan.
Iemand geinteresseerd in de stats van mn oefeningen en gewichten?
Mooi zwart! Kittens zijn echtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:42 schreef Phaidra het volgende:
KittehSchattig beestje Lie!
Zaterdagochtend gaan wij onze ophalen, zin in!
En ook een plaatje bij deze mededeling:
[ afbeelding ]
Heb nu deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hij is bij een andere lichtinval wat bruinig (met een soort landingsbaan over z'n rugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, invriezen = geniaal!Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij is bij een andere lichtinval wat bruinig (met een soort landingsbaan over z'n rug).
Oh, tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, invriezen = geniaal!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
Wat een schatje Lielie
Ok dit zijn de keuzes:
- Fiesta (aubergine ik vinde andere kleuren niks)
- VW Blue motion Polo
- Audi A15
Gniffel, sorry ik vind die kleur niet mooiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja mooi die Ford.
Mijn meneer krijgt straks de nieuwe Eco Focus in de dure kleur (candyred en dat kost 1000E extra)
Coockie, die wil ik op fb omdat het kan
Tha fuck, dan kan ik eerst salarisverhoging vragen om de benzine op te hoestenquote:
Gewoon ff salaris van de Mr regelen en commissie vragen. En konijnevoer gaan eten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tha fuck, dan kan ik eerst salarisverhoging vragen om de benzine op te hoesten
Dat krat past zelfs in mijn autoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het is maar een auto hoor?! Het ding hoeft je toch alleen maar veilig van A naar B te brengen? En het liefste met een beetje comfort erin (ok, en mijn aanvullende eis: er moet een boodschappenkrat in de kofferbak passen), maar dat is het dan ook wel toch?!
Ik zou voor de zuinigste gaan met de minste onderhoudskosten.
Ben bang dat wij het niet eens gaan worden, ben echt dol op dingen met wielen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het is maar een auto hoor?! Het ding hoeft je toch alleen maar veilig van A naar B te brengen? En het liefste met een beetje comfort erin (ok, en mijn aanvullende eis: er moet een boodschappenkrat in de kofferbak passen), maar dat is het dan ook wel toch?!
Dat salaris is reeds voor elkaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon ff salaris van de Mr regelen en commissie vragen. En konijnevoer gaan eten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef Phaidra het volgende:
De Polo zou ik iig laten staan (vind ik echt niet mooi & voor pubers) Wij hebben nu onze tweede Focus, we zijn wel tevreden over Ford in t algemeen. Audi's heb ik geen verstand van. Het schijnt dat ze afdrukken achterlaten bij aanrijdingen.
Ja verbaasde me vanmorgen over de ruimte achterin een ka.quote:
juist, dat ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk maar met dicht dak zoals zoveel cabrio's valt hij niet meequote:
Maar past niet in een Aygo, C1 of 107! Serieus!quote:
Wel! als je de achterbanken naar voren gooit dan past heeeeel veelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar past niet in een Aygo, C1 of 107! Serieus!
Daarom heb ik mn Yaris niet ingeruild.
Goede koop trouwens die Yaris, de 13 jaar beurt kostte me 160 euro. Inclusief keuring.
Ruimte achterin viel me echt alles mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar past niet in een Aygo, C1 of 107! Serieus!
Daarom heb ik mn Yaris niet ingeruild.
Goede koop trouwens die Yaris, de 13 jaar beurt kostte me 160 euro. Inclusief keuring.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef Perruche het volgende:
Jaaaah een oude volvo! Of Saab. Of een Volvo 440 met spoiler! Die hadden wij vroegah thuis voor de paardentrailer, echte ouwe lullen bak maar rijden! Heerlijk.
Voorlopig nog niet eens plaats voor een halve smart dus ik houd het maar bij mijn 1PK Gazelle, in nachtzwart.
Waar rij je nu in dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:32 schreef anna82 het volgende:
Ga je een nieuwe nieuwe auto kopen ML? Ik heb daar echt het geld niet voor over. Wat zeg ik, daar heb ik überhaupt het geld niet voor.
Polo vond ik prima, Ford meer iets voor schoonouders![]()
Als ik ooit een 'vaste' baan krijg zonder lease-waggie koop ik een oude volvo, die zijn tof!
Zal ik je Yaris ff helpen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil eigenlijk een Volvo Amazone, maar ga geen andere auto kopen zolang de Yaris het nog doet.
Maakt niet uit, alles wat een beetje aan te fietsen is, doe ik het liefste op de fiets.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is zelfs nog overschat vrees ik...
quote:
Nee, doe maar niet.quote:
Ik houd ook van fietsen, behalve al het regent/sneeuwt! Als ik niet in het centrum zou wonen zou i overigens wel een auto willen, maar voor nu voel ik me zonder fiets echt gehandicapt!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles wat een beetje aan te fietsen is, doe ik het liefste op de fiets.
Binnenkort toch maar eens echt een extra fiets uitzoeken.
Neee doe eens linkjes!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:42 schreef loveli het volgende:
I'm jinxedEven 10 MP vensters met toffe auto's wegklikken.
Niet jinxen!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:43 schreef loveli het volgende:
Stop de persen! Perr heeft al 10 jaar dezelfde fiets in A'dam!
De nieuwe hybride Lexus. Hiervoor een Megane Coupequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar rij je nu in dan?
Oude auto's zijn tof maar heb er 1 en daar wil ik het bij laten al lonkt een cabrio wel.
Oh die megane is mooi! Die wilden wij toen ook als lease maar dat duurde wel erg lang.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
De nieuwe hybride Lexus. Hiervoor een Megane Coupe, als je geen verstand van voetbal hebt (en een leasemij die alrijd komt helpen) mag je best van Franse auto's houden.
Ik heb mijn 10e fiets in Amsterdam! Van de voorgangers heb ik er minstens twee niet op slot gezet...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:43 schreef loveli het volgende:
Stop de persen! Perr heeft al 10 jaar dezelfde fiets in A'dam!
Neh daarvoor al.quote:
Jaja totdat je een oogje hebt op een gozer van 22. Jezus was me dat schrikken. Ben er wel direct van genezenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
Ja bedankt dames, volgens mij ben ik daar te oud voor.
Alles komt tegenwoordig uit '90 ik voel me bejaard.
Het klinkt stom maar het is schijnbaar omgedraaidquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jaja totdat je een oogje hebt op een gozer van 22. Jezus was me dat schrikken. Ben er wel direct van genezen![]()
Ja ik vind het te vroegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:35 schreef Mini. het volgende:
Hey, ik heb de naam ook niet bedacht.
Morgenochtend schuift Venus voor de zon langs. Alleen is het misschien te bewolkt om het te kunnen zien.
-edit- je zult wel nerd moeten zijn om dit te kunnen waarderen.
heuj, niks mis mee, die van mij was ook 22 (nu 23, bijna 24quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jaja totdat je een oogje hebt op een gozer van 22. Jezus was me dat schrikken. Ben er wel direct van genezen![]()
Heb als vervanging toen mn auto in de garage stond een week in een megane coupe geredenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh die megane is mooi! Die wilden wij toen ook als lease maar dat duurde wel erg lang.
moet je maar niet zo nodig brullies willenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:19 schreef Sarabi het volgende:
En weer M&M's gesnoeptgisteren ook al.
Een voordeel is dat de zak nu op is maar moet toch eens stoppen met die onzin.
Hele mooie auto inderdaad maar meer iets voor in de lease.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Heb als vervanging toen mn auto in de garage stond een week in een megane coupe geredenReed echt lekker, meesturende koplampen, keyless entry dus openen en starten met sleutel in je broekzak. Was knaloranje en met zo'n uitlaat in het midden, dus was echt een blikvanger.
De grote nadelen: enorme dakstijl aan de achterkant door coupevorm, dus geen zicht naar achter.. Traction control kon niet helemaal uit. En met mijn rijstijl en 180 pk reed ie 1:10..
Maar was mooi voor een week
Not yet maar de man in de garage had er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:48 schreef _aurum_ het volgende:
ML isje auto echt total loss verklaard dan?
Dieper gaan danquote:Op woensdag 6 juni 2012 07:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het regent en ik krijg ook geen spierpijn van squatten met 45 kg in mn nek.
Moet ik me nu zorgen maken?
Ik ga morgenmiddag denk weer, dan zal ik wel even vragen of ik alles goed doe.quote:
ja, er staan hieronder 8 wasmachiines voor algmeen gebruik. En als je vroeg bent zijn ze niet allemaal bezet. Ideaal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed punt Jagär! Alhoewel er misschien wel een correlatie zou kunnen zijn met dat squatten.
Ik hoop voor je dat je gebruik hebt kunnen maken van verschillende wasmachines. Die van mij doet minstens een uur over een was.
Ken er meer. Afgezien van die regen dan. En het fietsen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:22 schreef Nallie het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Ik werd bloedchagrijnig wakker dus dat belooft wat voor vandaag...
In elk geval 1,5 uur fietsen in de regen
Same here! Behalve dat fietsen danquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:22 schreef Nallie het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Ik werd bloedchagrijnig wakker dus dat belooft wat voor vandaag...
In elk geval 1,5 uur fietsen in de regen
Maar hoe oud ben jij dan!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heuj, niks mis mee, die van mij was ook 22 (nu 23, bijna 24)
om 6 uur moet ik opstaan. aan welke kant (oost, noord, west, etc) is die venuspassage?
Hoe krijg je de bijna zelfde kleur gevondenquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:46 schreef Perruche het volgende:
Ah goedemorgen!
Ml kweenie hoor, maar is een auto echt "total loss" met die paar dingetjes die jouw auto heeft? Ik denk bij "total loss" eerder aan zoiets:
[ afbeelding ]
nallie
En henk, heb je je knieen niet voor je tenen en je hoek onderbeen/bovenbeen komt tot 90 graden? Mij lukt dat niet als mijn voeten schouderbreed staan, ik zet ze altijd een tikje wijder om dieper te kunnen gaan. Werkt misschien voor jou ook? Verder absoluut GEEN rust nemen (knieën strekken) tussen de verschillende squats door, probeer er echt een aantal zonder te stoppen te doen.
Varieren in snelheid kan ook werken, bijv. 4 tellen naar beneden en 4 omhoog, of 3 naar beneden 1 omhoog, 2 naar beneden 2 omhoog, of "down and hold" - 1 naar beneden, 2 vast houden (laag!) en 1 omhoog.
Volgens de "holland Allerhande" eet de gemiddelde Nederlander ongeveer 16 Kg (Kilo!!) kaas per jaar. Je kan Parmezaan makkelijk een half jaar bewaren in kaaspapier en desnoods invriezen. Geen excuus meer dus om geen kaas te redden!quote:
Beter Leonneke dan Freudjequote:Op woensdag 6 juni 2012 08:53 schreef An24 het volgende:
Spannend MI!
Freud had het ook...anderhalf jaar geleden....twee weken voor onze bruiloft. Hij ging zijn trouwpak ophalen. Voegde er een vrachtwagenchauffeur verkeerd in. Freud kreeg een tikje van achter en kwam haaks op de vrachtwagen te staan, die Freudjes Seat Leonneke nog flink wat meters naar voren verplaatste. Dat was ook het einde van Leonneke
Ja, gelukkig ook alleen stijve nek. Freud had er flink de pest in. Hij was gek op die auto en kocht vervolgens een oude clio, voor mij, als ik ruimte had voor een auto. Ik rij nu met een auto van de zaak en Freud zit met een clio opgescheeptquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Beter Leonneke dan Freudje![]()
Wel zonde.
Het is wel erg lekker, als ik nog geld over hou dan doe ik meequote:Op woensdag 6 juni 2012 08:51 schreef Perruche het volgende:
Iemand vroeg overigens naar "anderhalve kilo kaas![]()
![]()
hoe krijg je dat nu op
![]()
" n.a.v. deze quote van mij;
[..]
Volgens de "holland Allerhande" eet de gemiddelde Nederlander ongeveer 16 Kg (Kilo!!) kaas per jaar. Je kan Parmezaan makkelijk een half jaar bewaren in kaaspapier en desnoods invriezen. Geen excuus meer dus om geen kaas te redden!
Oei dat klinkt ook als zhe horror zeg (zowel ongeval als het oude clio verhaalquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ook alleen stijve nek. Freud had er flink de pest in. Hij was gek op die auto en kocht vervolgens een oude clio, voor mij, als ik ruimte had voor een auto. Ik rij nu met een auto van de zaak en Freud zit met een clio opgescheept
Ja, indeed. Freud was ook erg rationeel over het feit dat hij tegen het logo van de vrachtwagen keek toen hij vooruit geschoven werd. Ik zou lichtelijk emotioneel rakenquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei dat klinkt ook als zhe horror zeg (zowel ongeval als het oude clio verhaal).
Ik ben blij dat ik niet heb gezien dat er verkeer tegen me in gereden kwam.
Ja kaas in het algemeen misschien (ik niet, want ik hou niet van kaas op brood). Maar parmezaan gaat bij mij echt alleen door italiaans getinte maaltijden en meestal doe ik al vrij lang met zo'n puntje uit de supermarktquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:51 schreef Perruche het volgende:
Iemand vroeg overigens naar "anderhalve kilo kaas![]()
![]()
hoe krijg je dat nu op
![]()
" n.a.v. deze quote van mij;
[..]
Volgens de "holland Allerhande" eet de gemiddelde Nederlander ongeveer 16 Kg (Kilo!!) kaas per jaar. Je kan Parmezaan makkelijk een half jaar bewaren in kaaspapier en desnoods invriezen. Geen excuus meer dus om geen kaas te redden!
Iekkksssquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, indeed. Freud was ook erg rationeel over het feit dat hij tegen het logo van de vrachtwagen keek toen hij vooruit geschoven werd. Ik zou lichtelijk emotioneel raken
Goed dat je het zegt, gister vergeten te vragen aan Tink. Diabetes en nierproblemen komen vaak voor. Je zou alleen zeggen dat een ziekenhuis dat zelf ook kan verzinnen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja kaas in het algemeen misschien (ik niet, want ik hou niet van kaas op brood). Maar parmezaan gaat bij mij echt alleen door italiaans getinte maaltijden en meestal doe ik al vrij lang met zo'n puntje uit de supermarkt.
Tink, ik las nog over dorst gister. Ben je recentelijk gecheckt op diabetes?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iekkksss
Ja ik ook, ik ga van het visioen vangrail nog wel een beetje bibberen zeg maar.
Al heb ik geen traan gelaten, ik weiger het tot me door te laten dringen
Auto's kunnen ook total loss zijn zonder enige schade aan de buitenkantquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:46 schreef Perruche het volgende:
Ah goedemorgen!
Ml kweenie hoor, maar is een auto echt "total loss" met die paar dingetjes die jouw auto heeft? Ik denk bij "total loss" eerder aan zoiets:
[ afbeelding ]
nallie
En henk, heb je je knieen niet voor je tenen en je hoek onderbeen/bovenbeen komt tot 90 graden? Mij lukt dat niet als mijn voeten schouderbreed staan, ik zet ze altijd een tikje wijder om dieper te kunnen gaan. Werkt misschien voor jou ook? Verder absoluut GEEN rust nemen (knieën strekken) tussen de verschillende squats door, probeer er echt een aantal zonder te stoppen te doen.
Varieren in snelheid kan ook werken, bijv. 4 tellen naar beneden en 4 omhoog, of 3 naar beneden 1 omhoog, 2 naar beneden 2 omhoog, of "down and hold" - 1 naar beneden, 2 vast houden (laag!) en 1 omhoog.
In zo'n situatie vraag je je toch af of zo'n vrouw nog wel capabel is om te rijdenquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik heb ook een autoverhaal!
In het begin van onze relatie heb ik Martijn's Corrado economisch total loss weten te krijgen![]()
Was heel stom, ik ging op bezoek bij een vriendin. In die straat parkeren mensen aan beide kanten van de straat, dus je kunt er met 1 auto tegelijk door (en anders goed ruimte maken voor elkaar). Anyhoo, ik parkeerde de Corrado voor vriendin's deur en ging nog even naar binnen.
Ik ben (niet overdreven!) een minuut binnen: de deurbel. Heeft een oudere mevrouw tegen de auto aan gereden. Kwam een tegenligger aan, mevrouw paniekte, trapte op 't gas en stuurde haar auto vol de Corrado in.
Auto van de mevrouw reed niet meer, Martijn's auto was tegen de auto van mijn vriendin aan geduwd (die stond een stuk voor me) en bleek later total loss te zijn.
Als klap op de vuurpijl zei de mevrouw ook nog: "Oh nee, mijn zoon doet me wat! Dit is me twee weken geleden ook al overkomen!"
Ik doe juist heel erg mijn best om mijn oefeningen zo netjes mogelijk te doen en squatten kan ik ondertussen wel. Alhoewel dat met 45 kg in mn nek een stuk minder makkelijk ging dan met 35 kilo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:46 schreef Perruche het volgende:
Ah goedemorgen!
[ afbeelding ]
nallie
Het laatstequote:Op woensdag 6 juni 2012 09:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik doe juist heel erg mijn best om mijn oefeningen zo netjes mogelijk te doen en squatten kan ik ondertussen wel. Alhoewel dat met 45 kg in mn nek een stuk minder makkelijk ging dan met 35 kilo.
Twijfel ook een beetje wat nu wijsheid is: zoveel mogelijk gewicht pakken of minder gewicht en perfect kunnen uitvoeren.
Dat was er bijvoorbeeld vooral met Martijn's auto aan de hand. Buitenkant leek ok, maar wielophanging (?) of andere belangrijke dingen waren helemaal scheef en stuk gegaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Auto's kunnen ook total loss zijn zonder enige schade aan de buitenkant.
Een oefening niet perfect uitvoeren is imo niet zo nuttig. Ook al kan je dan 50 kilo extraquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik doe juist heel erg mijn best om mijn oefeningen zo netjes mogelijk te doen en squatten kan ik ondertussen wel. Alhoewel dat met 45 kg in mn nek een stuk minder makkelijk ging dan met 35 kilo.
Twijfel ook een beetje wat nu wijsheid is: zoveel mogelijk gewicht pakken of minder gewicht en perfect kunnen uitvoeren.
Het verbaast mij niets dat Martijn een Corrado reed.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
In het begin van onze relatie heb ik Martijn's Corrado economisch total loss weten te krijgen![]()
Was heel stom, ik ging op bezoek bij een vriendin. In die straat parkeren mensen aan beide kanten van de straat, dus je kunt er met 1 auto tegelijk door (en anders goed ruimte maken voor elkaar). Anyhoo, ik parkeerde de Corrado voor vriendin's deur en ging nog even naar binnen.
Ik ben (niet overdreven!) een minuut binnen: de deurbel. Heeft een oudere mevrouw tegen de auto aan gereden. Kwam een tegenligger aan, mevrouw paniekte, trapte op 't gas en stuurde haar auto vol de Corrado in.
Auto van de mevrouw reed niet meer, Martijn's auto was tegen de auto van mijn vriendin aan geduwd (die stond een stuk voor me) en bleek later total loss te zijn.
Als klap op de vuurpijl zei de mevrouw ook nog: "Oh nee, mijn zoon doet me wat! Dit is me twee weken geleden ook al overkomen!"
Sorryquote:
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het verbaast mij niets dat Martijn een Corrado reed.
Weet je dat ik daar al die tijd nog nooit eerder bij heb stilgestaan?quote:
Ja. Ik laat mezelf zeker een keer per jaar checken omdat ik het gevoel heb dat ik ene probleem heb in mijn suikerhuishouding. Ze vinden alleen niets. Net zoals mijn nieren ook weer volledig normaal schijnen te functioneren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:14 schreef Phaidra het volgende:
Tink, ik las nog over dorst gister. Ben je recentelijk gecheckt op diabetes?
Je straalt aan alle kanten stress uit, dus dat zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Ik laat mezelf zeker een keer per jaar checken omdat ik het gevoel heb dat ik ene probleem heb in mijn suikerhuishouding. Ze vinden alleen niets. Net zoals mijn nieren ook weer volledig normaal schijnen te functioneren.
Zal allemaal wel stress zijn.
Nop.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je straalt aan alle kanten stress uit, dus dat zou me niet verbazen.
Is er al meer duidelijkheid op werkgebied?
Mijn adem stokte even..quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gelukkig was het niet jouw schuld, maar wat een doos...quote:Was heel stom, ik ging op bezoek bij een vriendin. In die straat parkeren mensen aan beide kanten van de straat, dus je kunt er met 1 auto tegelijk door (en anders goed ruimte maken voor elkaar). Anyhoo, ik parkeerde de Corrado voor vriendin's deur en ging nog even naar binnen.
Ik vind hem mooi!quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:35 schreef Perruche het volgende:
Planning!!
O: 250 gr kefir met 40 gr meusli
T: 40 gr gemixte noten (pecan, macadamia, cashew)
L: salade en 2 boterhammen
T: laatste beetje halfvolle kwark met aardbeien
B: 2x20 minuten fietsen
D: ik denk omelet van 2 eieren met gebakken groene paprika ernaast ( 3 stuks)
S: warming up, bodypump + 10 min buikspieren,
T: eiwitshake met banaan en sojamelk, geinspireerd door Nallie
Zit het in de familie? Het duurt jaren voordat je diabetes II ontwikkelt, deels is het aanleg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Ik laat mezelf zeker een keer per jaar checken omdat ik het gevoel heb dat ik ene probleem heb in mijn suikerhuishouding. Ze vinden alleen niets. Net zoals mijn nieren ook weer volledig normaal schijnen te functioneren.
Kopen! Het heet eigenlijk iets van acidolophius ofzo, maar kefir verkopen ze alleen in 0.5 liter pakken. Dit is bijna hetzelfde en wordt ook verkocht in 1l pakken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi!
Maak je die kefir zelf, of koop je het zo?
een dubbele. Is een broodje dat ik straks ergens in de stad ga halen...Ik zit moederziel alleen op kantoor, het is vandaag de nationale dag hier en iedereen heeft vrij. Ik ook, maar moet werken...quote:
Ah ok! Ik heb het nooit gegeten/gedronken, ga het eens proberen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kopen! Het heet eigenlijk iets van acidolophius ofzo, maar kefir verkopen ze alleen in 0.5 liter pakken. Dit is bijna hetzelfde en wordt ook verkocht in 1l pakken.
En thanks, nu nog zien dat ik me eraan houd
Ei (quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:15 schreef V1z0R het volgende:
Wat doe jij door je eiersalade, Vlierbloesem?
Vlierbessensap krijg je trouwens met geen mogelijkheid uit kleren
^^quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
moet je maar niet zo nodig brullies willen.
Ik heb dit weekend ook een zak gehad.
Ik moet wel. Ik wel voordat ik naar de US ga volgende week vrijdag een artikel insturen naar een journal. En morgen wil ik hem naar m'n begeleider sturen. Het zou zoooo fijn zijn als dat van m'n bureau af is als ik wegga.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:07 schreef Mini. het volgende:
Jij werkt wel hard hè Jagar? Bikkel!voor Tink!
Prikken ze dan maar 1x? Ik geloof dat om het helemaal uit te sluiten je over een hele dag (ochtend?) moet worden geprikt, om de zoveel tijd, omdat het best kan zijn dat je soms wel in de marge valt en soms niet. Ik heb dat weleens gehoord en probeer er nu iets over te vinden, maar dat lukt niet en hoop dat Puff of Sjaap hier meer over weet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Cocotrimonium op 06-06-2012 10:42:45 ]
Dacht exact hetzelfdequote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef Perruche het volgende:
Cocobuik![]()
![]()
Ik dacht eerst; jeetje die heeft best een buikje! Toen dacht ik, ja, duh![]()
Ze prikken me altijd voor het ontbijt (nuchter dus).quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Prikken ze dan maar 1x? Ik geloof dat om het helemaal uit te sluiten je over een hele dag (ochtend?) moet worden geprikt, om de zoveel tijd, omdat het best kan zijn dat je soms wel in de marge valt en soms niet. Ik heb dat weleens gehoord en probeer er nu iets over te vinden, maar dat lukt niet en hoop dat Puff of Sjaap hier meer over weet.
Herstel. De spierpijn begint te komen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het regent en ik krijg ook geen spierpijn van squatten met 45 kg in mn nek.
Moet ik me nu zorgen maken?
Dat is lief.quote:
http://www.diabetescheckp(...)KaubACFY5pfAodjEWZ6Qquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze prikken me altijd voor het ontbijt (nuchter dus).
Het is precies evenveel als afgelopen vier dagenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind je planning van vandaag nou niet zoveel eigenlijk, vlierbloesem. En wat zijn mueslicrackers? en sport je ook nog?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Herstel. De spierpijn begint te komen!
Geen doel hebben is volgens mij ook een kenmerk van depressies, hoe is het daarmee?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is lief.
Voel me echt the ultimate loser op het momenten heb even geen helder doel meer voor ogen. Best irritant als je een doelgericht type bent
Ik ben nog niet depressief, maar word het wel langzamerhand. Kip is in dit geval duidelijk (of ei, wat je maar wiltquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen doel hebben is volgens mij ook een kenmerk van depressies, hoe is het daarmee?
Dan zie je niet echt de reactie hoe je bloedsuikerspiegel reageert op eten/suiker, denk ik?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze prikken me altijd voor het ontbijt (nuchter dus).
Nee. Dat klopt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan zie je niet echt de reactie hoe je bloedsuikerspiegel reageert op eten/suiker, denk ik?
Volgens mij is dat juist de bedoeling toch? Dat je dan kan zien of de hoge spiegel niet komt door eten?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan zie je niet echt de reactie hoe je bloedsuikerspiegel reageert op eten/suiker, denk ik?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef Perruche het volgende:
Cocobuik![]()
![]()
Ik dacht eerst; jeetje die heeft best een buikje! Toen dacht ik, ja, duh![]()
Aye. Was ook de bedoeling. Ik vergeet altijd dat ik naderhand wel eens op facebook terecht zou kunnen komenquote:
Gisteravond. En gister ook maar weer eens met de trap naar de 11e gegaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:37 schreef Perruche het volgende:
[..]wanneer had je gesport? Bij mij komt de pijn vaak pas anderhalve dag later. Bij mij helpen shakes trouwens echt onwijs, als je veel spierpijn krijgt kan ik je dat echt echt aanraden!
Oh, dat zou goed kunnen. Stom voorbeeld, maar de eerste keer dat ik 6 weken vakantie had, werd ik na een paar weken knettergek. Verveeld, maar ook geen energie om ook maar iets te ondernemen en werd ook steeds meer een sad panda. En dat was vakantie,quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben nog niet depressief, maar word het wel langzamerhand. Kip is in dit geval duidelijk (of ei, wat je maar wilt) Geen doel hebben kan volgens mij ook een oorzaak van depressies zijn.
Vandaar ook het wat strakkere sportregime. Fight the dip.
Klopt hoor, de echte check heet iets van een zeven punts controle of zo ietsquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Prikken ze dan maar 1x? Ik geloof dat om het helemaal uit te sluiten je over een hele dag (ochtend?) moet worden geprikt, om de zoveel tijd, omdat het best kan zijn dat je soms wel in de marge valt en soms niet. Ik heb dat weleens gehoord en probeer er nu iets over te vinden, maar dat lukt niet en hoop dat Puff of Sjaap hier meer over weet.
Ik ben gister ook de buurt afgegaan om muurtjes, bankjes, klimrekken en touwspinnen te vindenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gisteravond. En gister ook maar weer eens met de trap naar de 11e gegaan.
Lijstje voor vandaag:
O: koffie verkeerd, mager yoghurt, zomerfruit, cruesli
T: dubbele boterham pindakaas banaan
L: home made couscous salade met gegrile aubergine en courgette, feta, zongedroogde tomaat, kikkererwten, kappertjes en heel veel munt/peterselie/koriander
T: dubbele boterham pindakaas banaan
D: bloemkool of sperziebonen. Even verzinnen wat ik erbij ga nemen.
T: bak kwark.
Tot en met mijn 2e T is het ruim 1200 calorieen overigens.
S vandaag wordt in en over zo'n touwklimrek klimmen.En er naartoe joggen (1 km ofzo).
Het leek me al sterk dat dat niet al gedaan was. Nou ja, op zich fijn dat er geen afwijkingen gevonden worden, maar jij zit er mooi meequote:Op woensdag 6 juni 2012 09:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, valt toch wel mee? Ik zie groente, fruit en variatie. Jammer van al die suikers op 1 dag, maar dat valt te compenseren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:
Zal ik mijn lijstje gisteren eens posten? Kunnen jullie lachen!
O: magere yoghurt (200 ml) met muesli (40 gr)
T: 35 gr gemengde noten
L: kop romige preisoep, 250 gr salade (sla, tomaat, wortel, courgette), 1 grote boterham kaas
T: 150 gr kwark met 1 peer
T: happers (ontbijtkoek, 25 gr)
B: 2x20 minuten fietsen
D: couscous salade met feta, zwarte olijven, tomaat, komkommer, munt en peterselie
T: 2 blokjes pure chocola, 4 snoepjes (winegums), kleine kaasstengel (jaja)
S: bodybalance
Oh, dat zou inderdaad fijn zijn ja! Sowieso leuk dat je met een publicatie bezig bent. Succes!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik moet wel. Ik wel voordat ik naar de US ga volgende week vrijdag een artikel insturen naar een journal. En morgen wil ik hem naar m'n begeleider sturen. Het zou zoooo fijn zijn als dat van m'n bureau af is als ik wegga.
Herkenbaar, dat van die springangst. Die gebroken enkel heeft bij mij best wat angst veroorzaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:47 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik ben gister ook de buurt afgegaan om muurtjes, bankjes, klimrekken en touwspinnen te vinden
Gelukkig wel wat in de buurt om te oefenen met klimmen en springen, dat is echt mijn grootste valkuil denk ik, angst om ergens overheen/op te springen
Ik heb ook pull-ups geprobeerd aan het klimrek, ik kon er wel nul!
Tuulk! Gewoon doorzetten en met een maandje ofzo kunnen we er vast 1quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat van die springangst. Die gebroken enkel heeft bij mij best wat angst veroorzaakt.
Bij mijn ouders in de wijk stikt het van de speeltuinen.En ik heb een mini-parkje/speeltuin voor de deur met iig grote rotsen. Ik ga vanavond gewoon rustig een rondje urbanathlonnen.
En een Pull-up-boks!
Maar ooit zal het me lukken.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef conleche het volgende:
Waarom moet je je voor de Urbathlon kunnen oppullen? Als je ergens op moet klimmen kan je je toch afzetten met je voeten en kom je ergens op vanuit elan en niet uit die belachelijk moeilijke stilstaande houding?
Misschien moet je ergens optrekken waar je je niet echt kan afzetten...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef conleche het volgende:
Waarom moet je je voor de Urbathlon kunnen oppullen? Als je ergens op moet klimmen kan je je toch afzetten met je voeten en kom je ergens op vanuit elan en niet uit die belachelijk moeilijke stilstaande houding?
Dat filmpje bewijst mijn punt! Alles gaat vanuit beweging en is dus te doen. (wel zwaar overigens, zo te zien, maar te doen.) Terwijl optrekken vanuit stilstand niet te doen is. (Voor mij danquote:
Maar kon je dan niet ook je benen gebruiken?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:07 schreef Novem het volgende:
Op een of ander filmpje moesten ze zich aan een touw een rechte muur van 3 meter op trekken, dan is het wel fijn als je kan pull-uppenIk hoop dat er genoeg mannen zijn die me zo'n muur op willen sleuren
Serieus?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat filmpje bewijst mijn punt! Alles gaat vanuit beweging en is dus te doen. (wel zwaar overigens, zo te zien, maar te doen.) Terwijl optrekken vanuit stilstand niet te doen is. (Voor mij dan)
Nee, gewoon vanaf de grond met een rechte muur zonder plekken voor je voeten, alleen een touw dat van boven naar beneden hangt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar kon je dan niet ook je benen gebruiken?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:11 schreef Novem het volgende:
[..]
Nee, gewoon vanaf de grond met een rechte muur zonder plekken voor je voeten, alleen een touw dat van boven naar beneden hangt.
Ik heb nog trauma's van de gymlessen dat we moesten touwklimmenIedereen zat boven in de gymzaal en ik slingerde wat heen en weer op 30cm boven de grond
Wel een ideale plek voor de single vrouw....quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het is allemaal te trainen natuurlijk, maar net als dat de ene snel spieren opbouwt en de andere juist langzaam, zal het bij de ene ook makkelijker gaan dan bij de ander.![]()
Zag trouwens dat 19% van de inschrijvingen vrouw is. Dus ik heb hoop dat er wat mooie mannen zijn die ons helpen.
Maar er is een touw toch? Waar je je voeten in kan vlechten? Als vroeger met touwklimmen? Touwklimmen vond ik echt supermakkelijk, maar dat kwam dan waarschijnlijk vooral uit mijn benen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Novem het volgende:
[..]
Serieus?
Rechte muur van 3 meter? Daar kan je je niet op afzetten ofzo. Maar ik ben dan ook heel slap als het op pullups aankomt, kan wel push ups
O haiquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wel een ideale plek voor de single vrouw....
Touwklimmen, nog iets ik vroeger ook al niet kon.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar er is een touw toch? Waar je je voeten in kan vlechten? Als vroeger met touwklimmen? Touwklimmen vond ik echt supermakkelijk, maar dat kwam dan waarschijnlijk vooral uit mijn benen.
Ik denk ook wel dat het heel veel helpt als je je armen traint hoor, maar als je geen pullups kan, denk ik toch wel dat je het kan volbrengen.
Dat is denk ik wel heel zwaar omhoog, of je moet het met een aanloop doen. Ik denk dat dat sws de truc is: proberen het niet op kracht maar in de beweging te doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:14 schreef Perruche het volgende:
Of gewoon je voeten op de muur, net als ze met abseilen doen. Maar dan omhoog?
Ze gaan er in het voorjaar 1 in Rotterdam organiseren!quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het ook retestoer en ik vind het jammer dat ik er niet bij ga kunnen zijn. Wel fijn dat jullie het eerst 'even' gaan doen voor ik het zelf eventueel waag.
Ja stomme brulliesquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
moet je maar niet zo nodig brullies willen.
Ik heb dit weekend ook een zak gehad.
Je hoeft het allemaal niet op te eten he?!quote:
Ik wil eiks wel in m'n eigen stad geloof ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:29 schreef Novem het volgende:
[..]
Ze gaan er in het voorjaar 1 in Rotterdam organiseren!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef V1z0R het volgende:
Cocofoto's gemistNaja, ze zal wel een schaap aan het molesteren geweest zijn of zo
Jawel, ieder jaar 1 denk ik, maar ze zullen wel het idee hebben dat het leuk is om het steeds in een andere stad te doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wil eiks wel in m'n eigen stad geloof ik.Of word het geen jaarlijks terugkerend iets?
Wat gebeurdt er allemaal dan!quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:43 schreef Nallie het volgende:
Ik inspireer Perr![]()
Verder is deze week gewoon drama geloof ik... En dit weer... Zo weer door de regen fietsen. Heb een regenpak gekocht
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wil eiks wel in m'n eigen stad geloof ik.Of word het geen jaarlijks terugkerend iets?
Bloedende knieen, gekneusde enkelsquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga eventueel alleen meedoen als ik niet volledig ben afgeknapt op de verhalen van de slankies die nu mee gaan doen én als er weer (eventueel andere) slankies meedoen.
Werk schmerk. Teveel te doen en teveel geflipte kinderen deze week waardoor ik nergens aan toe komquote:
Ik denk dat je collega gelijk heeft. I.i.g. goed intapen, tegen schuurwonden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:56 schreef Novem het volgende:
[..]
Bloedende knieen, gekneusde enkelsM'n collega raadde me bloedserieus aan om knie- en elleboogbeschermers aan te doen
Dat zou er echt te lollig uitzien
Kom op zeg! Ik moet toch wel na de Urbanathlon mijn blauwe plekken en schaafwonden kunnen showen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk dat je collega gelijk heeft. I.i.g. goed intapen, tegen schuurwonden.
Ik ga sowieso in lange broek tegen schaafwonden, tape is misschien ook wel een goed idee, onder de broek!quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk dat je collega gelijk heeft. I.i.g. goed intapen, tegen schuurwonden.
heuj! ik had hem al weggemoffeld, ik zag het in de quote.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:46 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Vanaf 20 juli ga ik in training voor de Urbanathlon. In juni moet ik vooral nog heul veul op de fiets zitten, maar eerst deze week hardlopen voor het wedstrijdje van as zondag. En als ik alles gedaan heb, dan ga ik op zwemles voor een triathlon. Of een paar weken op de bank zitten en chocolade eten
Hahaha, ik heb wel allemaal wedstrijden gepland staan voor volgend jaarquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:56 schreef Novem het volgende:
[..]
Bloedende knieen, gekneusde enkelsM'n collega raadde me bloedserieus aan om knie- en elleboogbeschermers aan te doen
Dat zou er echt te lollig uitzien
Hoeveel tijd moet er tussen 2 diensten zitten? Iets met arbeidstijdenwet. Volgens mij is 8 uur een minimum in uitzonderingsgevallen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, jillian is gedaan. Over drie uur weer werken. En morgen om half 9 weer paraat zelfs. Oeioei
^^quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:15 schreef loveli het volgende:
Indien cursus voor werk wel, lijkt me. Bij ons worden in zulke gevallen de laatste 2 uur van de avonddienst op kosten van de baas geschreven.
Maar die zelfdiscipline bleek dus veel moeilijker terug te halen dan dat hij zelfs dacht! Kan me er ook wel iets bij voorstellen eigenlijk.... Je raakt zo snel gewend aan die andere levensstijl, gooi dat maar weer eens snel om!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef Novem het volgende:
Wel knap dat hij het gewicht weer is kwijtgeraakt, maar hij had wel een voorsprong op de meeste dikke mensen; een goede fysieke basis (spiergeheugen), kennis van sport en voeding en een track record van zelfdiscipline.
Wat is het koud trouwens![]()
Avonddienst loopt officieel tot 23:45, was nog een uur langer bezig. Indien dat morgen ook zo is, halen we de 9 uur ertussen zelfsquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:15 schreef loveli het volgende:
Indien cursus voor werk wel, lijkt me. Bij ons worden in zulke gevallen de laatste 2 uur van de avonddienst op kosten van de baas geschreven.
Hij liever dan ik. En dan te bedenken dat hij de ellende start met een behoorlijke hoeveelheid spiermassa en een goede basis.. Weet niet of ik respect voor 'em moet hebben of dat ik het een minder verantwoordelijke actie vind.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:23 schreef Siral het volgende:
Trouwens, interessant iets:
From fit 2 fat, from fat 2 fit
Pff wel respect voor die vent dat hij dat heeft gedaan..
Dus slapen, cursus, werken, slapen, cursus, werken? Indien voor de baas, dan lijkt me dat een dubbele dienst, of is dat normaal bij jullie? Lastig om tussendoor fatsoenijk te eten. En belangrijker, lastig om je vent te zien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Avonddienst loopt officieel tot 23:45, was nog een uur langer bezig. Indien dat morgen ook zo is, halen we de 9 uur ertussen zelfs![]()
Rooster gekregen voor juli en aug, 10 dagen achtereen werken. Daar ga ik dan weer wel tegen protesteren...
deze week is als volgt:quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus slapen, cursus, werken, slapen, cursus, werken? Indien voor de baas, dan lijkt me dat een dubbele dienst, of is dat normaal bij jullie? Lastig om tussendoor fatsoenijk te eten. En belangrijker, lastig om je vent te zien.
My thoughts exactly..quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij liever dan ik. En dan te bedenken dat hij de ellende start met een behoorlijke hoeveelheid spiermassa en een goede basis.. Weet niet of ik respect voor 'em moet hebben of dat ik het een minder verantwoordelijke actie vind.
niet heel erg anders. Rode bieten op brood is lekker, en rode bieten en geitenkaas is ook lekker!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:27 schreef V1z0R het volgende:
Rode bieten op brood? Nog nooit gehoord. Smaakt dat zuurdesemspul dan ook anders?
In Australie krijg je bieten op je hamburger!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:27 schreef V1z0R het volgende:
Rode bieten op brood? Nog nooit gehoord. Smaakt dat zuurdesemspul dan ook anders?
Brokkelen, of deze nemen:quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:30 schreef Viking84 het volgende:
Hmm, geitenkaas.
Smeren jullie je bth niet kapot met geitenkaas? Of laat je de kaas eerst even op kamertemp komen?
Ik nog steeds niet in m'n hoofd bedenken hoe die combinatie nou zal smaken. Keer proberen dus maar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet heel erg anders. Rode bieten op brood is lekker, en rode bieten en geitenkaas is ook lekker!
Dat is een S jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:31 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje:
O: yoghurt/banaan/honing
T: twee bth pindakaas
L: twee bth kaas
T: appel
S/B: herstelrondje van 3 km (heel langzaam, dus meer een B dan een S)
D: frittata boerenkool/artisjokken
T: handje gemengde noten
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:39 schreef V1z0R het volgende:
Brokkelt niet iedereen dingen als geitenkaas sowieso? Feta doe je toch ook niet hele blokjes van door je salade?
dit was een broodje dat ik gehaald heb ergens, en waren redelijk dikke plakken chevre, met een harde buitenkant dus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:30 schreef Viking84 het volgende:
Hmm, geitenkaas.
Smeren jullie je bth niet kapot met geitenkaas? Of laat je de kaas eerst even op kamertemp komen?
Ik heb sinds kort feta van de Lidl. Echt feta, geen witte kaas. Hij is niet zo lekker als die van de turk, maar toch niet slecht!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heel goed per!
Geitenkaas heb ik altijd van Lidl. Sloeber blijf ik toch
Krijg je bij sommige restaurants welquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:43 schreef Perruche het volgende:
[..]ja lekker zo'n hele plak feta zo bam! op je sla
Viz, ik heb volgens eetmetert 98 gram eiwit vandaag. Schouderklopje?
Meisjes die vragen en zo...quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:43 schreef Perruche het volgende:
[..]ja lekker zo'n hele plak feta zo bam! op je sla
Viz, ik heb volgens eetmetert 98 gram eiwit vandaag. Schouderklopje?
Oew, wat voor boeken?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoppa! Net even voor bijna 300 euro aan boeken besteldFijn werk heb ik
ja, de feta van de lidl is fijn!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort feta van de Lidl. Echt feta, geen witte kaas. Hij is niet zo lekker als die van de turk, maar toch niet slecht!
Zuviele rot auf deinen lippen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oew, wat voor boeken?
Radio --> JEANNEHHHHHH!!1einz! Quit living ooooon dreams!
Een aantal boeken over Market Entry Strategy, Marketing Ethics, CRM, Brand Management en Consumer Behavior.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oew, wat voor boeken?
Radio --> JEANNEHHHHHH!!1einz! Quit living ooooon dreams!
Heb je daar een boek voor nodig? Iemand roept hier M&M's => iedereen aan de brullies. Iemand roept drop => iedereen gezwollen enkels. Nog even en iedereen molesteert schapenquote:
Waarom foeiquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren lasagne gegeten. En vooraf bospaddenstoelensoep. Nom!
Kreeg van een student een doos merciOmdat ik hem zo goed had geholpen met een vak. Was wel erg lief
En ben genomineerd voor de 'maatwerkprijs' (en met mij vele anderen, dus zo speciaal is het nou ook weer niet, mgoed). Dat kunnen medewerkers en studenten doen, mensen nomineren, als ze vinden dat die persoon nét dat beetje meer heeft gedaan. Vermoed dat een student die ik bijles heb gegeven me heeft genomineerd, maar dat is een pure gok. Hoe dan ook, toch wel leuk
En verder: Pief & Vaiz: foei toch!
Jawohl!quote:
Tis meer dat ik wat literatuur moet uitzoeken die mijn studenten ter voorbereiding op hoorcollege/ondersteuning bij werkcollege kunnen lezen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je daar een boek voor nodig? Iemand roept hier M&M's => iedereen aan de brullies. Iemand roept drop => iedereen gezwollen enkels. Nog even en iedereen molesteert schapen
Nu even volstoppen met vitamine C and the likes en morgen ècht beter zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nou, wil je toevallig een gastcollege doen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:03 schreef Perruche het volgende:
Marketing ethics; daar ging mijn masterscriptie over mwhehe.
Ik heb ze een week niet aangeraakt en gisteren en eergisteren heb ik wel M&M's op.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je hoeft het allemaal niet op te eten he?!
Maar hoe gaat het nu met je? Ik zie je af en toe een one liner posten en dat je het moeilijk vindt om in het weekend van je wijntjes af te blijven en dat je geen zin hebt om te sporten, maar dat gaat natuurlijk niet werken als je met een normaal en gezond leefpatroon wilt afvallen.
Ha! Dat lijkt me supervet maar heb nog nooit zoiets gedaan, werk er ook niet dagelijks mee dus kweenie in hoeverre dat relevant isquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh nou, wil je toevallig een gastcollege doen?Ik wil sowieso gastdocenten inzetten, dan zien die studenten niet alleen maar mijn hoofd. Ongeveer 1 hoorcollege wordt volledig gewijd aan marketing ethics. Loopt overigens pas in blok 3 komend schooljaar, dus zo vanaf januari 2013.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |