Je vergeet de tien keer achter elkaar: " MEH"quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Lief is verkouden en dat gaat zo:
Snuif..........snuif...... SNUIF!!!
OWWWWWWWWWWWWWWW liefjeSNUIF
Mannen
Ah gusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Lief is verkouden en dat gaat zo:
Snuif..........snuif...... SNUIF!!!
OWWWWWWWWWWWWWWW liefjeSNUIF
Mannen
Nawquote:
Penistransplantatie?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zijn ze inderdaad. En het zijn er nog veel ookarrogant
![]()
Helaas ben ik meestal net een paar jaar te vroeg met mijn ideeen en visie en zien directies pas naderhand in dat ik gelijk had/heb. Maar dan heeft een gewiekstere collega het idee al geadopteerd en mag hij met de eer strijken.
*gaat op zoek naar een training waarmee ik dit probleem kan elimineren
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef Perruche het volgende:
Trouwens even spammen;
http://www.red-een-kaas.nl/
Moest denken aan Kaas de fokker, met de Kaasmobielquote:
Niet erg, maar ze bevatten gewoon wat weinig nuttige stoffen, that's allquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Phaidra, het waren wel bruine bollen en maar 1 soepstengel?Da's toch nie zo erg?
Dit is een beetje een dikkie. Net zo zwaar als een zusje, maar lijkt wel een keer zo breed. Ook wat wolligerquote:
Bij deze leeftijd begint het ook echt leuk te worden. Lekker wollige klunsjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dit is een beetje een dikkie. Net zo zwaar als een zusje, maar lijkt wel een keer zo breed. Ook wat wolligerEn ze kan haar kont nog niet zo goed omhoog krijgen bij het lopen
Dat vraag ik me ook een beetje afquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Moest denken aan Kaas de fokker, met de Kaasmobiel![]()
Leuk wel! Maar 1,5 kilo kaas, hoe krijg je dat op tijd op
Goed dat je die quote! Ik ga ook een kaas redden!quote:
Kun je tot in het oneindige invriezen las ik.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed dat je die quote! Ik ga ook een kaas redden!
Ik heb gesquat met 45 kilo in mn nek. En mn armen voelen een beetje doof aan.
Iemand geinteresseerd in de stats van mn oefeningen en gewichten?
Mooi zwart! Kittens zijn echtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:42 schreef Phaidra het volgende:
KittehSchattig beestje Lie!
Zaterdagochtend gaan wij onze ophalen, zin in!
En ook een plaatje bij deze mededeling:
[ afbeelding ]
Heb nu deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hij is bij een andere lichtinval wat bruinig (met een soort landingsbaan over z'n rugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, invriezen = geniaal!Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij is bij een andere lichtinval wat bruinig (met een soort landingsbaan over z'n rug).
Oh, tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, invriezen = geniaal!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
Wat een schatje Lielie
Ok dit zijn de keuzes:
- Fiesta (aubergine ik vinde andere kleuren niks)
- VW Blue motion Polo
- Audi A15
Gniffel, sorry ik vind die kleur niet mooiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja mooi die Ford.
Mijn meneer krijgt straks de nieuwe Eco Focus in de dure kleur (candyred en dat kost 1000E extra)
Coockie, die wil ik op fb omdat het kan
Tha fuck, dan kan ik eerst salarisverhoging vragen om de benzine op te hoestenquote:
Gewoon ff salaris van de Mr regelen en commissie vragen. En konijnevoer gaan eten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tha fuck, dan kan ik eerst salarisverhoging vragen om de benzine op te hoesten
Dat krat past zelfs in mijn autoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het is maar een auto hoor?! Het ding hoeft je toch alleen maar veilig van A naar B te brengen? En het liefste met een beetje comfort erin (ok, en mijn aanvullende eis: er moet een boodschappenkrat in de kofferbak passen), maar dat is het dan ook wel toch?!
Ik zou voor de zuinigste gaan met de minste onderhoudskosten.
Ben bang dat wij het niet eens gaan worden, ben echt dol op dingen met wielen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het is maar een auto hoor?! Het ding hoeft je toch alleen maar veilig van A naar B te brengen? En het liefste met een beetje comfort erin (ok, en mijn aanvullende eis: er moet een boodschappenkrat in de kofferbak passen), maar dat is het dan ook wel toch?!
Dat salaris is reeds voor elkaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon ff salaris van de Mr regelen en commissie vragen. En konijnevoer gaan eten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef Phaidra het volgende:
De Polo zou ik iig laten staan (vind ik echt niet mooi & voor pubers) Wij hebben nu onze tweede Focus, we zijn wel tevreden over Ford in t algemeen. Audi's heb ik geen verstand van. Het schijnt dat ze afdrukken achterlaten bij aanrijdingen.
Ja verbaasde me vanmorgen over de ruimte achterin een ka.quote:
juist, dat ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk maar met dicht dak zoals zoveel cabrio's valt hij niet meequote:
Maar past niet in een Aygo, C1 of 107! Serieus!quote:
Wel! als je de achterbanken naar voren gooit dan past heeeeel veelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar past niet in een Aygo, C1 of 107! Serieus!
Daarom heb ik mn Yaris niet ingeruild.
Goede koop trouwens die Yaris, de 13 jaar beurt kostte me 160 euro. Inclusief keuring.
Ruimte achterin viel me echt alles mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar past niet in een Aygo, C1 of 107! Serieus!
Daarom heb ik mn Yaris niet ingeruild.
Goede koop trouwens die Yaris, de 13 jaar beurt kostte me 160 euro. Inclusief keuring.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef Perruche het volgende:
Jaaaah een oude volvo! Of Saab. Of een Volvo 440 met spoiler! Die hadden wij vroegah thuis voor de paardentrailer, echte ouwe lullen bak maar rijden! Heerlijk.
Voorlopig nog niet eens plaats voor een halve smart dus ik houd het maar bij mijn 1PK Gazelle, in nachtzwart.
Waar rij je nu in dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:32 schreef anna82 het volgende:
Ga je een nieuwe nieuwe auto kopen ML? Ik heb daar echt het geld niet voor over. Wat zeg ik, daar heb ik überhaupt het geld niet voor.
Polo vond ik prima, Ford meer iets voor schoonouders![]()
Als ik ooit een 'vaste' baan krijg zonder lease-waggie koop ik een oude volvo, die zijn tof!
Zal ik je Yaris ff helpen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil eigenlijk een Volvo Amazone, maar ga geen andere auto kopen zolang de Yaris het nog doet.
Maakt niet uit, alles wat een beetje aan te fietsen is, doe ik het liefste op de fiets.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is zelfs nog overschat vrees ik...
quote:
Nee, doe maar niet.quote:
Ik houd ook van fietsen, behalve al het regent/sneeuwt! Als ik niet in het centrum zou wonen zou i overigens wel een auto willen, maar voor nu voel ik me zonder fiets echt gehandicapt!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles wat een beetje aan te fietsen is, doe ik het liefste op de fiets.
Binnenkort toch maar eens echt een extra fiets uitzoeken.
Neee doe eens linkjes!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:42 schreef loveli het volgende:
I'm jinxedEven 10 MP vensters met toffe auto's wegklikken.
Niet jinxen!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:43 schreef loveli het volgende:
Stop de persen! Perr heeft al 10 jaar dezelfde fiets in A'dam!
De nieuwe hybride Lexus. Hiervoor een Megane Coupequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar rij je nu in dan?
Oude auto's zijn tof maar heb er 1 en daar wil ik het bij laten al lonkt een cabrio wel.
Oh die megane is mooi! Die wilden wij toen ook als lease maar dat duurde wel erg lang.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
De nieuwe hybride Lexus. Hiervoor een Megane Coupe, als je geen verstand van voetbal hebt (en een leasemij die alrijd komt helpen) mag je best van Franse auto's houden.
Ik heb mijn 10e fiets in Amsterdam! Van de voorgangers heb ik er minstens twee niet op slot gezet...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:43 schreef loveli het volgende:
Stop de persen! Perr heeft al 10 jaar dezelfde fiets in A'dam!
Neh daarvoor al.quote:
Jaja totdat je een oogje hebt op een gozer van 22. Jezus was me dat schrikken. Ben er wel direct van genezenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
Ja bedankt dames, volgens mij ben ik daar te oud voor.
Alles komt tegenwoordig uit '90 ik voel me bejaard.
Het klinkt stom maar het is schijnbaar omgedraaidquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jaja totdat je een oogje hebt op een gozer van 22. Jezus was me dat schrikken. Ben er wel direct van genezen![]()
Ja ik vind het te vroegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:35 schreef Mini. het volgende:
Hey, ik heb de naam ook niet bedacht.
Morgenochtend schuift Venus voor de zon langs. Alleen is het misschien te bewolkt om het te kunnen zien.
-edit- je zult wel nerd moeten zijn om dit te kunnen waarderen.
heuj, niks mis mee, die van mij was ook 22 (nu 23, bijna 24quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jaja totdat je een oogje hebt op een gozer van 22. Jezus was me dat schrikken. Ben er wel direct van genezen![]()
Heb als vervanging toen mn auto in de garage stond een week in een megane coupe geredenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh die megane is mooi! Die wilden wij toen ook als lease maar dat duurde wel erg lang.
moet je maar niet zo nodig brullies willenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:19 schreef Sarabi het volgende:
En weer M&M's gesnoeptgisteren ook al.
Een voordeel is dat de zak nu op is maar moet toch eens stoppen met die onzin.
Hele mooie auto inderdaad maar meer iets voor in de lease.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Heb als vervanging toen mn auto in de garage stond een week in een megane coupe geredenReed echt lekker, meesturende koplampen, keyless entry dus openen en starten met sleutel in je broekzak. Was knaloranje en met zo'n uitlaat in het midden, dus was echt een blikvanger.
De grote nadelen: enorme dakstijl aan de achterkant door coupevorm, dus geen zicht naar achter.. Traction control kon niet helemaal uit. En met mijn rijstijl en 180 pk reed ie 1:10..
Maar was mooi voor een week
Not yet maar de man in de garage had er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:48 schreef _aurum_ het volgende:
ML isje auto echt total loss verklaard dan?
Dieper gaan danquote:Op woensdag 6 juni 2012 07:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het regent en ik krijg ook geen spierpijn van squatten met 45 kg in mn nek.
Moet ik me nu zorgen maken?
Ik ga morgenmiddag denk weer, dan zal ik wel even vragen of ik alles goed doe.quote:
ja, er staan hieronder 8 wasmachiines voor algmeen gebruik. En als je vroeg bent zijn ze niet allemaal bezet. Ideaal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed punt Jagär! Alhoewel er misschien wel een correlatie zou kunnen zijn met dat squatten.
Ik hoop voor je dat je gebruik hebt kunnen maken van verschillende wasmachines. Die van mij doet minstens een uur over een was.
Ken er meer. Afgezien van die regen dan. En het fietsen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:22 schreef Nallie het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Ik werd bloedchagrijnig wakker dus dat belooft wat voor vandaag...
In elk geval 1,5 uur fietsen in de regen
Same here! Behalve dat fietsen danquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:22 schreef Nallie het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Ik werd bloedchagrijnig wakker dus dat belooft wat voor vandaag...
In elk geval 1,5 uur fietsen in de regen
Maar hoe oud ben jij dan!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heuj, niks mis mee, die van mij was ook 22 (nu 23, bijna 24)
om 6 uur moet ik opstaan. aan welke kant (oost, noord, west, etc) is die venuspassage?
Hoe krijg je de bijna zelfde kleur gevondenquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:46 schreef Perruche het volgende:
Ah goedemorgen!
Ml kweenie hoor, maar is een auto echt "total loss" met die paar dingetjes die jouw auto heeft? Ik denk bij "total loss" eerder aan zoiets:
[ afbeelding ]
nallie
En henk, heb je je knieen niet voor je tenen en je hoek onderbeen/bovenbeen komt tot 90 graden? Mij lukt dat niet als mijn voeten schouderbreed staan, ik zet ze altijd een tikje wijder om dieper te kunnen gaan. Werkt misschien voor jou ook? Verder absoluut GEEN rust nemen (knieën strekken) tussen de verschillende squats door, probeer er echt een aantal zonder te stoppen te doen.
Varieren in snelheid kan ook werken, bijv. 4 tellen naar beneden en 4 omhoog, of 3 naar beneden 1 omhoog, 2 naar beneden 2 omhoog, of "down and hold" - 1 naar beneden, 2 vast houden (laag!) en 1 omhoog.
Volgens de "holland Allerhande" eet de gemiddelde Nederlander ongeveer 16 Kg (Kilo!!) kaas per jaar. Je kan Parmezaan makkelijk een half jaar bewaren in kaaspapier en desnoods invriezen. Geen excuus meer dus om geen kaas te redden!quote:
Beter Leonneke dan Freudjequote:Op woensdag 6 juni 2012 08:53 schreef An24 het volgende:
Spannend MI!
Freud had het ook...anderhalf jaar geleden....twee weken voor onze bruiloft. Hij ging zijn trouwpak ophalen. Voegde er een vrachtwagenchauffeur verkeerd in. Freud kreeg een tikje van achter en kwam haaks op de vrachtwagen te staan, die Freudjes Seat Leonneke nog flink wat meters naar voren verplaatste. Dat was ook het einde van Leonneke
Ja, gelukkig ook alleen stijve nek. Freud had er flink de pest in. Hij was gek op die auto en kocht vervolgens een oude clio, voor mij, als ik ruimte had voor een auto. Ik rij nu met een auto van de zaak en Freud zit met een clio opgescheeptquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Beter Leonneke dan Freudje![]()
Wel zonde.
Het is wel erg lekker, als ik nog geld over hou dan doe ik meequote:Op woensdag 6 juni 2012 08:51 schreef Perruche het volgende:
Iemand vroeg overigens naar "anderhalve kilo kaas![]()
![]()
hoe krijg je dat nu op
![]()
" n.a.v. deze quote van mij;
[..]
Volgens de "holland Allerhande" eet de gemiddelde Nederlander ongeveer 16 Kg (Kilo!!) kaas per jaar. Je kan Parmezaan makkelijk een half jaar bewaren in kaaspapier en desnoods invriezen. Geen excuus meer dus om geen kaas te redden!
Oei dat klinkt ook als zhe horror zeg (zowel ongeval als het oude clio verhaalquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ook alleen stijve nek. Freud had er flink de pest in. Hij was gek op die auto en kocht vervolgens een oude clio, voor mij, als ik ruimte had voor een auto. Ik rij nu met een auto van de zaak en Freud zit met een clio opgescheept
Ja, indeed. Freud was ook erg rationeel over het feit dat hij tegen het logo van de vrachtwagen keek toen hij vooruit geschoven werd. Ik zou lichtelijk emotioneel rakenquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei dat klinkt ook als zhe horror zeg (zowel ongeval als het oude clio verhaal).
Ik ben blij dat ik niet heb gezien dat er verkeer tegen me in gereden kwam.
Ja kaas in het algemeen misschien (ik niet, want ik hou niet van kaas op brood). Maar parmezaan gaat bij mij echt alleen door italiaans getinte maaltijden en meestal doe ik al vrij lang met zo'n puntje uit de supermarktquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:51 schreef Perruche het volgende:
Iemand vroeg overigens naar "anderhalve kilo kaas![]()
![]()
hoe krijg je dat nu op
![]()
" n.a.v. deze quote van mij;
[..]
Volgens de "holland Allerhande" eet de gemiddelde Nederlander ongeveer 16 Kg (Kilo!!) kaas per jaar. Je kan Parmezaan makkelijk een half jaar bewaren in kaaspapier en desnoods invriezen. Geen excuus meer dus om geen kaas te redden!
Iekkksssquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, indeed. Freud was ook erg rationeel over het feit dat hij tegen het logo van de vrachtwagen keek toen hij vooruit geschoven werd. Ik zou lichtelijk emotioneel raken
Goed dat je het zegt, gister vergeten te vragen aan Tink. Diabetes en nierproblemen komen vaak voor. Je zou alleen zeggen dat een ziekenhuis dat zelf ook kan verzinnen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja kaas in het algemeen misschien (ik niet, want ik hou niet van kaas op brood). Maar parmezaan gaat bij mij echt alleen door italiaans getinte maaltijden en meestal doe ik al vrij lang met zo'n puntje uit de supermarkt.
Tink, ik las nog over dorst gister. Ben je recentelijk gecheckt op diabetes?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iekkksss
Ja ik ook, ik ga van het visioen vangrail nog wel een beetje bibberen zeg maar.
Al heb ik geen traan gelaten, ik weiger het tot me door te laten dringen
Auto's kunnen ook total loss zijn zonder enige schade aan de buitenkantquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:46 schreef Perruche het volgende:
Ah goedemorgen!
Ml kweenie hoor, maar is een auto echt "total loss" met die paar dingetjes die jouw auto heeft? Ik denk bij "total loss" eerder aan zoiets:
[ afbeelding ]
nallie
En henk, heb je je knieen niet voor je tenen en je hoek onderbeen/bovenbeen komt tot 90 graden? Mij lukt dat niet als mijn voeten schouderbreed staan, ik zet ze altijd een tikje wijder om dieper te kunnen gaan. Werkt misschien voor jou ook? Verder absoluut GEEN rust nemen (knieën strekken) tussen de verschillende squats door, probeer er echt een aantal zonder te stoppen te doen.
Varieren in snelheid kan ook werken, bijv. 4 tellen naar beneden en 4 omhoog, of 3 naar beneden 1 omhoog, 2 naar beneden 2 omhoog, of "down and hold" - 1 naar beneden, 2 vast houden (laag!) en 1 omhoog.
In zo'n situatie vraag je je toch af of zo'n vrouw nog wel capabel is om te rijdenquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik heb ook een autoverhaal!
In het begin van onze relatie heb ik Martijn's Corrado economisch total loss weten te krijgen![]()
Was heel stom, ik ging op bezoek bij een vriendin. In die straat parkeren mensen aan beide kanten van de straat, dus je kunt er met 1 auto tegelijk door (en anders goed ruimte maken voor elkaar). Anyhoo, ik parkeerde de Corrado voor vriendin's deur en ging nog even naar binnen.
Ik ben (niet overdreven!) een minuut binnen: de deurbel. Heeft een oudere mevrouw tegen de auto aan gereden. Kwam een tegenligger aan, mevrouw paniekte, trapte op 't gas en stuurde haar auto vol de Corrado in.
Auto van de mevrouw reed niet meer, Martijn's auto was tegen de auto van mijn vriendin aan geduwd (die stond een stuk voor me) en bleek later total loss te zijn.
Als klap op de vuurpijl zei de mevrouw ook nog: "Oh nee, mijn zoon doet me wat! Dit is me twee weken geleden ook al overkomen!"
Ik doe juist heel erg mijn best om mijn oefeningen zo netjes mogelijk te doen en squatten kan ik ondertussen wel. Alhoewel dat met 45 kg in mn nek een stuk minder makkelijk ging dan met 35 kilo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:46 schreef Perruche het volgende:
Ah goedemorgen!
[ afbeelding ]
nallie
Het laatstequote:Op woensdag 6 juni 2012 09:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik doe juist heel erg mijn best om mijn oefeningen zo netjes mogelijk te doen en squatten kan ik ondertussen wel. Alhoewel dat met 45 kg in mn nek een stuk minder makkelijk ging dan met 35 kilo.
Twijfel ook een beetje wat nu wijsheid is: zoveel mogelijk gewicht pakken of minder gewicht en perfect kunnen uitvoeren.
Dat was er bijvoorbeeld vooral met Martijn's auto aan de hand. Buitenkant leek ok, maar wielophanging (?) of andere belangrijke dingen waren helemaal scheef en stuk gegaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Auto's kunnen ook total loss zijn zonder enige schade aan de buitenkant.
Een oefening niet perfect uitvoeren is imo niet zo nuttig. Ook al kan je dan 50 kilo extraquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik doe juist heel erg mijn best om mijn oefeningen zo netjes mogelijk te doen en squatten kan ik ondertussen wel. Alhoewel dat met 45 kg in mn nek een stuk minder makkelijk ging dan met 35 kilo.
Twijfel ook een beetje wat nu wijsheid is: zoveel mogelijk gewicht pakken of minder gewicht en perfect kunnen uitvoeren.
Het verbaast mij niets dat Martijn een Corrado reed.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik heb ook een autoverhaal!
In het begin van onze relatie heb ik Martijn's Corrado economisch total loss weten te krijgen![]()
Was heel stom, ik ging op bezoek bij een vriendin. In die straat parkeren mensen aan beide kanten van de straat, dus je kunt er met 1 auto tegelijk door (en anders goed ruimte maken voor elkaar). Anyhoo, ik parkeerde de Corrado voor vriendin's deur en ging nog even naar binnen.
Ik ben (niet overdreven!) een minuut binnen: de deurbel. Heeft een oudere mevrouw tegen de auto aan gereden. Kwam een tegenligger aan, mevrouw paniekte, trapte op 't gas en stuurde haar auto vol de Corrado in.
Auto van de mevrouw reed niet meer, Martijn's auto was tegen de auto van mijn vriendin aan geduwd (die stond een stuk voor me) en bleek later total loss te zijn.
Als klap op de vuurpijl zei de mevrouw ook nog: "Oh nee, mijn zoon doet me wat! Dit is me twee weken geleden ook al overkomen!"
Sorryquote:
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het verbaast mij niets dat Martijn een Corrado reed.
Weet je dat ik daar al die tijd nog nooit eerder bij heb stilgestaan?quote:
Ja. Ik laat mezelf zeker een keer per jaar checken omdat ik het gevoel heb dat ik ene probleem heb in mijn suikerhuishouding. Ze vinden alleen niets. Net zoals mijn nieren ook weer volledig normaal schijnen te functioneren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:14 schreef Phaidra het volgende:
Tink, ik las nog over dorst gister. Ben je recentelijk gecheckt op diabetes?
Je straalt aan alle kanten stress uit, dus dat zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Ik laat mezelf zeker een keer per jaar checken omdat ik het gevoel heb dat ik ene probleem heb in mijn suikerhuishouding. Ze vinden alleen niets. Net zoals mijn nieren ook weer volledig normaal schijnen te functioneren.
Zal allemaal wel stress zijn.
Nop.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je straalt aan alle kanten stress uit, dus dat zou me niet verbazen.
Is er al meer duidelijkheid op werkgebied?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |