Je vergeet de tien keer achter elkaar: " MEH"quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Lief is verkouden en dat gaat zo:
Snuif..........snuif...... SNUIF!!!
OWWWWWWWWWWWWWWW liefjeSNUIF
Mannen
Ah gusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Lief is verkouden en dat gaat zo:
Snuif..........snuif...... SNUIF!!!
OWWWWWWWWWWWWWWW liefjeSNUIF
Mannen
Nawquote:
Penistransplantatie?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zijn ze inderdaad. En het zijn er nog veel ookarrogant
![]()
Helaas ben ik meestal net een paar jaar te vroeg met mijn ideeen en visie en zien directies pas naderhand in dat ik gelijk had/heb. Maar dan heeft een gewiekstere collega het idee al geadopteerd en mag hij met de eer strijken.
*gaat op zoek naar een training waarmee ik dit probleem kan elimineren
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef Perruche het volgende:
Trouwens even spammen;
http://www.red-een-kaas.nl/
Moest denken aan Kaas de fokker, met de Kaasmobielquote:
Niet erg, maar ze bevatten gewoon wat weinig nuttige stoffen, that's allquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Phaidra, het waren wel bruine bollen en maar 1 soepstengel?Da's toch nie zo erg?
Dit is een beetje een dikkie. Net zo zwaar als een zusje, maar lijkt wel een keer zo breed. Ook wat wolligerquote:
Bij deze leeftijd begint het ook echt leuk te worden. Lekker wollige klunsjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dit is een beetje een dikkie. Net zo zwaar als een zusje, maar lijkt wel een keer zo breed. Ook wat wolligerEn ze kan haar kont nog niet zo goed omhoog krijgen bij het lopen
Dat vraag ik me ook een beetje afquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Moest denken aan Kaas de fokker, met de Kaasmobiel![]()
Leuk wel! Maar 1,5 kilo kaas, hoe krijg je dat op tijd op
Goed dat je die quote! Ik ga ook een kaas redden!quote:
Kun je tot in het oneindige invriezen las ik.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed dat je die quote! Ik ga ook een kaas redden!
Ik heb gesquat met 45 kilo in mn nek. En mn armen voelen een beetje doof aan.
Iemand geinteresseerd in de stats van mn oefeningen en gewichten?
Mooi zwart! Kittens zijn echtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:42 schreef Phaidra het volgende:
KittehSchattig beestje Lie!
Zaterdagochtend gaan wij onze ophalen, zin in!
En ook een plaatje bij deze mededeling:
[ afbeelding ]
Heb nu deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hij is bij een andere lichtinval wat bruinig (met een soort landingsbaan over z'n rugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, invriezen = geniaal!Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij is bij een andere lichtinval wat bruinig (met een soort landingsbaan over z'n rug).
Oh, tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, invriezen = geniaal!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
Wat een schatje Lielie
Ok dit zijn de keuzes:
- Fiesta (aubergine ik vinde andere kleuren niks)
- VW Blue motion Polo
- Audi A15
Gniffel, sorry ik vind die kleur niet mooiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja mooi die Ford.
Mijn meneer krijgt straks de nieuwe Eco Focus in de dure kleur (candyred en dat kost 1000E extra)
Coockie, die wil ik op fb omdat het kan
Tha fuck, dan kan ik eerst salarisverhoging vragen om de benzine op te hoestenquote:
Gewoon ff salaris van de Mr regelen en commissie vragen. En konijnevoer gaan eten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tha fuck, dan kan ik eerst salarisverhoging vragen om de benzine op te hoesten
Dat krat past zelfs in mijn autoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het is maar een auto hoor?! Het ding hoeft je toch alleen maar veilig van A naar B te brengen? En het liefste met een beetje comfort erin (ok, en mijn aanvullende eis: er moet een boodschappenkrat in de kofferbak passen), maar dat is het dan ook wel toch?!
Ik zou voor de zuinigste gaan met de minste onderhoudskosten.
Ben bang dat wij het niet eens gaan worden, ben echt dol op dingen met wielen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het is maar een auto hoor?! Het ding hoeft je toch alleen maar veilig van A naar B te brengen? En het liefste met een beetje comfort erin (ok, en mijn aanvullende eis: er moet een boodschappenkrat in de kofferbak passen), maar dat is het dan ook wel toch?!
Dat salaris is reeds voor elkaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon ff salaris van de Mr regelen en commissie vragen. En konijnevoer gaan eten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef Phaidra het volgende:
De Polo zou ik iig laten staan (vind ik echt niet mooi & voor pubers) Wij hebben nu onze tweede Focus, we zijn wel tevreden over Ford in t algemeen. Audi's heb ik geen verstand van. Het schijnt dat ze afdrukken achterlaten bij aanrijdingen.
Ja verbaasde me vanmorgen over de ruimte achterin een ka.quote:
juist, dat ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk maar met dicht dak zoals zoveel cabrio's valt hij niet meequote:
Maar past niet in een Aygo, C1 of 107! Serieus!quote:
Wel! als je de achterbanken naar voren gooit dan past heeeeel veelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar past niet in een Aygo, C1 of 107! Serieus!
Daarom heb ik mn Yaris niet ingeruild.
Goede koop trouwens die Yaris, de 13 jaar beurt kostte me 160 euro. Inclusief keuring.
Ruimte achterin viel me echt alles mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar past niet in een Aygo, C1 of 107! Serieus!
Daarom heb ik mn Yaris niet ingeruild.
Goede koop trouwens die Yaris, de 13 jaar beurt kostte me 160 euro. Inclusief keuring.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef Perruche het volgende:
Jaaaah een oude volvo! Of Saab. Of een Volvo 440 met spoiler! Die hadden wij vroegah thuis voor de paardentrailer, echte ouwe lullen bak maar rijden! Heerlijk.
Voorlopig nog niet eens plaats voor een halve smart dus ik houd het maar bij mijn 1PK Gazelle, in nachtzwart.
Waar rij je nu in dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:32 schreef anna82 het volgende:
Ga je een nieuwe nieuwe auto kopen ML? Ik heb daar echt het geld niet voor over. Wat zeg ik, daar heb ik überhaupt het geld niet voor.
Polo vond ik prima, Ford meer iets voor schoonouders![]()
Als ik ooit een 'vaste' baan krijg zonder lease-waggie koop ik een oude volvo, die zijn tof!
Zal ik je Yaris ff helpen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil eigenlijk een Volvo Amazone, maar ga geen andere auto kopen zolang de Yaris het nog doet.
Maakt niet uit, alles wat een beetje aan te fietsen is, doe ik het liefste op de fiets.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is zelfs nog overschat vrees ik...
quote:
Nee, doe maar niet.quote:
Ik houd ook van fietsen, behalve al het regent/sneeuwt! Als ik niet in het centrum zou wonen zou i overigens wel een auto willen, maar voor nu voel ik me zonder fiets echt gehandicapt!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles wat een beetje aan te fietsen is, doe ik het liefste op de fiets.
Binnenkort toch maar eens echt een extra fiets uitzoeken.
Neee doe eens linkjes!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:42 schreef loveli het volgende:
I'm jinxedEven 10 MP vensters met toffe auto's wegklikken.
Niet jinxen!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:43 schreef loveli het volgende:
Stop de persen! Perr heeft al 10 jaar dezelfde fiets in A'dam!
De nieuwe hybride Lexus. Hiervoor een Megane Coupequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar rij je nu in dan?
Oude auto's zijn tof maar heb er 1 en daar wil ik het bij laten al lonkt een cabrio wel.
Oh die megane is mooi! Die wilden wij toen ook als lease maar dat duurde wel erg lang.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
De nieuwe hybride Lexus. Hiervoor een Megane Coupe, als je geen verstand van voetbal hebt (en een leasemij die alrijd komt helpen) mag je best van Franse auto's houden.
Ik heb mijn 10e fiets in Amsterdam! Van de voorgangers heb ik er minstens twee niet op slot gezet...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:43 schreef loveli het volgende:
Stop de persen! Perr heeft al 10 jaar dezelfde fiets in A'dam!
Neh daarvoor al.quote:
Jaja totdat je een oogje hebt op een gozer van 22. Jezus was me dat schrikken. Ben er wel direct van genezenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
Ja bedankt dames, volgens mij ben ik daar te oud voor.
Alles komt tegenwoordig uit '90 ik voel me bejaard.
Het klinkt stom maar het is schijnbaar omgedraaidquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jaja totdat je een oogje hebt op een gozer van 22. Jezus was me dat schrikken. Ben er wel direct van genezen![]()
Ja ik vind het te vroegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:35 schreef Mini. het volgende:
Hey, ik heb de naam ook niet bedacht.
Morgenochtend schuift Venus voor de zon langs. Alleen is het misschien te bewolkt om het te kunnen zien.
-edit- je zult wel nerd moeten zijn om dit te kunnen waarderen.
heuj, niks mis mee, die van mij was ook 22 (nu 23, bijna 24quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jaja totdat je een oogje hebt op een gozer van 22. Jezus was me dat schrikken. Ben er wel direct van genezen![]()
Heb als vervanging toen mn auto in de garage stond een week in een megane coupe geredenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh die megane is mooi! Die wilden wij toen ook als lease maar dat duurde wel erg lang.
moet je maar niet zo nodig brullies willenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:19 schreef Sarabi het volgende:
En weer M&M's gesnoeptgisteren ook al.
Een voordeel is dat de zak nu op is maar moet toch eens stoppen met die onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |