quote:Op maandag 11 juni 2012 19:27 schreef Rebbedebje het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagd wat Pim nu doet:
[ afbeelding ]
Charming... Not![]()
Maar wel iets veiliger
Als je ziet hoe ongelofelijk slecht en gevaarlijk de meeste DACVN-deelnemers rijden, dan vraag je je af hoe mensen aan genoeg lef komen om naast die chauffeurs te gaan zitten elke keer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:19 schreef Xaryna het volgende:
Ik ken wel iemand, maar wil niet bijrijden.
O godquote:Op maandag 11 juni 2012 19:27 schreef Rebbedebje het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagd wat Pim nu doet:
[ afbeelding ]
Charming... Not![]()
Maar wel iets veiliger
aan de andere kant zie ik wel regelmatig horken in het verkeer die net te goed zijn voor het programma, maar wel aangepakt dienen te wordenquote:
Me too.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh er komt wél een derde seizoen?
Ik dacht dat dat echtgenoten-programma het zou vervangenquote:
Zolang je maar in bezit van rijbewijs B bent. Dat is namelijk zo ongeveer de enige eis waar de kandidaten aan moeten voldoen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:29 schreef arjan1212 het volgende:
Mag je ook meedoen als je in een brommobiel rondrijd?
rij je zo belabberd dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Valt nog mee dat ik niet ben opgegeven
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:16 schreef BlueMage het volgende:
...maar goed ze zoeken dus nog kandidaten lees ik net dus...
Wacht maar...quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Valt nog mee dat ik niet ben opgegeven
Niemand *kuch* heeft een hekel aan mequote:Op dinsdag 23 april 2013 11:09 schreef Cornelis83 het volgende:
Moet je je laten opgeven he, door iemand die een hekel aan je heeft![]()
Een waardeloze chauffeur die het met zijn broer lijkt te doen?quote:
Waarom heeft die klootzak z'n rijbewijs nog? Haal uit het filmpje dat ie gewoon te bezopen was om te rijden en wakker werd in 't ziekenhuis.quote:
Zo ongeveer wel ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een waardeloze chauffeur die het met zijn broer lijkt te doen?
mja, Pim is niet te overtreffen, maar veel goeds belooft deze kandidaat ook niet te zijnquote:
FusionFreak?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik weet nog wel iemand, maar die heeft geen rijbewijs
thank godquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik weet nog wel iemand, maar die heeft geen rijbewijs
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Even PTA checken? Iemand met veel aanrijdingen.
Ik geef mezelf ook nog steeds een highfive als ik hem tussen de twee hoerensloepen van de buren heb weten te proppen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:41 schreef BlueMage het volgende:
Als ik 'n rijbewijs had zou ik ook zo mee kunnen doen, geloof nooit dat ik zou kunnen inparkeren zonder alles om me heen te rammen bijvoorbeeld.
Verschrikkelijk. Hoe kun je nu zo slecht rijden... Dat je niet weet waar je gas zit zelfs...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, Pim is niet te overtreffen, maar veel goeds belooft deze kandidaat ook niet te zijn
Dat heeft hij zelf tot het einde toe nooit ingezien. Zijn vermogen tot zelfreflectie was namelijk zo mogelijk nog minder dan z'n vermogen om een motorvoertuig te besturen.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:09 schreef Marcoss het volgende:
Zit even op Youtube naar een paar filmpjes te kijken, maar die Pim was echt wel de overtreffende trap he?
Ik vraag me wel eens af hoe doet hij het in het "normale" leven met zijn rare gedrag?quote:Op zondag 26 mei 2013 02:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf tot het einde toe nooit ingezien. Zijn vermogen tot zelfreflectie was namelijk zo mogelijk nog minder dan z'n vermogen om een motorvoertuig te besturen.
Echt serieus...........het wordt steeds gekker. Ze verslaan straks Pim nog.quote:
Dat soort mensen denken echt dat ze in een vrachtwagen rijden. Maak het vaak mee als verkeersregelaar. Denk dan bij mij zelfquote:
Hoop dat je risicotoeslag krijgt voor dat werk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat soort mensen denken echt dat ze in een vrachtwagen rijden. Maak het vaak mee als verkeersregelaar. Denk dan bij mij zelf
Geen toeslag, wel een goede loon voor ongeschoold werk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoop dat je risicotoeslag krijgt voor dat werk.
Enneh "stuur in het midden" is makkelijker?Wel een origineel idee, moet ik zeggen.
Dan kan je links en rechts zien hoeveel ruimte je hebt, tenzij je je auto niet kan inschatten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef BlueMage het volgende:
Ik zou eigenlijk niet weten wat 'n stuur in het midden nou voor 'n voordelen biedt ben er nog steeds over aan het nadenken. ('t is wat werkloos zijn)
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen toeslag, wel een goede loon voor ongeschoold werk.
Een stuur in het midden. Misschien handig voor dit soort mensen. Een beetje normaal denkend iemand en met een goede coördinatie moet het ook lukken met de stuur, bewijzen van spreken aan de rechterkant.
Veel beroeps chauffeurs hebben ook een veel betere bochtenwerk dan de gemiddelde automobilist.
dan kan er voorin sowieso niemand naast je zitten. Dat zou voor sommige automobilisten beter zijn. Kijk zo'n Shanta en Monique werden, terecht, helemaal gestoord van die gasten ernaast, Maarja om daar nou alle auto's op aan te passenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef BlueMage het volgende:
Ik zou eigenlijk niet weten wat 'n stuur in het midden nou voor 'n voordelen biedt ben er nog steeds over aan het nadenken. ('t is wat werkloos zijn)
In de Fiat Multipla kan allesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan kan er voorin sowieso niemand naast je zitten. Dat zou voor sommige automobilisten beter zijn. Kijk zo'n Shanta en Monique werden, terecht, helemaal gestoord van die gasten ernaast, Maarja om daar nou alle auto's op aan te passen
Als je in het midden wil zitten koop je maar een kart.
Ik moest gelijk aan deze denken:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan kan er voorin sowieso niemand naast je zitten. Dat zou voor sommige automobilisten beter zijn. Kijk zo'n Shanta en Monique werden, terecht, helemaal gestoord van die gasten ernaast, Maarja om daar nou alle auto's op aan te passen
Dit is een grapquote:
ik mis nog de gouden velgenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan deze denken:
[ afbeelding ]
Of een Mclaren F1quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij wilt de deelnemers van DACVN in een McLaren zetten?quote:
Nee, maar ze mag hem best zelf kopen, durft wss toch niet harder dan 80 met dat dingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij wilt de deelnemers van DACVN in een McLaren zetten?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee, maar ze mag hem best zelf kopen, durft wss toch niet harder dan 80 met dat ding
Dan is de parkeergarage in Engeland net zo makkelijk (of moeilijk) als in Nederland. Maar of dat nou echt een voordeel is...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef BlueMage het volgende:
Lost.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef Toekito het volgende:
[..]daar durf ik een tientje op te zetten dat ze dat niet eens haalt.
OMGquote:
Daarom moet er dit jaar 'n échte psycholoog (en niet dat mental coach gedrocht) in de jury zitten die inzicht kan geven in dit gedrag (is het puur de angst die zo verlammend werkt) en de kandidaten kan laten inzien hoe fout ze (soms) bezig zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ongelovelijk. Ik kan er niet bij dat je gewoon totaal geen verkeersinzicht hebt.
Dat fileparkeren soms niet in een keer gaat, ok, gaat bij mij tegenwoordig ook wel eens niet helemaal goed.
Maar dat je - als iemand met een rijbewijs - nog steeds moet nadenken over welk pedaal nu gas is en welke de rem....![]()
![]()
't valt me ook op dat dat soort mensen ook nooit luistert naar aanwijzingen. Ze praten alleen maar over het drukke verkeer en dat ze het eng vinden, maar advies opvolgen?
Dat lijkt me een enorme verbetering inddquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daarom moet er dit jaar 'n échte psycholoog (en niet dat mental coach gedrocht) in de jury zitten die inzicht kan geven in dit gedrag (is het puur de angst die zo verlammend werkt) en de kandidaten kan laten inzien hoe fout ze (soms) bezig zijn.
Shantaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:40 schreef BlueMage het volgende:
Bij Seizoen 2 is Iris die de koppeling naar de klote hielp ook wel blijven hangen en dat Monique ruzie kreeg met Shanta.
Ze zit er volgens mij weer bij, ongelofelijk idd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hopelijk zit die Karin niet meer in de jury.Wat een irritant mens.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef BlueMage het volgende:
Ze zit er volgens mij weer bij, ongelofelijk idd.Ik blijf me inzetten voor een echte psycholoog ipv dat gedrocht.
Waren overigens nog best coulant, die agenten. Wel vreemd dat het hen kennelijk niet opviel, een Nederlandse lesauto die in Parijs rondrijdt.quote:
Ik denk niet dat een echte psycholoog zijn/haar handen hier wel aan durft te branden...quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze zit er volgens mij weer bij, ongelofelijk idd.Ik blijf me inzetten voor een echte psycholoog ipv dat gedrocht.
haar onzin is soms wel grappig. Is Coronel er weer bij samen met die rijschooldude?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hopelijk zit die Karin niet meer in de jury.Wat een irritant mens.
Er staat ook nergens op dat het een lesauto is: Ik zag althans geen blauwe L op het dak. Enkel de tekst "allerslechtste chauffeur van Nederland" op het portier, maar dat kunnen die Fransozen natuurlijk niet lezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waren overigens nog best coulant, die agenten. Wel vreemd dat het hen kennelijk niet opviel, een Nederlandse lesauto die in Parijs rondrijdt.
Het gesprek is er afgeknipt, maar de Fransen dachten wel met een lesauto te maken hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Er staat ook nergens op dat het een lesauto is: Ik zag althans geen blauwe L op het dak. Enkel de tekst "allerslechtste chauffeur van Nederland" op het portier, maar dat kunnen die Fransozen natuurlijk niet lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |