Ik vind hem niet zo leukquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:15 schreef Topiek het volgende:
[..]
Snap je hem?:!Mender had god mode, en was in nether aan het zwemmen
![]()
![]()
Oh dankje!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:17 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]Hier, een fietsbel om het goed te maken
Anders vraag je aldie, die weet over het algemeen ook veel over de engelse taal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:17 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik moest eerst opzoeken wat towbar betekende![]()
ben jij een vogel in een kooi? of een vogelkooi?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:18 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Anders vraag je aldie, die weet over het algemeen ook veel over de engelse taal.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
OVERNIEUW LAATSTE KANS ALS DIT WEER MISLUKT KOM IK NOOIT MEER TERUG
1
quote:
quote:
neequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:20 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ben een verzinsel van je linker hersenkwab, ken je de film fightclub?
Als je levens er bij op krijgt ben je aan het regenegeren (zoiets dan)quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niks hoor, ik negeer jullie
Dronk 4 bakjes per dag. (ja valt wel mee)quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:25 schreef vogelkooi het volgende:
Ach jongen wat erg, kom maar even uithuilen.
Waarom geen koffie?
neequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:29 schreef vogelkooi het volgende:
Als je koffie met suiker drinkt, dan plas je denk ik ook zittend?
Agressie en nervositeit zijn volgens mij afkickverschijnselen van cafeïne.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:32 schreef vogelkooi het volgende:
Succes, straks gaan je handen nog trillen van de ontwenning.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
AAAAAAAAAH
RENDERMENDER SLOOP DE BOEL
GOOI MET TAFELS, SLA JE STOEL
MEP DIE STOMME KASSA-TROEL
EN GEEF EEN FLINKE HENGST AAN ROEL
DAN VINDEN WIJ JE SUPER COOL
IN HET FRANS IS KERST NOEL
Hoezo werd dat verwacht? En aanpoten dat zal reuzenmeevallen. Ik heb geloof ik nog nooit aan mijn studielast hoeven te voldoen, tis immers maar een indicatiequote:Op woensdag 6 juni 2012 11:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha bedankt! Van mij werd eigenlijk altijd wel verwacht dat ik toch op het einde van de rit een uni-diploma zou hebben. Nou is dat niet mijn bedoeling, maar een HBO-papiertje wil ik uiteindelijk toch wel hebben.
Dus tsja, het zal ongetwijfeld aanpoten zijn, maar dat moet ik dan maar voor lief nemen
Denken dat ik zou aanpotenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoezo werd dat verwacht? En aanpoten dat zal reuzenmeevallen. Ik heb geloof ik nog nooit aan mijn studielast hoeven te voldoen, tis immers maar een indicatie
Leren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denken dat ik zou aanpoten
Op de vorige drie HBO-opleidingen voldeed een avond van tevoren leren prima
Hm. Ja. Dat dus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:52 schreef Timwonnacott het volgende:
Ah, gevalletje hoogbegaafd maar lui/weinig motivatie?
Agrarische Bedrijfskunde deeltijd denk ik, daarvoor was ik gisteravond naar een open dag.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:58 schreef Mender het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben maar welke HBO opleiding ga je doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |