"Oh God, Vogelkooi! Neem mij mee naar je bed en vertel mij meer over je vaatwasser!"quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:07 schreef vogelkooi het volgende:
Uitleg toegevoegd.
Owja probeer niet uit te leggen hoe die machines werken op en feestjes, real moodkiller voor dames.
Heb als fotograaf wel al eens iemand mee kunnen krijgen toen ik het over mijn telelens had.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
"Oh God, Vogelkooi! Neem mij mee naar je bed en vertel mij meer over je vaatwasser!"
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi ding, jammer van de onganse kuttrekker die eraan vast zit.
[ afbeelding ]
Oh, ik gebruik de bussen hier nooit. Tijdens stages wel regelmatig in andere steden en dan heb je van die klapjosti chauffeurs die lekker doorrijden bij een halte ondanks dat je aan hebt gegeven eruit te willen. En dan krijg je als excuus ja het is normaal mijn route niet dus ik was de route op de kaart aan het checken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wacht nu bij de bushalte
maar hé: mijn dorp is veilig, dus ze durven luxe bussen met wifi en gekantelde stoelen in te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |