Dat had ik ook steeds, ik maar meppen, tegen niets blijkbaar, aan de "rode" skills te zienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:01 schreef Wii-Style het volgende:
Ik snap gewoon steeds niet waar mijn selected target is. Een kleine rode cirkel is prima voor een paar mobs, niet voor een gigantische groep met daar bovenop tientallen spelers.
Ze hebben alles overgesimplificeerd, voor mij voelt het toch vooral als een spamfest. Vraag me af of ik zo de hele game door kan spelen hoor...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef Ame_thyst het volgende:
rare vraag misschien, maar, waarom heeft een elementalist geen Mana
Voelt allemaal nogal dumbed down
Juist omdat iedereen met elkaar kan samenwerken, werkt niemand met elkaar samen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze hebben alles overgesimplificeerd, voor mij voelt het toch vooral als een spamfest. Vraag me af of ik zo de hele game door kan spelen hoor...
Klopt. Het is als een singleplayer geworden maar dan met heel veel mensen die eigenlijk alleen maar chaos creëren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Juist omdat iedereen met elkaar kan samenwerken, werkt niemand met elkaar samen.
Vorige beta's ook eigenlijk alleen maar alleen gespeeld en nu weer niet echt het idee dat er random teams worden gevormd.
Ja er zijn heel wat bugs uitgehaald (al crashed het hier net midden in een missie dus heb er weer genoeg van voor vandaag) framerate is voor mij bijna verdubbeld dus dat is ook goed nieuws.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef DjinN het volgende:
Werkt alles beter nu dan bij het eerste betaweekend? Kga zo proberen te spelen
Ah das fijn. Bij het eerste betaweekend ben ik namelijk meer bezig geweest met inloggen dan daadwerkelijk spelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja er zijn heel wat bugs uitgehaald (al crashed het hier net midden in een missie dus heb er weer genoeg van voor vandaag) framerate is voor mij bijna verdubbeld dus dat is ook goed nieuws.
Weet iemand hoe je bij beide komt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:56 schreef Boomeister het volgende:If you played in the previous beta weekend event, your characters will be available
-A new zone, Gendarran Fields, is open to everyone–but you’ll need to be level 25 to survive it
-The Ascalon Catacombs dungeon’s Explorable Mode is now available–this is the much more challenging version with more random elements.
Klopt ja, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze hebben alles overgesimplificeerd, voor mij voelt het toch vooral als een spamfest. Vraag me af of ik zo de hele game door kan spelen hoor...
Het gaat redelijk vlot moet ik zeggen, alleen als er heel veel spelers tegelijkertijd zijn (zoals met pvp dus) dan is het af en toe wat langzaam.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hebben ze de FPS al gefixed? Zelfs op low ging het beeld traag als je de camera draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |