Klopt, maar dan de versie erna.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Linksonderin: Beste. Controller. Ooit.
Dat was echt een BELACHELIJK goede controller voor Nederlandse kolenschoppen (ook wel: handen).
Wie zijn dat hoezo is dat disney?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de niet-editted versie is goed.
Das toch niet Disney.quote:
Neuh. Jij mag ook wel stoppen. GGMM voor allesheerschappij.quote:
Nee joh, ik heb alles van Morph geleerd. Je onderschat hem.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh. Jij mag ook wel stoppen. GGMM voor allesheerschappij.
Nouhou, zie de reden van edit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb alles van Morph geleerd. Je onderschat hem.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb alles van Morph geleerd. Je onderschat hem.
Jij denkt echt dat ik alles en iedereen ban he?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nouhou, zie de reden van edit.. Verdomme. Dat kan dus niet zonder nickname.
.
Dat is toch ook je enige functie?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik alles en iedereen ban he?
Disney heeft alleen nog maar kindersterretjes. Dat verkoopt keihard, helaas dat ze hun tekenfilm-ziel daarvoor hebben verpatst..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Das toch niet Disney.
Walter draait zich om in zijn graf.
Niet jij, bepaalde FA's hieroquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik alles en iedereen ban he?
Wat een klootzakken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:32 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Disney heeft alleen nog maar kindersterretjes. Dat verkoopt keihard, helaas dat ze hun tekenfilm-ziel daarvoor hebben verpatst..
Wel láten bannen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet jij, bepaalde FA's hiero. Jij kan niet eens bannen.
Beste Disneyfilms ever zijn toch nog wel een stuk, STUK ouder.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een klootzakken.
Al kunnen ze toch niet meer tippen aan Lion King en Aladdin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |