Ik heb FIFA 12 op de PC met 2 xbox controllers en 2 PS3-controllers en wat illegale driversquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Voor Xbox live moet je betalen![]()
![]()
Al gebruik ik onze PS3 ook niet meer, omdat ie al 3/4 jaar kapot is.
Heb bv Fifa nu op de PC met een controller
Hoe bedoel je zwaar gejat van de X360.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind je? Na de N64-variant hard afgegleden vind ik.
Ik ben een echte PC / Nintendogamer.
Ik VERACHT de Wii echter. Daar is gewoon NIETS goeds uit voortgekomen. Die controllers
Blij dat we deze controller krijgen met de Wii U:
[ afbeelding ]
Het werd fucking tijd.
Boeiend. En onzin trouwens.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zwaar gejat van de X360.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb FIFA 12 op de PC met 2 xbox controllers en 2 PS3-controllers en wat illegale drivers.
Nee man die was fucked up.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Linksonderin: Beste. Controller. Ooit.
Dat was echt een BELACHELIJK goede controller voor Nederlandse kolenschoppen (ook wel: handen).
Leuk, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:13 schreef tompsv18 het volgende:
Kom ik net thuis en ligt er opeens een pakketje met de iPad 2 erin. Wij hebben hier een abonnement op Veronica Magazine en daar stond een actie in dat je op internet ergens moest klikken en dat je dan kans maakt op een IPad. Dat had ik dus een paar maanden geleden gedaan, maar was het weer allang vergeten. Ik ben blijkbaar een van de in totaal 7 winnaars, echt leuk
Nog nooit een X360 controller gezien? Bijna identiek. Maar goed sowieso hoef ik die kinderzooi van Nintendo nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boeiend. En onzin trouwens.
Maar dan nog. Boeiend..
Ik vond hem ook kut, alleen vond het gewicht relaxt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je die controller kut vind heb je kleine handen?
Zeker doen de ps3 exclusives zijn beter dan de xbox gamesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:15 schreef Typisch het volgende:
Ik ga denk ik een PS3 naast mijn 360 zetten met de kerst, ik heb wel zin in compleet nieuwe franchises. Uncharted, Killzone, Little Big Planet, InFamous, allemaal games die mij interessant lijken.
Vorm is min of meer identiek (logisch: er is maar een bepaalde subset die aerodynamisch goed in de hand ligt: de Xbox360 controller heeft de vormgeving weer van anderen gejat).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Leuk, gefeliciteerd
[..]
Nog nooit een X360 controller gezien? Bijna identiek. Maar goed sowieso hoef ik die kinderzooi van Nintendo niet
Had een rare positie van de knoppen vond ik, zo schuin.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Linksonderin: Beste. Controller. Ooit.
Dat was echt een BELACHELIJK goede controller voor Nederlandse kolenschoppen (ook wel: handen).
Mja oke maar het ontwerp lijkt er toch wel veel op. De X360 controllers vind ik iig super, i.t.t. tot van de PS3. Veel te klein en te licht, vreselijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vorm is min of meer identiek (logisch: er is maar een bepaalde subset die aerodynamisch goed in de hand ligt: de Xbox360 controller heeft de vormgeving weer van anderen gejat).
Ik zie echter héél veel verschillen. Triggers. De rechter analoge stick die BOVEN de AB/XY knoppen zit i.p.v. ERONDER (Xbox). De 'thumbad' linksonderin ontbreekt (die Xbox360controller wel heeft).
Startknop, selectknop + homeknop in het midden i.p.v. het Xbox360-connectieknopje.
Genoeg innovativiteit dus, in hoeverre je daar überhaupt van kunt spreken bij een controller.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar goed sowieso hoef ik die kinderzooi van Nintendo niet
Ja klopt. Maar dat is natuurlijk gesponsord door ome Bill.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:18 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zag een paar weken terug op discovery dat ze in het Amerikaanse leger gebruik maken van xbox controllers om de robot die bermbommen onschadelijk maakt te besturen.
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:18 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zag een paar weken terug op discovery dat ze in het Amerikaanse leger gebruik maken van xbox controllers om de robot die bermbommen onschadelijk maakt te besturen.
Je te oud voelen voor gamesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Geeft niet hoor, Princess is best cute
Hehe ik heb niet zo op die Nintendo. Doe mij maar meer 'volwassen' games als Call of Duty, RDR, GTA, etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |