quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
@inZanNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen zin in die kutlandjes. Binnenkort met de nieuwe database eens met United starten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:48 schreef inZanity het volgende:
Ik speel nu met standard. Kreeg na een paar maanden in het eerste seizoen opeens 20M bovenop m'n transferbudget, nu lekker shoppen dus.
Nani.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in die kutlandjes. Binnenkort met de nieuwe database eens met United starten.
------Hernandez - Rooney
????-----------------------------Kagawa
Als ze genoeg geld denken te kunnen verdienen openen ze toch een kantoor voor de WII Uquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ubisoft maakt toch meer games voor de volwassen consoles..
Slim, dan kun je inhoudelijk bashenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik kijk al die pressconference omdat ik het haat.
Ja. Als ik deze game zat ben, hoewel ik net begonnen ben, ga ik denk ik ook eens met Real spelen ofzo. Lekker beetje kopen wat je kopen wil, en met échte bazen spelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in die kutlandjes. Binnenkort met de nieuwe database eens met United starten.
------Hernandez - Rooney
????-----------------------------Kagawa
Real Madrid kan je zo spelen:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja. Als ik deze game zat ben, hoewel ik net begonnen ben, ga ik denk ik ook eens met Real spelen ofzo. Lekker beetje kopen wat je kopen wil, en met échte bazen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |