Gast.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Handheld is niks voor mij. Waarom zou je naar buiten gaan en dan gamen?
Behalve natuurlijk GameBoy Color met Pokemon
ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds bezig over die game releases?
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds bezig over die game releases?
Schapen kopen nog steeds hun oude 'meuk', dus denk van niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
En komt Nintendo met een nieuwe franchise ?
Dus? een beetje Ajacied dondert El Hamdaoui toch wel uit zijn selectie als hij zelf digitaal nota bene managed.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast.
Sigthorsson 39 goals
Hamlap 31 goals.
in de eredivisie
Daarachter hangen Assaidi en Bulykin van mijn team
A Bug's Lifequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
En dan die van de late 90's, A Bugs Life.Bazen film was dat man.
Gameboy Color was dan ook ballinquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Handheld is niks voor mij. Waarom zou je naar buiten gaan en dan gamen?
Behalve natuurlijk GameBoy Color met Pokemon
Omscholen tot een simpel rechtsbackie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? een beetje Ajacied dondert El Hamdaoui toch wel uit zijn selectie als hij zelf digitaal nota bene managed.
Vaak verkoop ik El Hamdaoui voor 4.1 miljoen. Maar ik wou mijn 4-4-2 tactiek met een dodelijk spitsenduo hebben, Boerrigter/Assaidi + Narsingh van de flankenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? een beetje Ajacied dondert El Hamdaoui toch wel uit zijn selectie als hij zelf digitaal nota bene managed.
En je heb mensen die geen van beiden doen, zoals ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja de 1 haalt zijn plezier uit gamen de ander uit het trachten tot provoceren op een internet forum. Het is beide doelloos maar kan beide leuk zijn.
Ja een geweldige Lego game !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |