quote:Foute stoffen in shirts EK2012
Over twee dagen beginnen de Europese Kampioenschappen voetbal in Polen en Oekraïne. Een aantal van de shirts die tijdens dat EK worden gebruikt bevatten 'zorgwekkende niveaus' aan schadelijke stoffen. Dat blijkt uit een onderzoek van de Europese consumentenorganisatie, BEUC.
Het Nike-shirt waarin het Nederlands Elftal speelt, bevat bijvoorbeeld nikkel.
"Voetbalfans betalen tot ¤ 90 voor het shirt van hun favoriete team. Het minste wat zij mogen verwachten is dat het product aan de kwaliteits- en veiligheidseisen voldoet. Het is onbegrijpelijk dat de zware metalen worden gebruikt in consumentenproducten." aldus Monique Goyens, directrice van BEUC.
http://www.powned.tv/nieu(...)n_shirts_ek_201.html

Hoe krijg je oranjefan achter je naam ,?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:14 schreef koeken het volgende:
Schalke thuis.
[ afbeelding ]
Blijft mooi dat blauw met wit in een 'klassiek' shirt.

Het EK begint. Kies nu een oranje kleurtje!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:23 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Hoe krijg je oranjefan achter je naam ,?

Dankuquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:26 schreef koeken het volgende:
[..]
Het EK begint. Kies nu een oranje kleurtje!

als hij is NL aankomt, moet hij nog een keer door de douane, daar worden de meeste paketten in beslag genomenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef koeken het volgende:
Heb inmiddels mijn tracking nummer gekregen van Triads. Pakket heeft Duitsland inmiddels verlaten. Dat is een goed teken, want dan is het al door de douane heen. Ben benieuwd of ik mijn shirt voor zaterdagavond heb!

Mijne Niet, 1 juni in NL en vandaag bezorgd !!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als hij is NL aankomt, moet hij nog een keer door de douane, daar worden de meeste paketten in beslag genomen

Is dat zo ja?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als hij is NL aankomt, moet hij nog een keer door de douane, daar worden de meeste paketten in beslag genomen

not quitequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]

Dus we hebben streepjes, hokjes, rondjes en een effen rood vlak...quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:37 schreef voetbaltalent het volgende:
Het nieuwe PSV thuisshirt 2012/2013
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Iemand enig idee wanneer ik ze dan thuis kan verwachten?
 Iemand enig idee wanneer ik ze dan thuis kan verwachten?

Vanaf verzending is het ongeveer 9 dagen (dagen, geen werkdagen) tot ze in huis zijn. Heb ik nu 3 keer gehadquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:13 schreef inZanity het volgende:
Net gekeken met m'n tracking nummer. En m'n shirtjes zijn vandaag verstuurd vanaf Hong Kong met HKP.Iemand enig idee wanneer ik ze dan thuis kan verwachten?

Afgaande op de achterkant dacht ik dat het Braga was.. Dat schild-logotje lijkt vrij veel op het logo van Braga en de kleurencombinatie is natuurlijk ook hetzelfde.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:37 schreef voetbaltalent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiste shirt die ze in jaren hebben gehad, prachtig de vlag erin gewerkt, nummer heeft een mooie stijl, groot logoquote:

Behalve 2006 heeft Nike het naar mijn mening altijd beter gedaan dan Adidas, terwijl ik eigenlijk wel een beetje anti-Nike ben en een beetje Adidas-fan..... Jammer, Nike doet het wat design betreft echt beter vind ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:31 schreef Thas het volgende:
[..]
Afgaande op de achterkant dacht ik dat het Braga was.. Dat schild-logotje lijkt vrij veel op het logo van Braga en de kleurencombinatie is natuurlijk ook hetzelfde.
[..]
Mooiste shirt die ze in jaren hebben gehad, prachtig de vlag erin gewerkt, nummer heeft een mooie stijl, groot logo
Het is trouwens Daehanminguk

Omdat het 'Green & Gold' gekaapt is door de anti-Glazer supporters, denk ik niet dat Man U ooit in dit shirt zal spelen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:49 schreef Fifut het volgende:
Wordt in dit shirt ooit nog gespeeld dan? http://www.soccertriads.com/newton-heath-jersey.html

Oh nice! Dan heb ik ze nog tijdens het EK binnen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:31 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Vanaf verzending is het ongeveer 9 dagen (dagen, geen werkdagen) tot ze in huis zijn. Heb ik nu 3 keer gehad
 Nu alleen hopen dat ie niet bij onderschept wordt...
 Nu alleen hopen dat ie niet bij onderschept wordt...  

Had ik (tot vandaag) ook last van.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:34 schreef Brandblussert het volgende:
Ik weet niet waar ze mee bezig zijn bij Soccertriads, maar ze negeren iedere vorm van communicatie met mij..

Ah thanks, ik ga het meteen proberen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:22 schreef koeken het volgende:
[..]
Had ik (tot vandaag) ook last van.
Heb uiteindelijk het contactformulier ingevuld met als onderwerp 'other'.
Kreeg binnen 3 uur een reactie.

Ik vind die mouwen niet mooi. Lijkt net of ze een aanvoerdersband dragen..quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:37 schreef voetbaltalent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Houd wel rekening met het tijdverschil.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:23 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
Ah thanks, ik ga het meteen proberen!

Die is gewoon knettersmooi. Klaar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:14 schreef koeken het volgende:
Schalke thuis.
[ afbeelding ]
Blijft mooi dat blauw met wit in een 'klassiek' shirt.

Ja ga ik volgend jaar halen met huntelaarquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:58 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Die is gewoon knettersmooi. Klaar.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![2rha7x3.png]()

Die nieuwe Griekse spits Kschitis Assimarakisquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:57 schreef Hamsik het volgende:
Haha, jammer dat Assiemaraakis er niet tussen zit :-p

Ik kon het zien toen ik inlogde op http://www.postnlpakketten.nl/quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:03 schreef Gerrit8 het volgende:
Is er misschien een manier om achter je trackingnummer te komen d.m.v. ergens je adres ofzo in te vullen?
Bill reageert namelijk al even niet meer en ik ben wel benieuwd waar mijn pakketje is die hij opnieuw zou sturen..

Heb het wel ontvangen na drie weken. Echter een baggershirt gekregen. En over de service zal ik maar zwijgen. Ik ga daar nooit meer iets bestellen. Die Shirley bood mij al meer service dan die kneuzen bij soccertriads.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:38 schreef desportman het volgende:
Als ik het goed begrijp moet je met sites zoals triad nog maar afwachten of je het echt krijgt? Ehm.

quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:45 schreef Downstar het volgende:
Voetbalshirts met verkeerde spelling
welke faal chinees heeft deze shirts bedrukt in een dronken bui ?Waarom de prijs zo laag is? Omdat het namaak is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]En zo laag is het niet, hij vraagt gewoon volle namaakprijs.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.

Vanaf nu dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef KJHuntelaar9 het volgende:
Vanaf welke status kan je je Hong Kong T&T code omzetten in PostNL T&T?
Mijn pakket is gister gearriveerrd in Nederland.
 .
. 

Of via Twitter.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:41 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Vanaf nu dus.
Even telefoontje naar PostNL plegen

Torres oefent voor als hij een keertje scoort.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:33 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wist niet of hij hier al gepost was, maar uitshirt van Chelsea..

hier precies hetzelfdequote:Op donderdag 7 juni 2012 10:45 schreef koeken het volgende:
Heb net contact gehad met PostNL.
Mijn NL-thuisshirt van Triads is helaas niet door de douane gekomen.
Ik ga mijn geld terugvragen en bij Shirley proberen denk ik...

Gewoon dispute starten dan. Dan luisteren ze meestal wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:10 schreef Aprojecta het volgende:
[..]
hier precies hetzelfde
ben nu wel benieuwd hoe het verder gaat
want mijn shirts van soccershirtstore worden vernietigd
terwijl ik altijd dacht dat shirts zowieso binnen zouden komen
alleen dan met extra kosten maar niet dus

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |