hier precies hetzelfdequote:Op donderdag 7 juni 2012 10:45 schreef koeken het volgende:
Heb net contact gehad met PostNL.
Mijn NL-thuisshirt van Triads is helaas niet door de douane gekomen.
Ik ga mijn geld terugvragen en bij Shirley proberen denk ik...

Gewoon dispute starten dan. Dan luisteren ze meestal wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:10 schreef Aprojecta het volgende:
[..]
hier precies hetzelfde
ben nu wel benieuwd hoe het verder gaat
want mijn shirts van soccershirtstore worden vernietigd
terwijl ik altijd dacht dat shirts zowieso binnen zouden komen
alleen dan met extra kosten maar niet dus

Hoe doe je dat? Zo'n dispute?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:12 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Gewoon dispute starten dan. Dan luisteren ze meestal wel.

Ja die ken ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:17 schreef EVH001 het volgende:
[..]
https://www.paypal.com/cg(...)er-complaint-outside
Volgens mij. Anders moet je ff googlen.

Nee die bestaan nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:18 schreef koeken het volgende:
[..]
Ja die ken ik.
Maar ik dacht dat je over een dispute bij de Douane had
 douane heeft schijt aan iedereen.
 douane heeft schijt aan iedereen.

neppe meuk is gewoon verboden en wordt bij controle vernietigd. Dat is logisch.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:10 schreef Aprojecta het volgende:
[..]
hier precies hetzelfde
ben nu wel benieuwd hoe het verder gaat
want mijn shirts van soccershirtstore worden vernietigd
terwijl ik altijd dacht dat shirts zowieso binnen zouden komen
alleen dan met extra kosten maar niet dus

Want teveel betalen voor een shirt is volkomen logisch. Trouwens is het geen neppe meuk. Het is gewoon polyester.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
neppe meuk is gewoon verboden en wordt bij controle vernietigd. Dat is logisch.

Ik ook waarschijnlijk met Huntelaar als ik die kan vinden. Ligt ook een beetje aan de aankopen, als ze VanderVaart halen ga ik zéeeeeker Van der Vaart bestellen. Of Eliaquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Ja ga ik volgend jaar halen met huntelaar

Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THEquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:31 schreef TheGloaming het volgende:
Net contact gehad met PostNL over de zending van 2 shirtjes die vanuit Duitsland Nederland zijn ingekomen. Liggen nu ook bij de doane. Als ze daar liggen is het dan 100% zeker dat ze gecontroleerd en vernietigd worden?
Dan ga ik deze week maar hier een shirtje halen

Al meerdere keren geplaatst in deze reeks. Ongeveer 9 dagen vanaf verzending.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:41 schreef klaas03 het volgende:
Destination - Netherlands
The item (RB343734395HK) left Hong Kong for its destination on 7-Jun-2012
Hoe lang duurt het dan nog ongeveer voor het bij mij thuis is?.
Hoop dat het door de douane heen komt, lees veel op het forum dat het onderschept wordt
gr.

Het kan van katoen/polyester zijn of wat dan ook en toch blijft het NAMAAK!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:24 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Want teveel betalen voor een shirt is volkomen logisch. Trouwens is het geen neppe meuk. Het is gewoon polyester.

Controles zijn vooral op pakketten uit Thailand. China wordt ook gecontroleerd, maar in mindere mate. Kans is dus klein, maar aanwezig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:41 schreef klaas03 het volgende:
Destination - Netherlands
The item (RB343734395HK) left Hong Kong for its destination on 7-Jun-2012
Hoe lang duurt het dan nog ongeveer voor het bij mij thuis is?.
Hoop dat het door de douane heen komt, lees veel op het forum dat het onderschept wordt
gr.

Bij shirley??quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:12 schreef benniesnugger het volgende:
Hier mijn nieuwe shirtjes ook binnen. Met DHL verstuurd, ging lekker snel. 6 Juni verstuurd en vandaag al binnen. Deze keer wel de goede gekregen, dus met T-bar en gaatjes.

Dan moet ik volgens mij een barcode hebben, en die heb ik nog niet gekregenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:54 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Ik kon het zien toen ik inlogde op http://www.postnlpakketten.nl/

Een van de mooiste voetbalshirts ooit als je t mij vraagt!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:06 schreef koeken het volgende:
Celtic uit 2012/13:
[ afbeelding ]
Als je het shirt los ziet, lijkt het net een zwart-wit foto

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |