Dit was wat mij betreft ook het laatste. Iemand die de originele foto niet heeft gezien snapt er niks van, dus heel erg is het niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Och god, het internet.. de plek zonder wetten, regels en fatsoen![]()
Het is leuk geweest, kap er gewoon mee voordat het nog verder uit de hand loopt ..
Je heb gelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik meen het, ben echt serieus, heb sinds A422 voor de 5e keer vroeg te stoppen ook geen grappen meer gemaakt..
Als ik die meme's zie vind ik dat echt zielig voor die mensen, dat moet je iemand niet aan doen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Oke dan doe ik hem ook niet in mijn fobo
En geo gaat voor mod zeker
Ik spoiler hem welquote:
Gast, ik word sowieso niet voor mod gevraagd omdat ik een mongool ben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Oke dan doe ik hem ook niet in mijn fobo
En geo gaat voor mod zeker
Leuk, dan weten wij wie hij is, laat het dan daar bij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:13 schreef Paul-89 het volgende:
Alle privé info van Stijn is inmiddels wel uitgelekt.
Zoals ik al zei, in die photoshop van mij is verder niks te zien. Al helemaal niet als je niet van de originele foto weet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuk, dan weten wij wie hij is, laat het dan daar bij.
quote:
Dat snap ik, maar iedereen voed van elkaar's grappen en dan houdt het niet op.. we hebben nu heel wat grappen gemaakt, gelachen, Stijn vind het niet leuk.. laten we er gewoon mee kappen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in die photoshop van mij is verder niks te zien. Al helemaal niet als je niet van de originele foto weet.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuk, dan weten wij wie hij is, laat het dan daar bij.
Ja, normaal doe ik zoiets ook niet. Ik zag gewoon de perfecte match, blauwe shirts grote beker.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar iedereen voed van elkaar's grappen en dan houdt het niet op.. we hebben nu heel wat grappen gemaakt, gelachen, Stijn vind het niet leuk.. laten we er gewoon mee kappen.
Sowieso al doe je het voor jezelf dat je geen ban krijgt. Maar zelf zou je ook niet zo op het internet willen.
Ik heb gister voor het eerst met een pet op een chick gehosseld, telt dat ook?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Dus.. nog geWoW'd iemand? Neuken doen wij niet dus..
Even serieus: wij zoeken wel 2 stagairs voor op de filmsets (o.a. werken met explosieven en wapens).quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even serieus: wij zoeken wel 2 stagairs voor op de filmsets (o.a. werken met explosieven en wapens).
Moet men wel van ONBESPROKEN GEDRAG zijn. !
Ik heb ervaring met vuurwapens door 5 jaar schietvereniging en een strafblad voor illegaal vuurwerk en zelf explosieven maken. Beter krijg je ze niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even serieus: wij zoeken wel 2 stagairs voor op de filmsets (o.a. werken met explosieven en wapens).
Moet men wel van ONBESPROKEN GEDRAG zijn. !
Nee, zijn zoveel scooter battieboys die chicks hosselen, die hebben ook altijd zon petje op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst met een pet op een chick gehosseld, telt dat ook?
quote:
Ja maar het was een hipster pet én als ik hem opdeed mocht ik VI Oranje van der kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, zijn zoveel scooter battieboys die chicks hosselen, die hebben ook altijd zon petje op.
Waarmee ben je gepakt dan? Als ze je pakken met cobra's kunnen ze je inderdaad pakken op de wapen en munitie wetgeving.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met vuurwapens door 5 jaar schietvereniging en een strafblad voor illegaal vuurwerk en zelf explosieven maken. Beter krijg je ze niet!
Wat is een hipster pet ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ja maar het was een hipster pet én als ik hem opdeed mocht ik VI Oranje van der kijken.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ja maar het was een hipster pet én als ik hem opdeed mocht ik VI Oranje van der kijken.
Rond de 20 cobra's, wat van die gekke Gigant maroons, 4" shells en een hoop ander spul aan potjes enzo. Maar was toen ook nog into scheikunde dus knutselde zelf buskruit enzoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarmee ben je gepakt dan? Als ze je pakken met cobra's kunnen ze je inderdaad pakken op de wapen en munitie wetgeving.
Wel en niet. Heb niet eens wat met der, gewoon een date.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Nog niet eens geneukt en je zit nu al onder de duim.
quote:Iedereen die in België een vrouw met een boerka ziet en deze aangeeft bij de politie, kan een premie opstrijken van 250 euro. Steden tegen Islamisering, een Belgische organisatie waarvan Filip Dewinter, voorman van Vlaams Belang, voorzitter is, looft de premie uit. De 250 euro wordt echter alleen overgemaakt als de politie de vrouw in kwestie ook daadwerkelijk oppakt, zo is dinsdag te lezen op de website van de organisatie.
what the fuckquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Geld voor boerka-tip
[..]![]()
Lijkt 1945 wel..
Wat voor straf kreeg je? Ben ik serieus benieuwd naar, DM mag ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Rond de 20 cobra's, wat van die gekke Gigant maroons, 4" shells en een hoop ander spul aan potjes enzo. Maar was toen ook nog into scheikunde dus knutselde zelf buskruit enzo
Deze tijd heeft belachelijk veel overeenkomsten met de jaren dertig ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Geld voor boerka-tip
[..]![]()
Lijkt 1945 wel..
210 uur voorwaardelijk taakstraf, 30 uur onvoorwaardelijk. en 2000 euro boete. Eis was ook nog 2 maanden voorwaardelijk jeugddetentie maar dat vond ze overdrevenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat voor straf kreeg je? Ben ik serieus benieuwd naar, DM mag ook.
Want maat van mij is namelijk op gepakt met het zelfde, maar dan.. ietsjes..... meer zeg maar.
Dan ziet het er niet goed uit voor hem, maar dat idee had ik al.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:27 schreef Saind het volgende:
[..]
210 uur voorwaardelijk taakstraf, 30 uur onvoorwaardelijk. en 2000 euro boete. Eis was ook nog 2 maanden voorwaardelijk jeugddetentie maar dat vond ze overdreven
Je kunt tegenwoordig beter bezopen iemand doodrijden dan krijg je minder straf.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:27 schreef Saind het volgende:
[..]
210 uur voorwaardelijk taakstraf, 30 uur onvoorwaardelijk. en 2000 euro boete. Eis was ook nog 2 maanden voorwaardelijk jeugddetentie maar dat vond ze overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |