Pas op hoor, als bnerd je niet mag dan bant ie jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:45 schreef Spoons het volgende:
Ik vind Mfok echt helemaal goed! ben nu dan ook sinds 2 a 3 dagen flink aan het minen/bouwen.
maar is het mogenlijk het zo in te stellen dat AFK mensen niet in hun bed hoeven te gaan liggen als anderen willen slapen om het dag te maken?
ik word helemaal krankjorum van het feit dat ik vakantie heb en lekker wil minecraften, maar dan zit er weer iemand AFK en kan ik dus niet gaan slapen om het dag te maken, dit is echt het enige minpuntje tot nu toe hoor!
Hop naar sc jij.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Pas op hoor, als bnerd je niet mag dan bant ie jeEn hij doet niks aan griefers. En hij bedankt je niet als je hem helpt. Bnerd je bent gay.
Van wie is die server?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:30 schreef shaderon het volgende:
Het is bijna zover.
Wixcraft server wordt een openbare server. Dinsdag zal de officiele trailer verschijnen. Het is een 100% survival server met tal van plugins waaronder Dynamiceconomy. Er zijn 4 unieke werelden met elk hun eigen kenmerken (nether en the end niet meegerekend) waaronder de hoofdstad en survival island. De openingsdatum staat op 30-6-2012. Meer info volgt.
Moiquote:Op maandag 25 juni 2012 08:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Van wie is die server?
levert ons weer een kwartier reparatie werk. wat een kneus.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:09 schreef maurisioo het volgende:
Oh psvunited speelde vroeger veel op de servers.
World downloaden.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef aequus het volgende:
Is het mogelijk om de server map offline te spelen? ik ben namelijk aan het filmen voor deze server en ik zou graag dat in sp willen doen in verband met deuren openen enzo en dat er niet 1000 mensen door mijn beeld lopen
Weet iemand hoe?[mc 1.2.5]
Ja sorry, ik ben ermee bezig maar het gaat nog wel een uurtje of drie duren. Alles is weg.quote:
u serious? D:quote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben ermee bezig maar het gaat nog wel een uurtje of drie duren. Alles is weg.
Hij is nu alles terug aan het opbouwen op basis van screenshotsquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Hij is nu alles terug aan het opbouwen op basis van screenshots
Dat is een idioot.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef shaderon het volgende:
Wtf, wie is psvunited, die komt online en molt een farm?
Snelste ban ooit.
Dat had ik ook al snel in de gaten ja.quote:
Zo was ie toendertijd ook al. Bij mij op de server had ie niet echt gegriefd, maar acted like a moron.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat had ik ook al snel in de gaten ja.
Zei die van '' ik wil bouwen'' ''ik wil bouwen'' '' ik wil bouwen''
om vervolgens te gaan griefen.
Oh nee alsjeblieftquote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef shaderon het volgende:
Oke, wel jammer van die mensen die minecraft willen verneuken.
Btw dankzij Flodder kwam ik op het idee om de notredame te gaan bouwen
Jumpstylequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:38 schreef Jump het volgende:
Pfff. Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe naam voor in MC. Nu is het JumpV, maar wil in feite al een tijdje meer gaan doen met MC. Al enkele leuke namen bedacht, maar ze bestaan altijd al.
Ga je youtube filmpjes maken? Ik ben sinds kort minecraft filmpjes aan het maken met nederlands commentaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:38 schreef Jump het volgende:
Pfff. Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe naam voor in MC. Nu is het JumpV, maar wil in feite al een tijdje meer gaan doen met MC. Al enkele leuke namen bedacht, maar ze bestaan altijd al.
Jump McJumpquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:38 schreef Jump het volgende:
Post linkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:17 schreef Mender het volgende:
[..]
Ga je youtube filmpjes maken? Ik ben sinds kort minecraft filmpjes aan het maken met nederlands commentaar
Dat is het probleem niet voor mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:35 schreef davedavy het volgende:
Een server beginnen is een stuk moeilijk dan 1,5 jaar hoor, weet iemand nog manieren om leden te trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |