Hij is nu alles terug aan het opbouwen op basis van screenshotsquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Hij is nu alles terug aan het opbouwen op basis van screenshots
Dat is een idioot.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef shaderon het volgende:
Wtf, wie is psvunited, die komt online en molt een farm?
Snelste ban ooit.
Dat had ik ook al snel in de gaten ja.quote:
Zo was ie toendertijd ook al. Bij mij op de server had ie niet echt gegriefd, maar acted like a moron.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat had ik ook al snel in de gaten ja.
Zei die van '' ik wil bouwen'' ''ik wil bouwen'' '' ik wil bouwen''
om vervolgens te gaan griefen.
Oh nee alsjeblieftquote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef shaderon het volgende:
Oke, wel jammer van die mensen die minecraft willen verneuken.
Btw dankzij Flodder kwam ik op het idee om de notredame te gaan bouwen
Jumpstylequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:38 schreef Jump het volgende:
Pfff. Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe naam voor in MC. Nu is het JumpV, maar wil in feite al een tijdje meer gaan doen met MC. Al enkele leuke namen bedacht, maar ze bestaan altijd al.
Ga je youtube filmpjes maken? Ik ben sinds kort minecraft filmpjes aan het maken met nederlands commentaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:38 schreef Jump het volgende:
Pfff. Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe naam voor in MC. Nu is het JumpV, maar wil in feite al een tijdje meer gaan doen met MC. Al enkele leuke namen bedacht, maar ze bestaan altijd al.
Jump McJumpquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:38 schreef Jump het volgende:
Post linkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:17 schreef Mender het volgende:
[..]
Ga je youtube filmpjes maken? Ik ben sinds kort minecraft filmpjes aan het maken met nederlands commentaar
Dat is het probleem niet voor mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:35 schreef davedavy het volgende:
Een server beginnen is een stuk moeilijk dan 1,5 jaar hoor, weet iemand nog manieren om leden te trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |