Zitten wel een paar schoonheidsfoutjes in, maarja. Het is mijn eerste video zelf gemaakt.quote:
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 27-06-2012 om 14:29:08We've decided to upload the snapshot a day early this week. It will be included in @LydiaWinter's Weekly Chunk later today reageer retweet
Ik vermoed dat 1.3 dus morgen zal uitkomentwitter:jeb_ twitterde op woensdag 27-06-2012 om 14:33:10This snapshot will probably determine the fate of Minecraft 1.3, so please don't find new bugs
#NewTactics reageer retweet
quote:t
This weeks snapshot has a very simple change log:
Bug fixes!
Especially one big performance bug was found and fixed, but also a lot of smaller ones. The release of Minecraft 1.3 is getting closer, but we still need to test more before its ready.
Get the snapshot here:
Client: http://assets.minecraft.net/12w26a/minecraft.jar
Server: http://assets.minecraft.net/12w26a/minecraft_server.jar (or EXE)
Het minst toevoegen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef maurisioo het volgende:
Ik had eigenlijk een betere changelist willen zien dan 2 bugfixes (en nog eens 3 nieuwe bugs erbij) vlak voor de release. Deze update heeft nu het langst geduurd en gaat ook in verhouding het minst toevoegen. Terwijl ze deze update ook mod api zouden toevoegen wat niet gaat gebeuren.
Ja maar dat voor iets van bijna 6 maanden alweerquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:21 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Het minst toevoegen?
Heb je die changelog gezien? Verder heb je wel gelijk hoor, hoopte ook dat de API eindelijk eens ingevoerd werdt.
maar vergeet niet dat er een enorme stap gemaakt is en de oude SP uit de game verdwenen is he. Nu zijn alle sp en mp bugs only verholpen en kunnen ze zich lekker op MP blijven concentreren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef maurisioo het volgende:
Ik had eigenlijk een betere changelist willen zien dan 2 bugfixes (en nog eens 3 nieuwe bugs erbij) vlak voor de release. Deze update heeft nu het langst geduurd en gaat ook in verhouding het minst toevoegen. Terwijl ze deze update ook mod api zouden toevoegen wat niet gaat gebeuren.
yo ik zag het, ik voeg je toequote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:46 schreef Mordecai het volgende:
Shaderon, ik heb al een kijkje genomen =]
Als ik op de creative kan, voeg me maar toequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef shaderon het volgende:
[..]
yo ik zag het, ik voeg je toe![]()
Morgen gaan we public.
Het is btw standaard survival, maar met toestemming mag je wel creative
Neih, geen leuke spawnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:50 schreef mschol het volgende:
MineCraftRulez!!!!EINZ!!!!1!!!
dat wellicht?
Ja tuurlijk mag dat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Als ik op de creative kan, voeg me maar toe!
quote:
Johan1994quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |