quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:13 schreef Wells.p het volgende:
[..]
http://wearedata.watchdogs.com/
Inderdaad vet. bij werkt hij niet met firefox wel met chrome
Het is omdat jij het zegt anders zag ik het niet, vanwege die blur.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:37 schreef -CRASH- het volgende:
Waarom die middelvinger blurren
Niemand die ziet wat hij doet
[ afbeelding ]
Ziet er vet uit. Lagt alleen wel als de nicht. En ik zie geen CCTV-streams, als dat de bedoeling zou zijn.quote:
Ehm, wat? 130 en je krijgt alleen het masker extra, maar niet de chips, kaart, DLC, enz? Dit kan nooit kloppen. (tov de dedsec a 100)quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:06 schreef -CRASH- het volgende:
Ubisoft unveils $130 Watch Dogs limited edition (een nieuwe "schud het geld uit je portemonnee editie")
KLIK
[ link | afbeelding ]
Ik blijf lekker bij de Vigilante edition
Schijnbaar welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ehm, wat? 130 en je krijgt alleen het masker extra, maar niet de chips, kaart, DLC, enz? Dit kan nooit kloppen. (tov de dedsec a 100)
Maar de site die ze linken heeft alleen de andere 4quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Schijnbaar wel
Watch Dogs Limited Edition (FaceBook)
Deze versie is schijnbaar alleen in/via de U.S. te koop.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar de site die ze linken heeft alleen de andere 4!! versies:
http://watchdogs.ubi.com/watchdogs/nl-NL/buy/
Nou, mooi houden zo, belachelijk slechte deal. Dat masker is sowieso al minder boeiend dan de pet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Deze versie is schijnbaar alleen in/via de U.S. te koop.
Of het moet nog over komen waaien.
idd... Als het nu alles bij elkaar wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou, mooi houden zo, belachelijk slechte deal. Dat masker is sowieso al minder boeiend dan de pet.
Ik denk nu dat de site niet live is..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:13 schreef Wells.p het volgende:
[..]
http://wearedata.watchdogs.com/
Inderdaad vet. bij werkt hij niet met firefox wel met chrome
Al die Ubi-games tot nu toe komen op Steam. Al zou je dan wel verwachten dat-ie er al op staat inmiddels.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:35 schreef Vinno het volgende:
Zou deze op Steam komen?
Geen zin in die Uplay shizzle...
En als je hem koopt in de winkel. Kan je de key dan in steam zetten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Al die Ubi-games tot nu toe komen op Steam. Al zou je dan wel verwachten dat-ie er al op staat inmiddels.
Volgens mij niet. AC3 was ook retail als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:14 schreef Wells.p het volgende:
[..]
En als je hem koopt in de winkel. Kan je de key dan in steam zetten?
Far Cry 3 staat ook op Steam , maar je heb wel Uplay nodig om het te spelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Al die Ubi-games tot nu toe komen op Steam. Al zou je dan wel verwachten dat-ie er al op staat inmiddels.
Ja drom, doe graag een pre-order via Steamquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
dan worden het geen Ubisoft games meer voor jouquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:35 schreef Vinno het volgende:
Zou deze op Steam komen?
Geen zin in die Uplay shizzle...
Hahaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:57 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dan worden het geen Ubisoft games meer voor jou![]()
maar het zal wel een week voor release op steam gezet worden net als de voorgaande spellen van ubisoft
zelfs als je een iets van ubisoft koopt op steam start steam eerst uplay op waar je vervolgens je spel kan starten. Ze hebben het in ieder geval nu zo gemaakt dat je een spel kan spelen als hun servers down zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:20 schreef Vinno het volgende:
[..]
Haha
Ja ben eigenlijk serieus wel zover dat ik liever een game pas een maand na release speel (ook al ben ik echt fucking entousiast over Watch Dogs) en dat ik het dan op Steam heb, dan dat ik het direct kan spelen en die rotzooi weer op mijn PC moet installeren.
Ik heb mijn principes al aan de kant gezet voor Battlefield 3 en dat **** Origin op mijn PC staan, ook voor BF4 straks. Maar meer komt d'r ook echt niet meer bij.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:01 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
zelfs als je een iets van ubisoft koopt op steam start steam eerst uplay op waar je vervolgens je spel kan starten. Ze hebben het in ieder geval nu zo gemaakt dat je een spel kan spelen als hun servers down zijn.
Uplay, de reden dat pirating je een beter product oplevert omdat het spel dan in ieder geval altijd speelbaar is
Next gen, met Gta vermaak ik me wel totdat de nieuwe consoles uitkomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kopen jullie hem voor current gen of wachten jullie voor Next gen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |