Flink druk op de huidige werkgever? Oh, dat zou ik nou juist met mate doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kijk vast om je heen en zet er flink druk op. Iets doen is nog altijd beter dan wachten tot je een brief thuis krijgt.
Dat gebeurt ook!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kijk vast om je heen en zet er flink druk op. Iets doen is nog altijd beter dan wachten tot je een brief thuis krijgt.
Je moe tniet elke dag gaan mailen of bellen maar je moet niet afwachten zeg maar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Flink druk op de huidige werkgever? Oh, dat zou ik nou juist met mate doen.
Geen hysterische taferelen, zeg maar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moe tniet elke dag gaan mailen of bellen maar je moet niet afwachten zeg maar.
ow en dit is ook een goeie.quote:heb je gelijk wat achter de hand, zodat je niet klakkeloos alles hoeft te accepteren.
dat is ook een spinsel in mijn hoofd geweest en daarom heb ik het hem ook gezegd. Maar hij geeft mij wel aan dat ik goed werk lever en verder nog geen zorgen hoef te maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef brabander_deluxe het volgende:
ik ben bang dat je leidinggevende een paar ballen mist en naar dat contract kun je fluiten,
maar zodra hij dat jou verteld is ie jou loyaliteit kwijt en zit ie voor 3 maanden met een ongemotiveerde werknemer.
just a thought.
[..]
ow en dit is ook een goeie.
Dat, tenzij de cao bepaalt dat de arbeidsovereenkomst met opzegging moet worden beëindigd, met een bepaalde opzegtermijn. Kijk het ff na zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef Andyvie het volgende:
Vaak kun je wel aanvoelen of je een contract krijgt of niet. Zitten er meer (oud)tijdelijke krachten op je afdeling? Hebben die wel een vast contract gekregen?
In principe hoeft een werkgever je contract namelijk niet op te zeggen. Je contract loopt van rechtswege af. Je werkgever kan je dus tot de laatste dag aan het lijntje houden.
Ja, en een lekkere werksfeerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:50 schreef citywok het volgende:
En: wijselijk je mond houden is ook een goede optie. Als je na de einddatum van je arbeidsovereenkomst nog aan het werk bent (zonder weerspraak van werkgever uiteraard) heb je je vaste contract sowieso in de pocket.
Verandert die dan als niemand wat merkt en de wereld gewoon doordraait? Heb nergens gezegd "... en diezelfde dag je werkgever keihard in z'n gezicht uitlachen".quote:
Want? Wat is daar voor geks aan om dat te zeggen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:09 schreef Olle. het volgende:
Hoe kijken jullie tegen deze opmerking aan, had ik dat beter niet kunnen zeggen? Ik heb het gezegd omdat ik simpelweg duidelijkheid wil over mijn toekomst.
Netjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef Aloria het volgende:
Ik heb mijn nieuwe werkgever ook meegmaakt hoe het wel kan. Dit is trouwens de eerste die het zo doet.
Mijn contract lliep over 2 maanden af en ze stuurden mij netjes een email dat ze mijn contract wilden verlengen en als ik hiermee ook akkoord ging ! 2 maanden van te voren zo hoort hetEn geen 2 a 3 weken van te voren... dat je in de zenuwen zit
![]()
Handig!quote:Op maandag 9 juli 2012 11:27 schreef Olle. het volgende:
Inmiddels loopt mijn contract over 1 maand af.
ik heb geen duidelijkheid en mijn leidinggevende is vanaf vandaag 3 weken met vakantie gevaan
Als ze daar zo met je omgaan, zou ik zelf al weggaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:27 schreef Olle. het volgende:
ik heb geen duidelijkheid en mijn leidinggevende is vanaf vandaag 3 weken met vakantie gevaan
Ik zou dat ook niet pikken nee. Misschien heeft hij echter geen verdere opties.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als ze daar zo met je omgaan, zou ik zelf al weggaan.
Dat ze maar verrekken.
Dan zorgt hij dat hij wel meerdere opties heeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:41 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet pikken nee. Misschien heeft hij echter geen verdere opties.
naar PZ gaan inderdaad. Het is niet netjes dat je dit niet weet 3 weken van te voren en zeker niet als je al 3 jaar daar werkt.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:27 schreef Olle. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |