Ja die waren er wel en misschien achteraf gezien beter om die kaarten te hebben gekocht alhoewel je nu heerlijk kon dansen. En dat ken je van mequote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef Karzai het volgende:
Ziet er goed uit
Heb je geen tribunes in Ahoy waar je kan zitten?
Ow je kan niet heen en weer lopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja die waren er wel en misschien achteraf gezien beter om die kaarten te hebben gekocht alhoewel je nu heerlijk kon dansen. En dat ken je van me![]()
Ja echt wel, zit nu nog na te genieten eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow je kan niet heen en weer lopen
Je bent helemaal losgegaan
Als je de volgende keer weer alleen gaat mag je me wel even bellen hoor, vind ik niet ergquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja echt wel, zit nu nog na te genieten eigenlijk
Ehm, zal ik doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je de volgende keer weer alleen gaat mag je me wel even bellen hoor, vind ik niet erg
Ja dat is wel vervelend maakte het laatst ook mee kon gelukkig een ander slachtoffer vindenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm, zal ik doen![]()
Was ook omdat ik met een collega zou gaan en die heel laat af zei. Dan word het toch een beetje ehm... tja, maak zulke dingen eigenlijk niet zoveel mee dat iemand afzegt zo vlak voor het optreden.
Overigens zit ik nog te twijfelen of ik naar sensation white ga. Lijkt me wel gaaf om dat ook een keer mee te maken maar 99 euro vind ik wel erg veel eigenlijk. Jennifer Lopez komt 29 oktober ook en ook daar zit ik over te twijfelen. Die kaartjes kosten 94 euro voor een staanplaats en 64 voor een zitplaats
Ik denk het. Ik ben niet zo van de haring eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik de enige die me op de haring zit te verheugen?
Neej ik wil de komende weken ook wel ff een harinkie pikkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef Deisyy het volgende:
Ja, en gevangen voor de kust van Denemarken... sjugt. Valsheid in geschriftequote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja![]()
Ik ga der even vandoor, rustig aan mensen laters
Door Hollandse vissersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, en gevangen voor de kust van Denemarken... sjugt. Valsheid in geschrifte
Meid gooi je haar los, stap uit je schaduw en je eigen boxje en geniet van het leven, het is maar dansenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef Mickeys het volgende:
Axl Rose is wel een creepy verlept manneke hoor, maar gelukkig stond ik ver genoeg er vandaan. Als ik dichterbij had gestaan was het nog enger geweest hihi.
Waar ik mijzelf het meeste over verbaasd heb is dat ik gewoon met een wildvreemde gedanst heb. Zulke dingen doe ik nooit en ben altijd heel "degelijk". Moet wel toegeven dat ik het doodeng vond want je kent die persoon immers niet, maar desondanks een erg leuke herinnering daar ook aan hihihi
Ja dat laatste dus hahaha, overigens schat ik hem rond een jaar of 30. Wie weet leer ik het eens op mijn 45equote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meid gooi je haar los, stap uit je schaduw en je eigen boxje en geniet van het leven, het is maar dansen![]()
Ja, klopt. Die kerels denken misschien wel dat de vrouwen het mooi vinden omdat die ook mogelijk veel verbouwen aan zichzelf.quote:Qua Axl Rose, zag ik pas op YT Mick Jagger.. nou eh die is toch ook behoorlijk aangetast door het leven. Net als de artiesten gisteren bij het Diamond Jubilee.
En dan ook nog je koppie verbouwen omdat je denkt dat je er dan jonger uitziet
Weet je wie ik mooi oud, mooi van lelijkheid vind? Iggy Pop
Goeie vent ook.
Nee, ik heb er zelfs een heel topic voor geopend gisteren: Hollandse nieuwe haring 2012quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef Deisyy het volgende:
Zelfs dat lang niet altijd. Noren en Denen. Maar wel volgens Hollandse wijze schoongemaakt en gekaakt.quote:
Iggy toen:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:57 schreef Mickeys het volgende:
Iggy ken ik niet eigenlijk. Wel van naam hoor.
Ik vind Tom Jones en Paul McCartney er nog heel best uitzien. Paul heeft wel een droopy face, maar in maart hield hij een concert van 3 uur in Ahoy uitstekend vol, dus kennelijk een beste conditie!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meid gooi je haar los, stap uit je schaduw en je eigen boxje en geniet van het leven, het is maar dansen![]()
Qua Axl Rose, zag ik pas op YT Mick Jagger.. nou eh die is toch ook behoorlijk aangetast door het leven. Net als de artiesten gisteren bij het Diamond Jubilee.
En dan ook nog je koppie verbouwen omdat je denkt dat je er dan jonger uitziet
Weet je wie ik mooi oud, mooi van lelijkheid vind? Iggy Pop
Goeie vent ook.
Worden het toch nog Hollandse Nieuwequote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelfs dat lang niet altijd. Noren en Denen. Maar wel volgens Hollandse wijze schoongemaakt en gekaakt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik heb er zelfs een heel topic voor geopend gisteren: Hollandse nieuwe haring 2012
De toen foto doet het niet maar de nu foto... kweet niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Iggy toen:
[ afbeelding ]
en Iggy nu:
[ afbeelding ]
foto aangepast van toen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Mickeys het volgende:
De toen foto doet het niet maar de nu foto... kweet niet...
Het was meer het complete plaatje, het verhaal en het interview wat ik toen zagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De toen foto doet het niet maar de nu foto... kweet niet...
tja, foto van toen trekt mij ook niet echt eigenlijk, maar zal voor zijn tijd best wel hip/hot zijn geweestquote:
Ik vond Tom Jones prettiger oud worden dan Paul McCartney... die had zo'n zurig koppie, waar Tom Jones door z'n regelmatig glimlachen nog zo vriendelijk leek.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind Tom Jones en Paul McCartney er nog heel best uitzien. Paul heeft wel een droopy face, maar in maart hield hij een concert van 3 uur in Ahoy uitstekend vol, dus kennelijk een beste conditie!
Tnx dear. Zeker weten. Ben lekker "los" gegaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:34 schreef chufi het volgende:
Middag allemaal
Mickeys heeft genoten zo te lezen, fijn voor je
Kan je nu de Highlights van The Diamond Jubilee Concert bekijken op BBC1quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tnx dear. Zeker weten. Ben lekker "los" gegaan.
Wou uitzending gemist er bij pakkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan je nu de Highlights van The Diamond Jubilee Concert bekijken op BBC1
Jawel, alleen zit mn neus nog een beetje dicht na mn ongelukje van gisteren ....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wou uitzending gemist er bij pakken
Lekker gewerkt?
Las het. Zeker nu bont en blauw of valt dat dan gelukkig nog mee?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, alleen zit mn neus nog een beetje dicht na mn ongelukje van gisteren ....
Valt gelukkig nog meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Las het. Zeker nu bont en blauw of valt dat dan gelukkig nog mee?
Nu maar duimen dat je er snel weer normaal door kunt ademhalen. Je mist zoiets pas als het niet meer zo goed luktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt gelukkig nog meeEn of ie nu gebroken is of niet hij lijkt weer iets rechter te zitten dan voor heen
En dan is het te laatquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nu maar duimen dat je er snel weer normaal door kunt ademhalen. Je mist zoiets pas als het niet meer zo goed lukt
Robbie al geweest?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan is het te laatMaar komt goed
![]()
Tom Jones nu
Lijkt me ook wel kicken om daar tussen het publiek te staan trouwensquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die deed de kick off , weet niet niet of nog weer terugkwam ...
En vandaag was het er weer helemaal vol met de rijtour ... Mensen die op de straat overnachtten om maar vooraan te staan ... Die Britten zijn gekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel kicken om daar tussen het publiek te staan trouwens
Robbie of het concert in het algemeen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:34 schreef sacha het volgende:
ik heb gisteravond een stukje gezien maar vond het saaaaaaaaaaaaaai![]()
en slecht![]()
en vooral stom
dat saaie gedoe van zittende mensen bij een concertquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Robbie of het concert in het algemeen?
Er zit misschien nog geen 5% in verhouding tot de hele menigte die staat ....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:39 schreef sacha het volgende:
[..]
dat saaie gedoe van zittende mensen bij een concert![]()
daar kan ik niet tegen![]()
Robbie blijft een lekker lelijk ding met een eigen wil
en die 5% daar ga ik bijna een k*tssmiley om plaatsenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit misschien nog geen 5% in verhouding tot de hele menigte die staat ....
Heeft ietwat weg van Kylie Monigue maar die is Australischequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Een of ander UK sterretje volgens mij ....
BBC1 dat concertquote:
Ik kijk eigenlijk gewoon tennisquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:53 schreef Mickeys het volgende:
Ieks... dat is slecht, AUWWWW mijn arme oren
Nee geen herhaling Highlightsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan je nu de Highlights van The Diamond Jubilee Concert bekijken op BBC1
Dus wel Kylie... lol. Moet zeggen dat ik het niet allemaal even spectaculair vind. En wat moet zo'n oud wijf nu met sommige hele moderne nummers? Volgens mij verveelt die zich stierlijkquote:
Oh ja Madness on the roofquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:07 schreef Mickeys het volgende:
Dat vind ik dan wel weer lachen.. Madness met paleis zo in de film
Ben alweer weg ... te warmquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:07 schreef chufi het volgende:
Ik heb een afschermbaar balkon . Wind uit de goede hoek en de zon brandt hard
Heb eigenlijk ook wel trek... eens zien wat ik nog voor mogelijkheden hebquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben alweer weg ... te warmen krijg honger...
Ik had nog wat in de vriezer ... Nu aan het ontdooien, ben straks wel benieuwd wat het wordt...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb eigenlijk ook wel trek... eens zien wat ik nog voor mogelijkheden heb
Lol, je hebt er niet op gezet wat het is?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had nog wat in de vriezer ... Nu aan het ontdooien, ben straks wel benieuwd wat het wordt...
Denk een heel pittige oosters iets
Ik stikker niet en zet er ook geen datum op , eigen risico denk ik dan maar;) maar met dat pittige is niks mis hoor als het dat isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, je hebt er niet op gezet wat het is?
Nee ok, maar ik zou wel willen weten wat er in zit. Als ik zin zou hebben in pittig, dan wil ik ook pittig uit de vriezer kunnen trekkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stikker niet en zet er ook geen datum op , eigen risico denk ik dan maar;) maar met dat pittige is niks mis hoor als het dat is
Zo groot is mn vriezer-gedeelte niet. Ik weet meestal wel ongeveer wat ik nog heb liggen... Maar dit is wel nog een portie voor 2 dagenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik zou wel willen weten wat er in zit. Als ik zin zou hebben in pittig, dan wil ik ook pittig uit de vriezer kunnen trekken
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo groot is mn vriezer-gedeelte niet. Ik weet meestal wel ongeveer wat ik nog heb liggen... Maar dit is wel nog een portie voor 2 dagenLoop ik dan met mn hete bek HahhahaaH
Never a dull momentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:14 schreef chufi het volgende:
Dank Mick... Elke dag wat anders .... gisteren stoot ik mn hoofd, vandaag brand ik mn bek ... U gotta like
Neuh, ga zo even een filmpje kijken. Is bijna binnen, nog aan het uitpakken.. Vandaag nl genoeg gecomputerd. morgen sowieso wat gaan doen, anders komt het niet goed met mequote:
Ik heb geen weerbericht bekeken, maar er is vast genoeg te doen...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Neuh, ga zo even een filmpje kijken. Is bijna binnen, nog aan het uitpakken.. Vandaag nl genoeg gecomputerd. morgen sowieso wat gaan doen, anders komt het niet goed met me
Altijd wel wat te doen en de 16e de BBQ natuurlijk, wil nog wel wat hebben daarvoor dus sjoppenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen weerbericht bekeken, maar er is vast genoeg te doen...
Ja spieken deed ik nooit, ik wist altijd alles, maar komen kijken doe je toch all...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Altijd wel wat te doen en de 16e de BBQ natuurlijk, wil nog wel wat hebben daarvoor dus sjoppen
Nu tijd voor een filmpje... misschien kom ik zo nog even om het hoekje spieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |