SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.![]()
yup...dreaming of the good ole times.... bring back the 60'squote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
dat past zich toch vanzelf aan?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en o'ja 80's is beter....onze prime time toch Lies?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
eerder de 70's... de 80's is me minder goed bij gebleven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
en o'ja 80's is beter....onze prime time toch Lies?![]()
early 80's met zijn nederpop.... bring back the memoriesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:42 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
eerder de 70's... de 80's is me minder goed bij gebleven.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
enige probleem was dat alle pubermeisjes verliefd waren op Henny Vrienten...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
oke, ik merk het al, tijd om weer on topic te gaan....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
yupquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:54 schreef Liesje68 het volgende:
G'nite... euh RD!
Doe jij het licht uit?
![]()
( Get it?)
...sleep tight!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
R.D.rent eenzaam door de nacht...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
vandaag mijn eerste stappen richting minimalisme gezet... o.a. na de lovende kritieken van AntiChrist die al geruime tijd minimalistisch loopt.
Even langs geweest bij Shoeclinic, mijn plaatselijke loopwinkel, om te kijken wat er verkrijgbaar is.
Ik heb tot nu toe goede ervaring met Brooks dus wil niet teveel afwijken van het vertrouwde en kwam dus uit op Brooks PureCadence., goede recensie van YUR en veel lovende informatie op het net te vinden.
Helaas was mijn maat (size 13) niet verkrijgbaar maar zoals een goede speciaalzaak betaamt hebben ze mijn maat besteld en het is dus nog een paar dagen wachten voordat ik een paar kan passen en een stukje kan lopen op de band om te kijken of het qua landing etc. wel bij me past.
keep you posted!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ben erg benieuwd wat je er van gaat vinden. Ik moet zeggen dat het mij ook wel erg aantrekkelijk klinkt. Wellicht om rekening mee te houden met mijn volgende paar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 05:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag mijn eerste stappen richting minimalisme gezet... o.a. na de lovende kritieken van AntiChrist die al geruime tijd minimalistisch loopt.
Even langs geweest bij Shoeclinic, mijn plaatselijke loopwinkel, om te kijken wat er verkrijgbaar is.
Ik heb tot nu toe goede ervaring met Brooks dus wil niet teveel afwijken van het vertrouwde en kwam dus uit op Brooks PureCadence., goede recensie van YUR en veel lovende informatie op het net te vinden.
Helaas was mijn maat (size 13) niet verkrijgbaar maar zoals een goede speciaalzaak betaamt hebben ze mijn maat besteld en het is dus nog een paar dagen wachten voordat ik een paar kan passen en een stukje kan lopen op de band om te kijken of het qua landing etc. wel bij me past.
keep you posted!!![]()
er zijn pro's en con's maar volgens velen is het belangrijkste om er voorzichtig aan te wennen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 05:47 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wat je er van gaat vinden. Ik moet zeggen dat het mij ook wel erg aantrekkelijk klinkt. Wellicht om rekening mee te houden met mijn volgende paar.
Als het niets voor mij is dan is het zonde van het geld maar als het wel wat is zeg je misschien: he, daar had ik veel eerder aan moeten beginnen
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 05-06-2012 06:05:07 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Fijn dat ze ze hebben besteld RD
Hoe zou het komen dat het iedereen zo aantrekt, dat minimalistische?![]()
wat mij aantrekt is vooral het feit dat je, volgens de kenners, weer terug ga naar de oervorm van het lopen...dat kan i.m.o. alleen maar goed zijn.... maar de tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 05:55 schreef GotC het volgende:
Fijn dat ze ze hebben besteld RD
Hoe zou het komen dat het iedereen zo aantrekt, dat minimalistische?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik volg deze jongedame al een tijdje op facebook,en probeer haar te helpen met het vinden van een sponsor voor haar camper van
Het valt niet altijd mee om momentum te krijgen via FB maar nu heeft ook de mainstream media haar verhaal opgepakt.
http://www.stuff.co.nz/do(...)-to-run-length-of-NZ
Wat ze wil presteren is niet echt weggelegd voor de beginnende Evy'er maar ik hoop dat ze mensen mee een ettape mee laat lopen op basis van sponsoring want het lijkt me super om 20-25km met haar mee te lopen.
All I can say..... a hell of a gutsy chick!
en voor de FB'ers onder ons..dit is haar FB page
http://www.facebook.com/runinchick13'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wtfbbq! 2200 km in 30 dagenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 06:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik volg deze jongedame al een tijdje op facebook,en probeer haar te helpen met het vinden van een sponsor voor haar camper van
Het valt niet altijd mee om momentum te krijgen via FB maar nu heeft ook de mainstream media haar verhaal opgepakt.
http://www.stuff.co.nz/do(...)-to-run-length-of-NZ
Wat ze wil presteren is niet echt weggelegd voor de beginnende Evy'er maar ik hoop dat ze mensen mee een ettape mee laat lopen op basis van sponsoring want het lijkt me super om 20-25km met haar mee te lopen.
All I can say..... a hell of a gutsy chick!
en voor de FB'ers onder ons..dit is haar FB page
http://www.facebook.com/runinchick13![]()
En loopt nu ook 11 keer per week
Wat een stoer wijf!![]()
![]()
inderdaad...als ik met mijn 50-60km per week al een god father statusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 06:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Wtfbbq! 2200 km in 30 dagen![]()
En loopt nu ook 11 keer per week
Wat een stoer wijf!heb gekregen van sommigen hier dan is deze dame op haar 18de onbeslist een god mother met haar 70km per dag
omkleden en clubtraining... later
Kijk! Ik ben niet de enige die zo gek is om op dit soort tijdstippen te lopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 05:53 schreef Wiehoe het volgende:
Nog even een banaan, en dan mijn rondje maar doen.alhoewel er niks mis is met lekker 'uitslapen' zoals nu
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Op de eerste stap uit bed na is 's ochtends erg aan te raden. Heerlijk rustig nog.. Nog lekker fris buiten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 06:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kijk! Ik ben niet de enige die zo gek is om op dit soort tijdstippen te lopenalhoewel er niks mis is met lekker 'uitslapen' zoals nu
![]()
Ik ben blij met mijn rondje, gevoelsmatig ging het erg goed.![]()
![]()
Hi. Morgenavond mag ik weer. Wil eigs vanavond maar ben wel benieuwd wat een extra rustdag met me doet
Niet meer actief op Fok!![]()
Mooi dat het goed ging Wiehoe!
Gister dus voor het eerst een temporun gedaan op ruim 10 km en dus mijn toptijd op de 10 met 2:42 min verbeterd
Hartslag bleef op een mooi niveau, dus in een wedstrijd moet het nog wel een stuk sneller kunnen
http://www.endomondo.com/workouts/61145894SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Klopt. Daarom ren ik ook zo vroeg 's morgensquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:05 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Op de eerste stap uit bed na is 's ochtends erg aan te raden. Heerlijk rustig nog.. Nog lekker fris buiten.
Ik ben blij met mijn rondje, gevoelsmatig ging het erg goed.Mooi dat het goed ging
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Komt door de vorm van de spiegel denk ik, die kleedt afquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:14 schreef Viking84 het volgende:
Een echte ectomorph, md, geen wonder dat je zo snel rent
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
@ RD
Ik ben best wel benieuwd naar je ervaring wanneer je je schoenen binnen hebt.
Mijn God, zij heeft pas girlpower!
Ik ging gisteren als een blij kind naar bed.
Heb nu eindelijk mezelf ingeschreven voor een eerste wedstrijd!!!!
Heb er veel zin in!!!!
@ liesje68
Zou jij mijn naam bij de Tilburgse 10 mijls (2sept) erbij kunnen zetten? Ik loop de 10km dan.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:08 schreef MaleDuck het volgende:
Mooi dat het goed ging Wiehoe!
Gister dus voor het eerst een temporun gedaan op ruim 10 km en dus mijn toptijd op de 10 met 2:42 min verbeterd
Hartslag bleef op een mooi niveau, dus in een wedstrijd moet het nog wel een stuk sneller kunnen
http://www.endomondo.com/workouts/61145894Je hebt de vaart er flink in zitten. Goed bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag vanavond ook weer
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ziet er goed uit, wel handig van die zones om te zien waar je op getraind hebtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:27 schreef Wiehoe het volgende:
Mijn rondje
https://www.polarpersonal(...)63e4798b94661ade3811![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat traint ook wel erg fijn met die zones al hoewel het vrij lastig is om weer in de laagste 2 zones te komen als je eenmaal warm bent.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, wel handig van die zones om te zien waar je op getraind hebt![]()
![]()
Ja, met een langzame afsluiter, de 10 km in 41:21quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:46 schreef streamnl het volgende:
Zo aangekomen op het werk...
45 minuten MD???!! mijn God, wat snel!Dat geloof ik graag, maar kan je dan zien tijdens het lopen in welke zone je loopt?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:46 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dat traint ook wel erg fijn met die zones al hoewel het vrij lastig is om weer in de laagste 2 zones te komen als je eenmaal warm bent.
Dat komt wel hoor, als je conditie nog beter wordt
Ja. Ik heb een schema via de polar website, iedere training is opgebouwd uit verschillende hartslagniveaus en op mijn horloge kan ik zien op welk niveau ik zit. Traint erg fijn. Voor de training aan wordt de hartslagzone bepaald.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, met een langzame afsluiter, de 10 km in 41:21
[..]
Dat geloof ik graag, maar kan je dan zien tijdens het lopen in welke zone je loopt?
Dat komt wel hoor, als je conditie nog beter wordt![]()
Wat zijn jullie goed bezig! MD, wat vreselijk snel![]()
Wiehoe, mooi rondje en mooi constant. Idd erg handig die zones van Polar![]()
![]()
Dat hardloopmeisje10 keer per week hardlopen what the duck
Respect, al vraag ik mij af of dat wel zo verstandig isHelemaal als je nog in de groei bent
![]()
Dank je, ja al viel het me nog tegen hoeveel moeite ik moest doen om weer de snelheid te benaderen van mijn 5km trainingsrondje in het begin, maar misschien kwam het ook door de scherpe wind tegen...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:04 schreef GotC het volgende:
Wat zijn jullie goed bezig! MD, wat vreselijk snel![]()
Wiehoe, mooi rondje en mooi constant. Idd erg handig die zones van Polar<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ze zal wel goed begeleidt worden gok ik zomaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
Respect, al vraag ik mij af of dat wel zo verstandig isHelemaal als je nog in de groei bent
![]()
![]()
huh, wat riep je me? Hardloopmeisje? Wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
Wauw MaleDuck en Wiehoe, goed bezig!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Effe pagina teruglezenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
huh, wat riep je me? Hardloopmeisje? Wie, wat, waar?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
huh, wat riep je me? Hardloopmeisje? Wie, wat, waar?Hardloopmeisjes
![]()
Bohh, fietsen op een fiets met veel te zachte banden is niet fijn met vermoeide benen
Mogguh!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
mogguh! Lekker bezig hier.
Ik zit in dubio, moet morgen lesje doen en heb dan ook afgesproken met loopmaatje maar ik wil nu...![]()
En heb je gisteren al gelopen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:26 schreef Shravani het volgende:
Ik zit in dubio, moet morgen lesje doen en heb dan ook afgesproken met loopmaatje maar ik wil nu...![]()
![]()
nope zondag voor het laatst dus het moet wel kunnen toch??
En kan morgen natuurlijk ook gewoon een rondje gaan snelwandelen ofzo, loopmaatje en ik hoeven elkaar niet bij te houden, het is meer dat we afspreken zodat we gewoon gaan![]()
![]()
Moet kunnen iddquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:29 schreef Shravani het volgende:
nope zondag voor het laatst dus het moet wel kunnen toch??
En kan morgen natuurlijk ook gewoon een rondje gaan snelwandelen ofzo, loopmaatje en ik hoeven elkaar niet bij te houden, het is meer dat we afspreken zodat we gewoon gaanAnders ga je gewoon lekker en ga je morgen sportief wandelen
Of skaten oid.
![]()
[quote
Moet kunnen iddAnders ga je gewoon lekker en ga je morgen sportief wandelen
Of skaten oid.
[/quote]
Hey da's een goede, heb m'n skeelers van de week onder het stof vandaan getrokken , neem ik die wel mee morgen... en dan nu , hup in de kleertjes![]()
![]()
Ik heb besloten dat ik ook vanavond ga en dan morgen een klein herstelrondje. Dan heb ik 3,5 dag rust en dan is de wedstrijd.
En nog een verslaafdequote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:26 schreef Shravani het volgende:
![]()
Leuk vooruitzicht!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:30 schreef Trebweb het volgende:
Goedemorgen allemaal :-) Vanmiddag uit het werk Evy maar weer eens opstarten! Heb er zin in![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik moet en zal vandaag gaan lopen, omdat het er gisteren niet van is gekomen. Baal er nog steeds van
F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:38 schreef YUR het volgende:
Ik moet en zal vandaag gaan lopen, omdat het er gisteren niet van is gekomen. Baal er nog steeds vanKop op pop! Maak ik straks een smoothie voor na het lopen
![]()
![]()
Ja, ik zou maar gaan, je staat maar 3e op het leaderboardquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:38 schreef YUR het volgende:
Ik moet en zal vandaag gaan lopen, omdat het er gisteren niet van is gekomen. Baal er nog steeds van
En wie staat er nu eerste dan, als het YUR niet is???!
NEEEEEEE, niet eerlijk!!! Een uurtje geleden was het anders!!!!
En ik mag pas morgen weer...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:38 schreef GotC het volgende:
[..]Kop op pop! Maak ik straks een smoothie voor na het lopen
En ik sta nog steeds dik in de min op de challenge....door een valse start aan het begin van het jaar!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik zou maar gaan, je staat maar 3e op het leaderboardF means you're fucked![]()
Dat ben ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:45 schreef streamnl het volgende:
En wie staat er nu eerste dan, als het YUR niet is???!![]()
![]()
En AC is weer begonnen met lopen, dus die gaan we binnenkort ook weer bovenaan het board tegenkomen
Ik sta door mn 11 km gister wel weer in de top 10quote:
De aanhouder wintquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:47 schreef GotC het volgende:
Ik kan lopen tot ik een ons weeg, kom nooit in de top 3
Maar je loopt welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:47 schreef GotC het volgende:
Ik kan lopen tot ik een ons weeg, kom nooit in de top 3En het wordt steeds meer volgens mij en sinds jij je Garmin hebt, gebruik je Endomondo nog wel eigenlijk?
Ik importeer alles naar Endomondoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar je loopt welEn het wordt steeds meer volgens mij en sinds jij je Garmin hebt, gebruik je Endomondo nog wel eigenlijk?
Garmin en Endomondo vinden elkaar lief, gelukkig
![]()
![]()
denk het niet, heb me gisteren moeten aanmelden voor de fysioquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:46 schreef YUR het volgende:
En AC is weer begonnen met lopen, dus die gaan we binnenkort ook weer bovenaan het board tegenkomen![]()
![]()
Owhz...da's minder...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
denk het niet, heb me gisteren moeten aanmelden voor de fysio
Nouja, neem je tijd om goed te herstellen, bouw rustig aan weer op en uiteindelijk ben je 2 keer zo hard terug
Dat is wel fijn,quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik importeer alles naar EndomondoGarmin en Endomondo vinden elkaar lief, gelukkig
Goed om te weten, wellicht dat ik misschien ook ooit zo'n Garmin ga aanschaffen...
Dat dus. En het wordt ook steeds meerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar je loopt welEn het wordt steeds meer volgens mij en sinds jij je Garmin hebt, gebruik je Endomondo nog wel eigenlijk?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hopen dat daar het probleem verholpen wordt!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
denk het niet, heb me gisteren moeten aanmelden voor de fysio
Vraagje, welke oefeningen gaf jij nou aan om te doen ipv buikspieroefeningen? Planking ofzo?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vanavond misschien weer lopen, ben nu beetje een nieuwe route aan het zoeken... Denk dat ik dit keer maar eerst ergens heen ga fietsen.![]()
plank's en side plank'squote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hopen dat daar het probleem verholpen wordt!
Vraagje, welke oefeningen gaf jij nou aan om te doen ipv buikspieroefeningen? Planking ofzo?![]()
![]()
Plankingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hopen dat daar het probleem verholpen wordt!
Vraagje, welke oefeningen gaf jij nou aan om te doen ipv buikspieroefeningen? Planking ofzo?![]()
![]()
Goedemorgen ... Ik ben heel slecht in terug lezen maar ik zag wel een mooie prestatie van MD
Degene die vandaag weer gaan lopen, succes![]()
Ik ga vanavond opnieuw les 2 doen van EvyOmdat ik het niet redde zondag.
Na een nacht van 9! uur slaap ben ik wel weer een beetje bijgekomen van de moe, dus ik heb er zin in... dan 2 dagen rust komt perfect uit en dan vrijdag weer![]()
![]()
Wat is slim om vooraf aan het hardlopen te eten? Ik ren s ochtens na het wakker worden, dus moet uiteraard wel ontbijten.![]()
Iets lichts, zoals een banaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:59 schreef Gemini99 het volgende:
Wat is slim om vooraf aan het hardlopen te eten? Ik ren s ochtens na het wakker worden, dus moet uiteraard wel ontbijten.![]()
Sommige mensen eten niks, sommigen yoghurt of een banaan, anderen nemen een slok water en gaan..oftewel: Proberen wat voor jou werktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:59 schreef Gemini99 het volgende:
![]()
Gup en MD: Thanks
En MD, Garmin en Endomondo hebben een samenwerking, waardoor je gewoon direct vanaf je horloge in Endomondo kan importeren![]()
![]()
Polar en Endomondo absoluut niet. Ik moet rare truukjes uithalen om in Endomondo te importeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:02 schreef GotC het volgende:
En MD, Garmin en Endomondo hebben een samenwerking, waardoor je gewoon direct vanaf je horloge in Endomondo kan importeren![]()
Ik heb echt zin in vanavond. 7 km in een heerlijk rustig tempo: 7.30. Beetje genieten van de omgeving etc.
Thanks, die side plank ook maar eens proberenquote:Dank je LoLa, jij succes met Evy 2 zometeenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen ... Ik ben heel slecht in terug lezen maar ik zag wel een mooie prestatie van MD
Degene die vandaag weer gaan lopen, succes![]()
Ik ga vanavond opnieuw les 2 doen van EvyOmdat ik het niet redde zondag.
Na een nacht van 9! uur slaap ben ik wel weer een beetje bijgekomen van de moe, dus ik heb er zin in... dan 2 dagen rust komt perfect uit en dan vrijdag weerGraag gedaan hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:02 schreef GotC het volgende:
En MD, Garmin en Endomondo hebben een samenwerking, waardoor je gewoon direct vanaf je horloge in Endomondo kan importeren
Dat is goed om te wetenWaar dit topic al niet goed voor is
(Behalve postsnelheid
)
Ik ga vanavond pas hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Thanks, die side plank ook maar eens proberen
[..]
Dank je LoLa, jij succes met Evy 2 zometeenoverdag gaat dat niet met de kinderen
Als ik wat langere afstanden ga doen, verheug ik me al op een stukje langs het ijsselmeerquote:![]()
![]()
Ja precies, al het groen is niet binnen een retourtje van 5 kmquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga vanavond pas hooroverdag gaat dat niet met de kinderen
[..]
Als ik wat langere afstanden ga doen, verheug ik me al op een stukje langs het ijsselmeer![]()
![]()
Door pinkpopweekend een weekje niet gelopen. Vervolgens afgelopen vrijdag een kort rondje gelopen. Kreeg gisteravond - toen het weer opknapte - ineens zin in lopen en ben gegaan en ik had VLEUGELS! Ik heb toch zo ontiegelijk lekker gelopen, en lekker rond de 5 km (in volgens mij nog een PR ook, terwijl mijn intentie rustig lopen was).Je bent weer bezig!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb echt zin in vanavond. 7 km in een heerlijk rustig tempo: 7.30. Beetje genieten van de omgeving etc.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:10 schreef Quoi het volgende:
Door pinkpopweekend een weekje niet gelopen. Vervolgens afgelopen vrijdag een kort rondje gelopen. Kreeg gisteravond - toen het weer opknapte - ineens zin in lopen en ben gegaan en ik had VLEUGELS! Ik heb toch zo ontiegelijk lekker gelopen, en lekker rond de 5 km (in volgens mij nog een PR ook, terwijl mijn intentie rustig lopen was).
[..]
Je bent weer bezig!.
Al sinds vorige week zaterdag weer hoor. Met extra rustdagen ertussen
.
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:09 schreef VKV het volgende:
[..]
Ja precies, al het groen is niet binnen een retourtje van 5 kmherkenbaar, ik heb wel een park hier maar mja schelpenpaadjes lopen rot vind ik
![]()
![]()
Lastig he, hardlopen is ervoor gaan, maar ook inhouden wanneer het nodig is. Voor mezelf wel een lastig puntje aangezien ik normaal gesproken ergens 200% voor ga![]()
En je had weer een bekertje in Endomondo, dus je blijft sneller gaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:02 schreef GotC het volgende:
En MD, Garmin en Endomondo hebben een samenwerking, waardoor je gewoon direct vanaf je horloge in Endomondo kan importeren
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: