Ik snap niet helemaal wat er zo moeilijk aan is om gewoon eerlijk in te vullen wat je denkt..quote:Op maandag 4 juni 2012 23:35 schreef AnimeFan het volgende:
Maar je weet bij dit soort tests wat ze willen horen, ik kan dit niet serieus invullen
leugensquote:
Stemmen, en na een tijdje weten we hoe autistisch fokkers zijnquote:
Daar moest ik ook om lachen iddquote:Op maandag 4 juni 2012 23:43 schreef Doodloper het volgende:
"9. Ik word gefascineerd door kalenderdata."
wut
Woehoe: weer een cijfertje wat ik aan mijn persoonlijkheid kan hangen.quote:0-10 is een lage score
U hebt vrijwel geen autistische trekjes.
Je liegt, iemand die MC speelt kan nooit minder dan 20 hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik had vijf. Kan ik mee leven.
Alleen jammer genoeg niet gamen.
Ik ook vroeger, nu niet meer, maar ik ken ook echte autisten die elke datum herinneren met het weer erbij !quote:Op maandag 4 juni 2012 23:44 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan telefoonnummers heel goed onthouden, wist niet dat dat slecht was
Ik besef me ineens dat mijn MC huisjes vrijwel altijd symmetrisch zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 23:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben er slecht in, hé. Hejje mijn hutjes eens gezien?
Ik besef net dat mijn huisjes nooit af zijn en halverwege in de steek worden gelaten.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik besef me ineens dat mijn MC huisjes vrijwel altijd symmetrisch zijn![]()
Das nog erger autistischquote:Op maandag 4 juni 2012 23:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik besef net dat mijn huisjes nooit af zijn en halverwege in de steek worden gelaten.
Je weet gewoon wat er gevraagd wordt he....quote:
Echt wel, je kan je niet concentreren, en begint een nieuw project zonder het vorige af te maken, dat is dus echt wel een autistisch trekjequote:Op maandag 4 juni 2012 23:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is juist niet autistisch want anti-perfectionistisch
Stem dan ff dan ben ik niet meer zo alleen.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:50 schreef kwiwi het volgende:
32 Uw score is heel hoog. De meeste mensen met het syndroom van Asperger of hoog functionerend autisme scoren rond de 35.
Niet kunnen concentreren is ADHD of ADD, volgens mij haal je iets door elkaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Echt wel, je kan je niet concentreren, en begint een nieuw project zonder het vorige af te maken, dat is dus echt wel een autistisch trekje
Ik had al op 50 gestemdquote:Op maandag 4 juni 2012 23:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Stem dan ff dan ben ik niet meer zo alleen.
Dan loopt fok leegquote:Op maandag 4 juni 2012 23:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik stel voor om iedereen met meer dan tien een IP-ban te geven.
Hier nog één.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Stem dan ff dan ben ik niet meer zo alleen.
37. Als ik onderbroken word, kan ik daarna snel weer oppakken waar ik mee bezig was.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet kunnen concentreren is ADHD of ADD, volgens mij haal je iets door elkaar.
Ja, want dan zijn ze uit hun ritmequote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
37. Als ik onderbroken word, kan ik daarna snel weer oppakken waar ik mee bezig was.
Helemaal mee oneens levert de meeste punten op, ik heb t ff gecheckt. Dus het is OOK een autistisch trekje
Maar ik wordt niet onderbroken, ik onderbreek mijzelf.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
37. Als ik onderbroken word, kan ik daarna snel weer oppakken waar ik mee bezig was.
Helemaal mee oneens levert de meeste punten op, ik heb t ff gecheckt. Dus het is OOK een autistisch trekje
Veel gesprekken, lichaamstaal bestuderen, vragen stellen aan de directe omgeving, etc.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:16 schreef kwiwi het volgende:
Hoe test een arts eigenlijk of iemand autisme heeft?
Ah oke. Ik wou al zeggen, hopelijk niet via zo'n zelf in te vullen testje want het lijkt niet echt representatief te zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 05:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Deze test heb ik maanden geleden gemaakt. Volgens mij was mijn score 38.
[..]
Veel gesprekken, lichaamstaal bestuderen, vragen stellen aan de directe omgeving, etc.
Meestal krijgt men pas een diagnose na meerdere maanden en in bepaalde gevallen pas na jaren.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:34 schreef RM-rf het volgende:
Ik had 13 punten wat wel prettig is omdat dit een priemgetal is en ik me veel zekerder voel bij priemgetallen dan wanneer mn score 14 of 15 geweest was.
Ik heb beiden en scoor een 8?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:16 schreef Chai het volgende:
Als je visueel ingesteld bent en een concentratieprobleem hebt scoor je hier volgens mij al heel gauw hoog op.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:34 schreef RM-rf het volgende:
Ik had 13 punten wat wel prettig is omdat dit een priemgetal is en ik me veel zekerder voel bij priemgetallen dan wanneer mn score 14 of 15 geweest was.
Eh, nee. Autisme Spectrum Syndroom, ADHD/ADD, Asperger, PDD-NOS, allemaal stoornissen in het neurotransmitter-spectrum of ontwikkeling van de hersenen, aantoonbaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Autisme is een modegril van de afgelopen paar decennia, niets anders dan gewoon genoeg aandacht aan een kind besteden als ze opgroeien. Kijk als je aantoonbaar een chromosoompje te veel hebt wordt het een ander verhaal, maar dat zie je.
Nah, modegrillen die voorheen ook niet gevalideerd werden met allerlei debiele pilletjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, nee. Autisme Spectrum Syndroom, ADHD/ADD, Asperger, PDD-NOS, allemaal stoornissen in het neurotransmitter-spectrum of ontwikkeling van de hersenen, aantoonbaar.
Dat het goed te compenseren is door je opvoeding aan te passen is 1 ding, maar gelukkig klooien de meeste ouders met de beste bedoelingen maar wat aan.
Neem niet weg dat het simpelweg doorgeschoten skillsets zijn die op een bepaald vlak je overlevingskansen erg vergroten.
Je zin niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, modegrillen die voorheen ook niet gevalideerd werden met allerlei debiele pilletjes.
Wat is dat dan weer voor een onzin vraag? Nogal een wereld van verschil wanneer het om Mountainbiken gaat of een boek lezen.quote:Ik doe dingen liever samen met anderen dan alleen
oh? leg eens uit...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, nee. Autisme Spectrum Syndroom, ADHD/ADD, Asperger, PDD-NOS, allemaal stoornissen in het neurotransmitter-spectrum of ontwikkeling van de hersenen, aantoonbaar.
als je boek lezen zegt ben je autist, mountainbike je ben je een normaal mens...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor een onzin vraag? Nogal een wereld van verschil wanneer het om Mountainbiken gaat of een boek lezen.
Ik heb NLD en een gespleten persoonlijkheid. Maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een antisociale persoonlijkheidsstoornis, dat is zoiets als autisme. Een autist snapt bijvoorbeeld niet dat je zo maar iemand mag stompen. Ik snap dat wel, maar ik doe het gewoon. Ik ken geen enkele vorm van inlevingsvermogen of spijt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Autisme lees je eens in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
oh? leg eens uit...
volgens jou is Autisme dus objectief aantoonbaar?
welke test kan een arts dan doen om vast te stellen of iemands hersenen 'autisme' bevatten?
kunnen ze dat dan 'meten' in de neurotrasmitters binnen het zenuwstelsel?
Niet veel studie, wel een beetje. Zal ik het zo zeggen, ik denk dat ik er meer verstand van heb dan de gemiddelde ouder die een door een peuterspeelzaalmedewerkster gediagnosticeerd autistisch kind heeft.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je zin niet.
Maar goed, gelukkig heb je er studie naar gedaan...
Hehehe peuterspeelzaalmedewerkster.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet veel studie, wel een beetje. Zal ik het zo zeggen, ik denk dat ik er meer verstand van heb dan de gemiddelde ouder die een door een peuterspeelzaalmedewerkster gediagnosticeerd autistisch kind heeft.
Ik doe beiden graagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:40 schreef RM-rf het volgende:
als je boek lezen zegt ben je autist, mountainbike je ben je een normaal mens...
Het is allemaal zo eenvoudig
Sowieso, mensen die aan internet-testjes doen om te ontdekken wie of wat ze zijn (liefst met een getalletje als uitkomst), zijn sowieso allemaal autist
Ah, kijk, daar wringt het hem: het hangt er natuurlijk wel vanaf wie de diagnose stelt, te pas en te onpas autisme roepen helpt immers niemand.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet veel studie, wel een beetje. Zal ik het zo zeggen, ik denk dat ik er meer verstand van heb dan de gemiddelde ouder die een door een peuterspeelzaalmedewerkster gediagnosticeerd autistisch kind heeft.
ik zou vooral voorstellen dat jij dat doet..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Autisme lees je eens in.
oftewel, iedere bewering dat Autisme op deze manier objectief vaststelbaar is, terwijl we niet eens weten wàt dan zo anders is, is een dike vorm van bull-crap'...quote:Er is echter nog niet met zekerheid vastgesteld welk deel van de hersenen anders zou functioneren.
Jeetje knul, is je score boven de 30 ofzo?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik zou vooral voorstellen dat jij dat doet..
het stat er namelijk leterlijk in:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Autisme#Definitie_en_beschrijving
[..]
oftewel, iedere bewering dat Autisme op deze manier objectief vaststelbaar is, terwijl we niet eens weten wàt dan zo anders is, is een dike vorm van bull-crap'...
alle autiosme test zijne en opsomming van at gedragingen en symptomen en de therapeuten mogen wat dingen aankruizen en op behoorlijk subjectieve gronden hun 'vermoeden' als diagnose stellen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ah, kijk, daar wringt het hem: het hangt er natuurlijk wel vanaf wie de diagnose stelt, te pas en te onpas autisme roepen helpt immers niemand.
Ik werk op een beschermende woonvorm voor 16 bewoners waarvan pakweg de helft autisme/asperger heeft in diverse gradaties...quote:
ninja editquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik werk op een beschermende woonvorm voor 16 bewoners waarvan pakweg de helft autisme/asperger heeft in diverse gradaties...
ach, als je dat soort testjes moet geloven dan is heel Nederland toe aan een kamertje in de dichtstbijzijnde inrichting, niet geloven dus of ze in ieder geval niet te serieus nemenquote:
Ik zou het zelf handig vinden, anders reken ik mezelf shit aan die feitelijk buiten mijn macht liggen. Door bewust te zijn van mijn zwakke punten kan ik die compenseren?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ninja edit
In het verleden veel bij de psych gelopen heb en die wouden me onderzoeken want ik heb alle tekens van asperger maar ik verrek het gewoon om zo'n labeltje opgeplakt door te krijgen, ik heb (met behulp van mijn hele lieve vriendin) mijn eigen leventje opgebouwd rond vaste dingen en werk nota bene in de geestelijke gezondheidszorg
Dat ik iets heb, boeiend, of juist niet, mij boeit het niet
jein, ik ben me er van bewust, ken mijn zwakke plekken en mijn sterke punten, als je daar rekening mee houdt heb ik geen behoefte aan een labeltje wat je bij de domste dingen in de weg kan zitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zou het zelf handig vinden, anders reken ik mezelf shit aan die feitelijk buiten mijn macht liggen. Door bewust te zijn van mijn zwakke punten kan ik die compenseren?
Buiten jou hoeft niemand het te weten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
jein, ik ben me er van bewust, ken mijn zwakke plekken en mijn sterke punten, als je daar rekening mee houdt heb ik geen behoefte aan een labeltje wat je bij de domste dingen in de weg kan zitten.
Ben wat dat betreft eigenwijs, ik ben 40, de dingen waar ik nu last van heb, daar heb ik al mijn hele leven last van, een diagnose verandert daar niets aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Buiten jou hoeft niemand het te weten?
Ik vermoed ADD (of eigenlijk ADHD-I) bij mijzelf, laat dit testen omdat ik tools wil om hier beter mee om te gaan, mezelf te trainen hier minder last van te hebben op een gerichte manier.
ieder z'n eigen instelling, ik vind die van jou erg tof dat wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben 28 en ben de dingen waar ik last van heb gewoon beu, ben niet op zoek naar een labeltje, maar het kan me wel helpen verder te komen
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:11 schreef Swetsenegger het volgende:
13... Dat verbaast me, ik had gedacht een halve autist te zijn.
quote:U scoort boven het gemiddelde. U hebt autistische trekjes
Ik heb 7.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je liegt, iemand die MC speelt kan nooit minder dan 20 hebben![]()
Edit: uitkomst is 12.quote:40. Toen ik jong was, hield ik van 'net alsof'-spelletjes met andere kinderen.
doktertje spelen enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wat zijn 'net alsof' spelletjes?
[..]
Edit: uitkomst is 12.
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Klonk het volgende:
36
Maar goed de uitslag had ik je ook van te voren kunnen vertellen
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
22, op het randje tegen de autistische trekjes aan
Ach, ik ben een gewoontedier en voel me er niet prettig bij als daarvan afgeweken wordt, maar het is niet zo dat ik niet meer functioneer. Het is ff wennen en daarna voel ik me prima
Maar om dat nou autistisch te noemen
quote:
zou er dan toch een kern van waarheid inzittenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef Meloewa het volgende:
Ja ben autistisch, maar wist ik al test is overbodig.
Toch ben je nog steeds liefquote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef Meloewa het volgende:
Ja ben autistisch, maar wist ik al test is overbodig.
ah jij ookkkkkquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:27 schreef MAHL het volgende:
23 hier, iets autistische trekjes dus
[..]
Toch ben je nog steeds lief
En jij helemaal, autistje van mequote:
Natuurlijk, het is wel een bepaalde inschatting die vooral bij extreme uitslagen toch wel een goeie indicatie kan geven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
zou er dan toch een kern van waarheid inzitten
quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:03 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Is dat niet die meid van Tik Tak?
Bij een echte psychologische onderzoek kun je dat ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:06 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Zulke tests kan je eigenlijk niet maken, je weet welk antwoord je test beïnvloedt, oftewel je kan zelf kiezen welk antwoord je uit de test wilt krijgen
Idd. Your loss als je dat doet, want het is natuurlijk compleet nutteloos.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:12 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Bij een echte psychologische onderzoek kun je dat ook.
Toffe username btw
Ik denk niet dat het een kwestie van willen is. Zodra je ook maar een seconde nadenkt over welk antwoord op die vraag > antwoord test krijgt dan is het al niet meer betrouwbaar imoquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Idd. Your loss als je dat doet, want het is natuurlijk compleet nutteloos.
Maar dat moet je dus niet doen, of die gedachten loslaten. Je moet invullen hoe het echt ís. Waarom zou je die test anders doen, om lekker bevestigd te worden in wat je hóópt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:41 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een kwestie van willen is. Zodra je ook maar een seconde nadenkt over welk antwoord op die vraag > antwoord test krijgt dan is het al niet meer betrouwbaar imo
Nee uiteraard niet, Maar één van de nadelen die ik iig ondervind bij me add, is dat ik me gedachtes niet kan loslaten, en bij elke vraag eerst bedenken wat voor effect dit heeft op mijn uitslag. Dat doe ik automatisch en kan ik totaal niks aan doen. Waarom zou je hopen dat er uit komt dat je add, autisme of wat dan ook heb? Mensen die hopen dat ze dat hebben zijn mafketelsquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar dat moet je dus niet doen, of die gedachten loslaten. Je moet invullen hoe het echt ís. Waarom zou je die test anders doen, om lekker bevestigd te worden in wat je hóópt?
quote:Ik ga liever naar de bibliotheek dan naar een feestje.
Het gemiddelde verjaardagsfeestje is ongeveer even leuk als de gemiddelde bibliotheek, en musea en theaters heb ik niks mee. Wat moet je dan invullen... ik mis de optie 'neutraal'.quote:Ik ga liever naar het theater dan naar het museum.
Neeheur, Als je de keuze moet maken theater of bibliotheek, en het moet anders ga je doodquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef thenxero het volgende:
Sommige vragen
[..]
[..]
Het gemiddelde verjaardagsfeestje is ongeveer even leuk als de gemiddelde bibliotheek, en musea en theaters heb ik niks mee. Wat moet je dan invullen... ik mis de optie 'neutraal'.
25 punten hier, maar volgens mij heb deze test jaren geleden ook al een keer gedaan
I knew itquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef ecktebaas123 het volgende:
ik heb de test heel eerlijk ingevuld en ik kom uit op 26, ''U scoort boven het gemiddelde. U hebt autistische trekjes''. Er gaat een nieuwe wereld voor mij open
Idd. Dan toch liever een leuke theatervoorstellingquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Neeheur, Als je de keuze moet maken theater of bibliotheek, en het moet anders ga je dood
Maar als het nou een hele nare voorstelling is, van een vreselijk irritante cabaretier?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Idd. Dan toch liever een leuke theatervoorstellingDagje bibliotheek. Doe me een lol zeg
Ik had bibliotheek! Ze hebben er ook strips..quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Idd. Dan toch liever een leuke theatervoorstellingDagje bibliotheek. Doe me een lol zeg
Of één of andere musical.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar als het nou een hele nare voorstelling is, van een vreselijk irritante cabaretier?
Dat ook ja... Bij elke vraag had ik wel zoiets van 'ja, ehm, dat ligt eraan'. Beetje slechte testquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:22 schreef voskat het volgende:
6Had hoger verwacht, maar aan de andere kant kan ik best sociaal zijn als ik er zin in heb.
edit:
Verder waren het wel erg algemene vragen die ik afhankelijk van context anders zou invullen.
Eigenlijk moet je de toets twee keer maken. Bij alle vragen waarover je twijfelt vul je eerst het autistische antwoord in, en daarna het niet-autistische antwoord. Dan heb je een soort betrouwbaarheidsinterval van je scorequote:Op donderdag 7 juni 2012 00:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat ook ja... Bij elke vraag had ik wel zoiets van 'ja, ehm, dat ligt eraan'. Beetje slechte test
Kan, maar ik snap dan de meerwaarde van de test niet helemaal, bij alle vragen wist ik wel wat het "autistische" antwoord is en als ik dat dan invul komt er natuurlijk uit dat ik autistisch benquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:19 schreef thenxero het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de toets twee keer maken. Bij alle vragen waarover je twijfelt vul je eerst het autistische antwoord in, en daarna het niet-autistische antwoord. Dan heb je een soort betrouwbaarheidsinterval van je score.
Als je bijvoorbeeld twijfelt tussen "mee eens" en "mee oneens", dan kan je de toets één keer maken waarbij je bij twijfelgevallen altijd het antwoord kiest wat je autistenscore laat stijgen, en één keer zodat je je autistenscore laat dalen. Stel er komt 25 uit in het ene geval, en 20 in het andere geval. Dan weet je dat je "werkelijke" score waarschijnlijk tussen de 20 en 25 zit. Je kan op deze manier ook vrijwel uitsluiten dat je in een een bepaalde categorie valt vanwege vage vraagstelling. Het: "Ik scoor 23 maar de vraagstelling was heel vaag dus misschien ben ik ik wel een 15"-ballonetje gaat dan niet opquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:47 schreef voskat het volgende:
[..]
Kan, maar ik snap dan de meerwaarde van de test niet helemaal, bij alle vragen wist ik wel wat het "autistische" antwoord is en als ik dat dan invul komt er natuurlijk uit dat ik autistisch ben
Of begrijp ik je verkeerd?
Aha, ok ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:55 schreef thenxero het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld twijfelt tussen "mee eens" en "mee oneens", dan kan je de toets één keer maken waarbij je bij twijfelgevallen altijd het antwoord kiest wat je autistenscore laat stijgen, en één keer zodat je je autistenscore laat dalen. Stel er komt 25 uit in het ene geval, en 20 in het andere geval. Dan weet je dat je "werkelijke" score waarschijnlijk tussen de 20 en 25 zit. Je kan op deze manier ook vrijwel uitsluiten dat je in een een bepaalde categorie valt vanwege vage vraagstelling. Het: "Ik scoor 23 maar de vraagstelling was heel vaag dus misschien ben ik ik wel een 15"-ballonetje gaat dan niet op.
Niks mis mee, die mensen hebben we hard nodigquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:55 schreef Aleria het volgende:
40... (Vrij laag nog: volgens mij scoorde ik in het ziekenhuis toen rond de 45)
Maar ik heb dan ook Asperger
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis mee, die mensen hebben we hard nodig
Maar verder heb ik een cadeau voor je
[ afbeelding ]
Den Haagquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:07 schreef Aleria het volgende:
[..]
Damn you, nu wil ik ineens ECHT zo'n ding hebben!
en ik ben al een ramp met gewone rubic cubs
Oh my god. Hoe lang zou ik daar wel niet mee bezig zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis mee, die mensen hebben we hard nodig
Maar verder heb ik een cadeau voor je
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |